quote:Op woensdag 12 april 2023 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die dochter dacht volgens mij precies hetzelfde als wat wij hier allemaal denken
Ziet eruit als een leuke dochter dus dat die hele act maar eens gauw stoptquote:
Welke act?quote:Op woensdag 12 april 2023 21:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ziet eruit als een leuke dochter dus dat die hele act maar eens gauw stopt
🙃quote:Op woensdag 12 april 2023 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste
Het is niet eens een act
Hoe vaak ik het ook probeer, er is niks, maar dan ook niks aan dit stel wat me nieuwsgierig maakt om verder te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb het aan staan, maar binnen notime zit ik (in m'n hoofd) aan het eten van morgen...quote:
Alsof ze daar ontzettende BFF's waren ook. Koekoek.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha gaat zich omkleden, ze gaat het huispak van Wanda aantrekken en is zo bij dat ze dat heeft achter gelaten. Want als ze het aantrekt is het toch net of Wanda er nog een beetje bij is en dat vindt Sasha leuk. En Sasha hoopt dat als Wanda kijkt en ze ziet dat Sasha haar huispak aan heeft dat ze dan denkt God wat leuk, dus leuk leuk en niet niet leuk leuk.
Dus....
Dit ja, en niets mis met zoenen, maar die smerige kusgeluidjes van die tweequote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het ook probeer, er is niks, maar dan ook niks aan dit stel wat me nieuwsgierig maakt om verder te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb het aan staan, maar binnen notime zit ik (in m'n hoofd) aan het eten van morgen...
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Alsof ze daar ontzettende BFF's waren ook. Koekoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |