Ik lees net dat die zoon de scooterleeftijd heeft, dus niet mee zo piepjong.quote:
Misschien heeft het ook met het geluid te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk van wel
Een tondeuse mochten ze ook kopen, en die maakt meer lawaai
Op die leeftijd belde ik naar 06-lijnen terwijl ik nog niet eens wist of ik hetero wasquote:
Ja, ik noemde het geluid lawaaiquote:Op woensdag 12 april 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met het geluid te maken
Mag je dat wel zeggen ? 😉quote:Op woensdag 12 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat die zoon de scooterleeftijd heeft, dus niet mee zo piepjong.
Eunice heeft "jonge" kinderenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat die zoon de scooterleeftijd heeft, dus niet mee zo piepjong.
Maar een tandenborstel gebruiken zijn met zijn allen twee keer per dag en die föhn en decoupeerzaag niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik noemde het geluid lawaai
Over lawaai gesproken, als een föhn mag, en een decoupeerzaag, dan zal een tandenborstel ook wel mogen
Die zijn 'nodig', kennelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een tandenborstel gebruiken zijn met zijn allen twee keer per dag en die föhn en decoupeerzaag niet.
Dan zou het vanwege de luxe zijn, maar waarom dan wel 3 koelkasten?
Jaaaaa en dan groep bro op Erik of JW in een battle en dat Erik of JW verliest van Rupi.. Maar waar is stick to the plan ( Babette gebleven?)quote:
Jawel hoor. En hij is nu ook gewoon een beetje aan het proberen wat het beste klinkt.quote:
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexxquote:
We willen een waterbak zienquote:Op woensdag 12 april 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Als de volgende eliminatie een algemene kennis test wordt dan moeten ze Bern erop zetten,die man is niet zo bijster slim
Zijn Insta feeds zijn ook niet om aan te zienquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexx en zeg maar vaarwel tegen die 900k
Maar liefst 880 ledenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexx
Mexx is alleen grappig als ze in dronken toestand op haar muil gaat tegen een plantenbakquote:Op woensdag 12 april 2023 22:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zijn Insta feeds zijn ook niet om aan te zien
Martin doet verslag van een beautydag voor kinderenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin moest er dus met hoge nood uit om YT-filmpjes te kunnen maken met Mexx
Wie is er daar wel bijster slim dan?quote:Op woensdag 12 april 2023 22:21 schreef pingu66 het volgende:
Als de volgende eliminatie een algemene kennis test wordt dan moeten ze Bern erop zetten,die man is niet zo bijster slim
Die twee zijn smoorverliefd en op ontdekking met af en toe een klein sponsordealtje maar totaal oninteressante figurenquote:Op woensdag 12 april 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar liefst 880 leden![]()
(toch 300 meer sinds de laatste keer dat ik keek en er nog geen enkel filmpje op stond)
Terwijl je er normaliter om de twee weken eentje had gehadquote:Op woensdag 12 april 2023 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen het dus weer over nominaties gaan hebben blijkbaar, dan weet je dus dat het nog weken kan duren....
Ik denk dat de Febo hem ook zeker niet wil laten gaan. Hij zorgt voor leuke tv en is een aanwezig persoon in de loodsquote:
Heb het even doorgescrold en kwam toen uit bij Berend in Tirolerkledingquote:Op woensdag 12 april 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin doet verslag van een beautydag voor kinderen
Erg sneu dat zij zich steeds zit te vergapen op mannen die haar niet zien staan, wanhopig kind die zich vanalles verbeeldt wat ze niet is.quote:
Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wie is er daar wel bijster slim dan?
Fear of missing out.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wat staat Erik daar te dronen achter die meiden in de badkamer ?
Ja geen idee, staat daar een beetje ongemakkelijk achter, loopt dan 3 stappen weg uit die badkamer, komt vrijwel meteen weer terug, leunt wat tegen die post, knikt wat, humt wat en repeat.quote:
-Doe normaal -quote:Op woensdag 12 april 2023 22:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee, staat daar een beetje ongemakkelijk achter, loopt dan 3 stappen weg uit die badkamer, komt vrijwel meteen weer terug, leunt wat tegen die post, knikt wat, humt wat en repeat.
Hij heeft in ieder geval hartverscheurend zitten huilen na haar vertrek...dat doet menig mens op een begrafenis van een dierbare hem niet na!quote:Op woensdag 12 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.
Verklaart het al wel ja.. Blijft wat vreemd, maar ja.. Erik ..quote:Op woensdag 12 april 2023 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Ahh Erik wil iets afspreken over het stemmen
Afstemmen met Sas
quote:Op woensdag 12 april 2023 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval hartverscheurend zitten huilen na haar vertrek...dat doet menig mens op een begrafenis van een dierbare hem niet na!
Hoop toch dat het Erik wordt, zou toch geestig zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.
En vergeet niet dat je bij een denkopdracht zomaar kan dichtslaan terwijl bij fysiek mogelijk kunt teren op ontstane adrenalinequote:Op woensdag 12 april 2023 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Bern moet het van domme kracht hebben, qua brains schat ik hem niet zo snugger in eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |