Ja die moeten gewoon werken xxxxxx en haar 2 kinderen werken ookquote:
nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 12 april 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
JW is een betweter en een klootzak volgens Mirthe
ze loopt helemaal leeg
Heeft ze wel wat mensenkennis, al is voor haar 63 al bijna 70quote:Op woensdag 12 april 2023 20:47 schreef Flow3r het volgende:
JW is een betweter en een klootzak volgens Mirthe
ze loopt helemaal leeg
Ging over MIRTHE STENEN! van vanmiddagquote:
Och, ik weet niet, Eunice heeft best hele nare trekjes. Net als iedereen daar.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil ook even wat veren in haar reet
en ziet naar mijn mening weer van alles wat er niet is
Ja dat zag ik. Daar zal ze niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ze wel.
En ik geloof er niets van dat Esther lopend naar een station of bushalte moest.
Haha negeren is heel erg zegt Myrthe. Dat doe je niet. Om vervolgens te zeggen, dat deden wij ook toen we ruzie hadden....quote:Op woensdag 12 april 2023 20:55 schreef spapaars het volgende:
Heb niet het begin maar wel wat.
Mirthe gaat los over JW
https://streamable.com/7f3tjx
Ik geef haar wel gelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 20:55 schreef spapaars het volgende:
Heb niet het begin maar wel wat.
Mirthe gaat los over JW
https://streamable.com/7f3tjx
Dat sowieso niet. Er is altijd de optie om door een taxi naar huis gebracht te worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ze wel.
En ik geloof er niets van dat Esther lopend naar een station of bushalte moest.
Maar wel leuk gedaanquote:Op woensdag 12 april 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Er is altijd de optie om door een taxi naar huis gebracht te worden.
Erik weer blij.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy heeft de boodschappen binnen en Erik krijgt zijn Macaroni, spliterwten en ketchup terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |