Wij hebben inderdaad ook een kapstok bij de achterdeur omdat we daar altijd binnenkomen. Alleen als ik kind naar school brengen, neem ik de voordeur (want dat is 1/4e van de route korterquote:Op woensdag 12 april 2023 19:47 schreef Leandra het volgende:
Hier ook altijd achterom, via de garage, daar hebben we ook een kapstok en doen we de schoenen uit.
Vrijwel niemand komt of gaat via de voordeur.
Pak een dagje Luik mee. Heb je toch nog het buitenland-gevoel.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij hebben ook een achterdeur. maar dan moet je over een ruim 2 meter hoge schutting. Geen goed idee![]()
En ik boekte een hotel, in MaastrichtDit jaar geen Londen want, dochter, stakingen in Frankrijk dus risico op uitval eurostar en het hotel waar we de laatste keer waren is gesloten tot eind december. Ik had al twijfels vanwege dochter, maar met die twee redenen erbij was het voor mij klaar. Nu dus 7 dagen Maastricht, nog wel ff bedenken wat we gaan doen
Deden we 2 jaar geleden, met zo`n boottocht over de Maas. Vond niet veel aan Luikquote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Pak een dagje Luik mee. Heb je toch nog het buitenland-gevoel.
Ik vind Luik echt geweldig. Mooi van lelijkheid. Aken is ook leuk. Die outlet lijkt me dan weer vreselijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deden we 2 jaar geleden, met zo`n boottocht over de Maas. Vond niet veel aan LuikDit keer misschien Aken es proberen. En we gaan naar de outlet in Roermond
Ben zo`n muts met rijbewijs die niet durft te rijden waar ze nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 april 2023 20:46 schreef LeSage het volgende:
Ben je met de auto? Dan is de mergellandroute echt een aanrader om te rijden
Nou, dat idd. Mooi van lelijkheidquote:Op woensdag 12 april 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Luik echt geweldig. Mooi van lelijkheid. Aken is ook leuk. Die outlet lijkt me dan weer vreselijk.
Je kunt het miljoenenlijntje wel pakken.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ben zo`n muts met rijbewijs die niet durft te rijden waar ze nog nooit geweestis dus we gaan met de trein. En de bus. Misschien dat er zo`n tocht met de bus is? Wil wel heel graag naar de mergelgrotten
[..]
Nou, dat idd. Mooi van lelijkheidEn stoffig, grijs... Zoon wil naar de outlet, die wil shoppen. Heeft ie niet van mij, ben geen shopper
![]()
We zullen wel weer een boottocht doen en oh ja, ik krijg een dag rust van zoon omdat we een hele week gaan
Oeh, heb al op de site geloerd en dat lijkt me gaaf. En toeristisch, boeien. Juist leukquote:Op woensdag 12 april 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt het miljoenenlijntje wel pakken.
https://miljoenenlijn.nl/
Heel toeristisch, maar best leuk voor een keertje.
Ik houd ook van Luik.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Luik echt geweldig. Mooi van lelijkheid. Aken is ook leuk. Die outlet lijkt me dan weer vreselijk.
Download een offline kaart dan verbruik je geen data en heb je altijd een kaart bij de hand. Pinpoint je eindpunt (bijvoorbeeld die boot of hotel/auto/station) dan kan je nooit echt verdwalen.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Nouja, wat ik van Luik gezien heb, was dit: boot meerde aan, we liepen over de brug, liepen die straat in, gingen rechts, terug en straat links, terug en toen weer naar de boot gelopen. Was als de dood dat we zouden verdwalen en de boot terug zou missen. En maps? Heb maar 2 gig per maand en je zit toch in het buitenland dus durfde mijn foon niet aan te zetten![]()
Zoon heeft nu 12 gig dus zou wel kunnen
Oeh, handig, dankquote:Op donderdag 13 april 2023 09:16 schreef Elleska het volgende:
[..]
Download een offline kaart dan verbruik je geen data en heb je altijd een kaart bij de hand. Pinpoint je eindpunt (bijvoorbeeld die boot of hotel/auto/station) dan kan je nooit echt verdwalen.
En ik gebruik bij stedentrips altijd deze boekjes als startpunt (voorheen 100% *stad*)
[ afbeelding ]
Kan best, maar neem toch liever geen risicoquote:Op donderdag 13 april 2023 09:21 schreef lily het volgende:
Binnen Europa betaal je dezelfde tarieven dus dat zou niet (meer) uit mogen maken.
Ze draait vandaag een dag mee in groep 4, ze wil zeker weten dat het een goede keuze is.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:18 schreef Hupje het volgende:
@:exode Hoe ging het gesprek over groep 4 of niet? Soms zijn afspraken zo niet flexibel, ze mogen blij zijn als ze met eigen personeel de boel kunnen draaien.
Zoals ik al zei, ik ben benieuwd voor mezelf. Ik wil (nee, moet) 1 specifieke dag vrij hebben, en verder zou ik graag een andere groep hebben (maar als dat niet zo is, is het geen ramp). Krijg ik die dag vrij niet, dan ga ik iets anders zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |