Wauwwwww, dat zijn heel wat stukjes 13200quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef linebear het volgende:
vandaag Dia de los Muerto van JvH afgemaakt.
Vandaag de 1000 stukjes versie van Disney Orchestra binnen gekregen. Begint toch wel te kriebelen om de 13200 stukjes versie weer op te pakken. Zit YouTube filmpjes te kijken hoe ik het toch anders aan moet pakken
Was er aan begonnen, maar bleef even liggen. Vorige week maar weer in de doos gedaan. Nu kriebelt het weerquote:Op donderdag 21 september 2023 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauwwwww, dat zijn heel wat stukjes 13200
Dan toch maar een poging wagenquote:Op donderdag 21 september 2023 08:26 schreef linebear het volgende:
[..]
Was er aan begonnen, maar bleef even liggen. Vorige week maar weer in de doos gedaan. Nu kriebelt het weer
ja preciesquote:Op donderdag 21 september 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan toch maar een poging wagen
Ik heb er al een meer dan een jaar boven liggen, moest even de kamer uit omdat ik nieuw laminaat kreegquote:
Soms kan de moed zo in je schoenen zinken, dan heb ik zoiets laat maar...quote:Op donderdag 21 september 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er al een meer dan een jaar boven liggen, moest even de kamer uit omdat ik nieuw laminaat kreeg
Om het dan weer op te pakken is ook wat hoor, althans hier
Ja, was er ook een waar ik niet goed uitkwam, om die dan weer op te pakkenquote:Op donderdag 21 september 2023 09:01 schreef linebear het volgende:
[..]
Soms kan de moed zo in je schoenen zinken, dan heb ik zoiets laat maar...
Wauh H_T wat doe je dat snel zegquote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Wow, kan jij zo snel puzzelen?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, lekker bezig!quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Puzzelbieb?quote:Op zondag 24 september 2023 13:09 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Haha, lekker bezig!
Ik mocht van mezelf geen puzzels meer kopen, gezien de puzzelbieb op 5 minuten wandelen.
Maar deze kon ik echt niet laten liggen op een rommelmarkt in de UK.
[ afbeelding ]
Hij puzzelt echt fijn, mooie kleuren. Nu maar hopen dat hij compleet is. Voor 2 pond geluk
Blijkbaarquote:
Slim wel, maar bij zulke puzzels zijn tactieken wel handig..quote:Op zondag 24 september 2023 13:13 schreef H_T het volgende:
[..]
BlijkbaarEr zitten alsnog aardig wat uren in hoor, het is niet dat ik met drie uur klaar was. Wat bij deze puzzel helpt is dat een groot deel van het podium vrij makkelijk als zodanig te herkennen is en dat is meteen al een flink deel van de puzzel. De stukjes voor de rookwolken heb ik apart gelegd en aan het eind gedaan. Bij de mensen in het publiek kan je bijvoorbeeld eerst je alleen richten op de mensen met gele shirts, waarbij de kragen en uiteindes van mouwen verschillende kleuren kunnen hebben, Dat werkte goed voor deze puzzel
De Duckwacht was ik echt eindeloos mee bezig omdat daar alleen eendenhoofden op staan en er een heel groot donker vlak op zit met nauwelijks kleurverschil
Yes, in onze reguliere bieb. Jaar of 3 nu.quote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Puzzelbieb?
Wordt alles nageteld?
(Heb bij een speelotheek gewerkt en lego enzo was altijd een hele klus)
Natellen kan niet. Het aantal stukjes is bij benadering. 😁quote:Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Puzzelbieb?
Wordt alles nageteld?
(Heb bij een speelotheek gewerkt en lego enzo was altijd een hele klus)
Wat is precies bij benadering? Volgens mij zijn puzzels van 1000 stukjes inderdaad doorgaans geen 1000 stukjes, maar wel een ander vast aantal (verschillend per merk, dat wel)quote:Op zondag 24 september 2023 14:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Natellen kan niet. Het aantal stukjes is bij benadering. 😁
Heb ik altijd geleerd tenminste.
Ja en weer afhankelijk van de mal toch? Volgens mij een vast aantal per mal. Dus de ene JVH kan 996 zijn en de andere van een andere mal 1001 dacht ik?quote:Op zondag 24 september 2023 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is precies bij benadering? Volgens mij zijn puzzels van 1000 stukjes inderdaad doorgaans geen 1000 stukjes, maar wel een ander vast aantal (verschillend per merk, dat wel)
Dat zou ook goed kunnen ja, maar dan ook weer per merk verschillend. Ravensburger heeft kennelijk 1008 stukjes bij in principe alle puzzels van 1000 stukjes (28*36)quote:Op zondag 24 september 2023 14:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja en weer afhankelijk van de mal toch? Volgens mij een vast aantal per mal. Dus de ene JVH kan 996 zijn en de andere van een andere mal 1001 dacht ik?
Succes Lovely 😉quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |