Van een homo als jetten kan ik me voorstellen dat hij daar wel opgewonden van raakt, maar worden hoeren hiermee nu ook goedkoper?quote:De btw op sperma moet omlaag naar 9 procent. Dat wil coalitiepartij D66.
Breng ze maar niet op ideeën.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:03 schreef Speedfight het volgende:
Betalen jullie belasting per orgasme?? Dat wist ik niet.
Wordt afgerekend per liter, moet je opgeven op je belastingaangifte als man, wist je dat echt niet?quote:Op woensdag 12 april 2023 08:03 schreef Speedfight het volgende:
Dat geldt alleen voor zure sloten.quote:Op woensdag 12 april 2023 08:03 schreef Speedfight het volgende:
Het achterlijke is dat het hier gaat om de belasting van iets wat een deel van jezelf is.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:06 schreef matigeuser het volgende:
En wat is nou precies de toegevoegde waarde van BTW?
Je moet eens leren op iets anders te letten dan het uiterlijk. Probeer het eens op een andere manier.quote:
Harde teksten maatquote:Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Je moet eens leren op iets anders te letten dan het uiterlijk. Probeer het eens op een andere manier.
quote:Op woensdag 12 april 2023 07:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Man. Man. Man.
[..]
Van een homo als jetten kan ik me voorstellen dat hij daar wel opgewonden van raakt, maar worden hoeren hiermee nu ook goedkoper?
Klacht: daar hebben ze het dus over, dat die kleuters eindelijk eens gaan regeren
quote:Op woensdag 12 april 2023 07:29 schreef schommelstoel het volgende:
Die zure afscheiding van Kaag is ook onbetaalbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |