Sprong, fase, geluid van buiten (vogels ofzo), niet meer moe? Hoe is ze de rest van de dag?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
Nou mijn dochtertje van 22 maanden is nu alweer bijna een week elke ochtend rond 05:00 wakker.
Ze slaapt de rest van de nacht wel goed, maar ik vraag me echt af waar dit dan weer ineens vandaan komt.
Temperatuur op haar kamertje lijkt gewoon prima verder. Soms......
Naja dacht eerst ook aan sprong of slaapregressie ofzo, maar verder gaat het eigenlijk prima.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sprong, fase, geluid van buiten (vogels ofzo), niet meer moe? Hoe is ze de rest van de dag?
Lief dat je ernaar vraagtquote:
al geprobeerd het overdagslaapje iets in te korten?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:46 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Naja dacht eerst ook aan sprong of slaapregressie ofzo, maar verder gaat het eigenlijk prima.
Overdag is ze vrolijk en ze slaapt redelijk snel in. Slaapt dan ook vrijwel de hele nacht door, maar tot 05:00 dus. Soms iets eerder zelfs.
Daarna niet meer in slaap te krijgen.
Mijn dochter vannacht ook. Het was 4:45 uur. Vaak slaapt ze weer verder in ons bed als ze drinken krijgt dan (BV), maar dat wilde vannacht ook niet. De mijne is even oud als de jouwe. Ook een echte vroege vogel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
Nou mijn dochtertje van 22 maanden is nu alweer bijna een week elke ochtend rond 05:00 wakker.
Ze slaapt de rest van de nacht wel goed, maar ik vraag me echt af waar dit dan weer ineens vandaan komt.
Temperatuur op haar kamertje lijkt gewoon prima verder. Soms......
Later naar bed maakt hier niet zo uit qua wakkerword-tijd. Of ze er nu om 19:00 uur of 20:30 uur in ligt. Moet haar wel echt later naar bed brengen als we 'vrij' zijn geweest en ze goed geslapen heeft in de middag. Ze heeft dan om 19:00 uur gewoon nog geen slaap. Na de gastouder en een dag bij oma, wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:39 schreef Mahra het volgende:
Is later naar bed gaan geen optie? De mijne was laatst om 20:00 uur gaan slapen en dat hebben we geweten want ze was om 4:30 wakker! Dat doen we dus nooit meer.
Dramatischquote:
Ik ga je DM’en. Ben benieuwd waar jenu zit. Was altijd leuk om elkaar tegen het lijf te lopen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:41 schreef _Lily_ het volgende:
Helaas werken we niet meer in hetzelfde ziekenhuis meid, ik ben vertrokken
Was leuk om je af en toe tegen te komen in de gang!
Zelfs mij als niet zwangere klinkt het al loodzwaar in de oren. Het is wel een hele lange slaapregressie zeg. Ik blijf gewoon duimen dat hij ineens over is.quote:Op maandag 26 juni 2023 05:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DramatischOverdag slapen is drama, en nog altijd is ze wakker tussen 4:30 en 5:15. …
Zeker! F. gaat naar de gastouder, dus dat is sowieso al een andere omgeving dan een kdv.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:10 schreef LauriLynne het volgende:
Komkommer, spannend dat F al bijna naar de voorschool mag. Als ik mag vragen wat zijn je overwegingen om haar daarheen te laten gaan naast de opvang? Vooralsnog hebben wij besloten Purk niet daarheen te laten gaan. Ze gaat naar het kdv, voor mijn gevoel weinig meerwaarde.
Wat een vroege vogels hebben jullie allemaal. Hier eentje die doorgaans tussen half 8 en 8 wakker is, als er geen sprake is van een slaapdip.
Maak je je zelf zorgen Epo? Anders zou ik zeggen volg je gevoel.
Nee hoor, ze doet hetzelfde als haar grote broer alleen dan nog ietsje langzamerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:10 schreef LauriLynne het volgende:
Wij merkten echt verschil tussen kinderdagverblijf en peuterspeelzaal. Ze draaien allebei volgens de methode uk&puk, maar dat was ook wel de enige overeenkomst onderhand. Peuterspeelzaal is echt meer voorbereiding voor school, Bas kreeg daar meer en moeilijkere dingen aangeboden dan op het kinderdagverblijf. Anna gaat straks 1 ochtend naar de peuterspeelzaal en blijft haar huidige dinsdag op het kinderdagverblijf.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:10 schreef LauriLynne het volgende:
Komkommer, spannend dat F al bijna naar de voorschool mag. Als ik mag vragen wat zijn je overwegingen om haar daarheen te laten gaan naast de opvang? Vooralsnog hebben wij besloten Purk niet daarheen te laten gaan. Ze gaat naar het kdv, voor mijn gevoel weinig meerwaarde.
Wat een vroege vogels hebben jullie allemaal. Hier eentje die doorgaans tussen half 8 en 8 wakker is, als er geen sprake is van een slaapdip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |