echt he...quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje vicieuze cirkel, Bern laat teveel over zich heenlopen wat Sacha dan weer irriteert, waardoor ze nog meer bitch wordt, waardoor Bern nog meer over zich heen laat lopen, enz.enz.....
Zoals Bern rondloopt..... ben ik bang dat hij vandaag of morgen zo 'explodeert' dat daarmee vergeleken Jeffrey er nog maar een kindje bij isquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bezig. Let op, zijn allemaal volwassen mensen daar he
ook wel liefquote:
Zoe?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens zit er weer een ander die niet eens weet hoe je 'reservering' moet spellen
ik heb eerder het idee dat hij in huilen uitbarst dan dat hij daadwerkelijk een ruggengraat gaat krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoals Bern rondloopt..... ben ik bang dat hij vandaag of morgen zo 'explodeert' dat daarmee vergeleken Jeffrey er nog maar een kindje bij is
Tuurlijk, je bedoelt Berna?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoals Bern rondloopt..... ben ik bang dat hij vandaag of morgen zo 'explodeert' dat daarmee vergeleken Jeffrey er nog maar een kindje bij is
Roep me alstublieft als het zover isquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he...
maar zij gaat dit niet doorbreken
denk dat het echt van hem moet komen
Dat kan die lafbek niet veroorloven... als Docent Lichamelijke Opvoeding moet die slemiel hierna gewoon weer werk zoekenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan die lafbek niet veroorloven... als Docent Lichamelijke Opvoeding moet die slemiel hierna gewoon weer werk zoeken
Stille waters hebben diepe grondenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
GYMdocent wil hij genoemd worden
geen LO
Hij houdt 24/7 rekening met Sasha, haar gezondheid, haar mentale gesteldheid en ga zo maar door..... misschien door zijn opvoeding?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt ei
nee zo doen ze dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
onderbroek aan onder ze zwembroek ... is dat nieuw?
Ik zeg ook niet dat dit niet gebeurt, ik zeg dat dat niet de oorzaak is dat Bern er met een gezicht op onweer bij staat. Overigens zou hij in eerste instantie dus wél gogo-danser zijn, maar had zich afgemeld vanwege Rupert's management capriolen.. Maar dat wist je natuurlijk alquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké, bij Rupi evenement wilden ze dan niet meedoen, maar ik zou ook niet als een gogogirl in een kooi willen staan. Is wel iets anders als film kijken hé.
En bij de meeste evenementen staat Sas wel degelijk achter de bar om met Jap plezier te maken terwijl Bern dan genegeerd wordt tot mw dronken is.
Tijdje terug ook alquote:
Omringd door allemaal kutvogelsquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Bern lekker even in het badje. Even nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |