oke, dan zie ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat klopt niet helemaal
Bern is niet van het delen
en zeker niet van eten etc
heeft hij zelf ook vaak gezegd
Eens een matennaaier altijd een matennaaierquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
oh my
Jappie denkt een duel te willen tegen Jeff
en dan wordt het een echt gevecht
ik denk dat de febo minder problemen heeft met jappie naar huis dan Jeff
hij denkt Jeff een plezier te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eens een matennaaier altijd een matennaaier
Jeff wil ook gewoon wegquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt Jeff een plezier te doen
want die wil ook echt naar huis
Een jaar is te lang, iedereen heeft bijna een dipje en wil naar huis.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt Jeff een plezier te doen
want die wil ook echt naar huis
gelijk doen zou ik zeggen, komt vol in beeld en het is dan gelijk 1 'snoeper' minder!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
Sas
ik heb zoveel zin om te roken
dat is ongekend
een jaar is niet te langquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een jaar is te lang, iedereen heeft bijna een dipje en wil naar huis.
als er nou die superspannende spellen zouden zijn geweest... dan was het nog watquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een jaar is te lang, iedereen heeft bijna een dipje en wil naar huis.
ach ik omschrijf het liever als 'aandachtsh**r'quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:48 schreef Judiwi het volgende:
Wil Euice aandacht? Ze is een gevoelig meisje pffffff
Eens, maar zoals het nu gaat, is het te langquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
een jaar is niet te lang
als de FEBO eens zou doen wat ze moeten doen
goede spellen
spannende spellen
niet 18 x in 3 dagen een rekensom oplossen
het is gewoon niet spannend genoeg
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar zoals het nu gaat, is het te lang
dat roepen we eigenlijk al vanaf het begin...quote:
Ze hebben het vanaf het begin al niet goed aangepakt, heel veel verbetering zou er nodig zijn, voor een volgend seizoen/ jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |