Dat is cultuur. hier gooien ze met fietsen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:39 schreef YStec het volgende:
[..]
Volwassen mensen die met wapens aan komen kakken om hun punt te maken.
Goddomme debielen.
Die man denkt nu dat hij stoer is.quote:
Jank niet, de houding van gasten zoals jij, is de reden waarom de hele regenboog beweging nu zijn plekje (enigszins overdreven) claimed.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het echte probleem hier is pinkwashing. Alsof bedrijven een fuck geven om transgenders en de lgbt.
Het levert ze geld en publiciteit op. En als de LGBT echt slim was dan zouden ze ook hier tegen zijn, want ze worden gewoon gebruikt.
Hier een mooi voorbeeld, juist de regio waar nog het meeste te winnen is op het gebied van lgbt rights:
[ afbeelding ]
Maar het is natuurlijk makkelijker om vanuit de VS of Europa even een virtue signal te doen, dan om je daadwerkelijk in te zetten ten koste van je omzet.
Ja tegen Bud is ook een boycot, maar dat zijn slechts een paar gekkies met rode petjes en een Q Anon obsessie.
Die arme Haaland wordt ook gewoon gebruikt door de Naikie:quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
.
Het levert ze geld en publiciteit op. En als de LGBT echt slim was dan zouden ze ook hier tegen zijn, want ze worden gewoon gebruikt.
Een boegbeeld is iets anders dan ff een regenboogvlaggetje tijdens pride month en doen alsof je wat om mensen geeft terwijl je Goldman Sachs bent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die arme Haaland wordt ook gewoon gebruikt door de Naikie:
https://theathletic.com/4(...)g-haaland-nike-deal/
Verkoop en aandelen zijn voorlopig gedaald, het lijkt er op dat het toch even tegen zit.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:37 schreef Aberkullie het volgende:
Bud heeft in ieder geval een enorme gratis campagne dus de actie is vooralsnog meer dan geslaagd.
Regenboogkapitalisme.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het echte probleem hier is pinkwashing. Alsof bedrijven een fuck geven om transgenders en de lgbt.
Hier een mooi voorbeeld, juist de regio waar nog het meeste te winnen is op het gebied van lgbt rights:
[ afbeelding ]
Maar het is natuurlijk makkelijker om vanuit de VS of Europa even een virtue signal te doen, dan om je daadwerkelijk in te zetten ten koste van je omzet.
Ja tegen Bud is ook een boycot, maar dat zijn slechts een paar gekkies met rode petjes en een Q Anon obsessie.
Regenboogjihadismequote:
Nep vrouw op een blik nep bier.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
En bud light mag je echt geen bier noemen
Steeds meer LHB'ers willen niets met de rest van de letters te maken hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:02 schreef Aberkullie het volgende:
Wow erg zeg cancellen die hele handel lhbtqi wordt me opgedrongen!!!!1
Misschien dat mensen het niet zo aangenaam vinden als een ideologie aan alle kanten door hun strot gedrukt wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:27 schreef -XOR- het volgende:
Wat is trouwens het probleem van deze sneeuwvlokjes dat ze opeens geen bier meer lusten als er een transgender op het blikje staat?
Ben ik nou gek, of bedoel je transvrouw?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Opvallend is vooral dat het vrijwel altijd transmannen betreft...
Vanwaar toch die obessie om vrouwen en vrouwelijkheid steeds te targeten in deze 'inclusiecampagne'?
quote:Trans man (iemand die bij de geboorte het vrouwelijk geslacht kreeg toegewezen maar zich als man identificeert) en trans vrouw (iemand die bij de geboorte het mannelijk geslacht kreeg toegewezen maar zich als vrouw identificeert).
Oh ja, transvrouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of bedoel je transvrouw?
[..]
Er zijn veel meer transvrouwen dan transmannen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Opvallend is vooral dat het vrijwel altijd transmannen betreft...
Vanwaar toch die obessie om vrouwen en vrouwelijkheid steeds te targeten in deze 'inclusiecampagne'?
Door een transgender in een reclame?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het niet zo aangenaam vinden als een ideologie aan alle kanten door hun strot gedrukt wordt.
Ja, dat zeg ik. Dank aan Ollie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn veel meer transvrouwen dan transmannen.
Hoe zou dat toch komen? Eeuwen lang tegen gewerkt door religies en extreem rechtse debielen...quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het niet zo aangenaam vinden als een ideologie aan alle kanten door hun strot gedrukt wordt.
Daarom zijn transvrouwen veel zichtbaarder in de media.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Dank aan Ollie.
Als het goed is gaat alleen de inhoud door je strot. Het blik zelf is een beetje raar maar goed ieder zijn pleziertjequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bill Burr is er niets bij.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als het goed is gaat alleen de inhoud door je strot. Het blik zelf is een beetje raar maar goed ieder zijn pleziertje
Pardon? Legio daadwerkelijk progressieven en ook lieden uit de LGBTQ hoek zelf die niets moeten hebben van dit gedram, laat staan die exotisering, waar Dylan wel het summum van is. En weet je waarom? Omdat het precies datgene doet wat die racistische conservatieven ook eeuwen gedaan hebben: mensen reduceren tot vaststaande eigenschappen van hun identiteit. Gedrag en karakter doen er in heel die ideologie niet meer toe; we hebben gewoon weer nieuwe hokjes, nieuwe labeltjes, nieuwe daders en nieuwe slachtoffers, lekker overzichtelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hoe zou dat toch komen? Eeuwen lang tegen gewerkt door religies en extreem rechtse debielen...
En nu nog steeds ophef vanuit die twee hoeken als er maar iets van aandacht is voor de regenboog gemeenschap...
Beetje heel erg veel een eigen schuld, dikke bult verhaal.
En met Mulvaney heb je wel het beste te pakken, hoor...quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom zijn transvrouwen veel zichtbaarder in de media.
Niet de juiste hoek en filters en het ziet er zo uit:quote:
Ik zeg nergens dat ik het oké vind he, maar ik begrijp het wel degelijk waarom het gebeurd. Het is eenzelfde soort reflex die bij de jeugd in bijvoorbeeld de bekende Refo dorpen ziet.. Als je tot aan je +/- 14e geheel buiten de wereld gehouden wordt, dan ga je los zodra je helemaal groen in de echte wereld komt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon? Legio daadwerkelijk progressieven en ook lieden uit de LGBTQ hoek zelf die niets moeten hebben van dit gedram, laat staan die exotisering, waar Dylan wel het summum van is. En weet je waarom? Omdat het precies datgene doet wat die racistische conservatieven ook eeuwen gedaan hebben: mensen reduceren tot vaststaande eigenschappen van hun identiteit. Gedrag en karakter doen er in heel die ideologie niet meer toe; we hebben gewoon weer nieuwe hokjes, nieuwe labeltjes, nieuwe daders en nieuwe slachtoffers, lekker overzichtelijk.
En daarom gaat dit wel wat verder dan een blikje bier. Wat we zien is een regressie van alles waar daadwerkelijke burgerrechtenactivisten voor gestreden hebben.
Waar ik tegen ageer is het concept dat de Westerse wereld anno 2023, zeker Nederland, vergeven zou zijn van intolerantie, discriminatie, racisme en haat jegens minderheidsgroeperingen, in dit geval LGBTQ+, en dat elke cis-gender heteronormatieve liefst blanke Westerling a priori haatdragend en insensitief is, omdat hij een cis-gender heteronormatieve liefst blanke Westerling ķs en derhalve maar continu om de oren geslagen moet worden met z'n onbewuste intolerantie, z'n privileges, z'n in potentie explosieve inwendige haat, o.i.d. 'ter bewustwording'. Het lef alleen al om te eisen dat iedereen zich aan je 'pronouns' houdt en ondertussen zonder enig overleg uberhaupt de rest van de wereld wegzetten als 'cis' zegt overigens genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het oké vind he, maar ik begrijp het wel degelijk waarom het gebeurd. Het is eenzelfde soort reflex die bij de jeugd in bijvoorbeeld de bekende Refo dorpen ziet.. Als je tot aan je +/- 14e geheel buiten de wereld gehouden wordt, dan ga je los zodra je helemaal groen in de echte wereld komt.
Budweiser is Amerikaans, en daar zit hun target markt ook.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar ik tegen ageer is het concept dat de Westerse wereld anno 2023, zeker Nederland, (...)
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:48 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij is dat spul sowieso niet te zuipen, al stond Chuck Norris op het blikje.
Dat is het ook, en dat weten ze bij Bud ook wel. Het is eerder zorgelijk dat ze het weten, en dan tóch de beslissing nemen hiermee verder te gaan. Dat soort puike businessbeslissingen zie je normaal gesproken alleen in een planeconomie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik zeg alleen dat er veel mensen in Amerika rondlopen die dit bier niet meer zullen kopen hierdoor en het lijkt een slecht business decision.
Er is gelukkig ook nog een goede Budweiser:quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef -XOR- het volgende:
Budweiser is Amerikaans, en daar zit hun target markt ook.
Ik vraag me af of Bud dit van te voren wist.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:49 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dat is het ook, en dat weten ze bij Bud ook wel. Het is eerder zorgelijk dat ze het weten, en dan tóch de beslissing nemen hiermee verder te gaan. Dat soort puike businessbeslissingen zie je normaal gesproken alleen in een planeconomie.
Denk dat ze zich aardig vergist hebben:quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Bud dit van te voren wist.
Dat is inderdaad de enige echte.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook nog een goede Budweiser:
[ afbeelding ]
Oh zeker wel, of ze moeten de marketingafdeling hebben afgeschaft en de D&I afdeling dit er bij hebben laten doen. Het verkopen van bier is voornamelijk marketing, en zeker als het dertien in een dozijn bocht als Bud is (op kwaliteit verkoop je dat niet, dus het gaat om image/uitstraling etc). En bedenk dat de primaire doelgroep van bier jonge gemiddelde mannen is, zeker van een massamerk! Loopt die doelgroep warm voor transgenders? De vraag stellen is hem beantwoorden...quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Bud dit van te voren wist.
Dit. En anders giet je het maar over in een bidon.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:24 schreef -XOR- het volgende:
't Is een vrije wereld, dus als het je niet aanstaat koop je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |