Iemand uit de politiek - toevallig uit de conservatieve hoek - begint erover dat CBC een labeltje zou moeten krijgen... Een paar dagen later is het labeltje er.quote:CBC and Radio Canada’s move comes after the broadcaster’s main account received the label on Sunday night, days after Conservative Leader Pierre Poillievre posted a public request for Musk to do so.
CBC is het niet mee eens, Musk doubledownt inclusief 69 funny haha-grapje.quote:Musk appears to have responded to CBC’s outcry later that night, posting: “Their concern has been addressed” with a photo of CBC’s new label reading “70% government funded media.” He later amended this to 69 per cent.
Net zoals bij de andere publieke omroepen staat geld ontvangen niet gelijk aan inleveren van "editorial independence".quote:While it’s true that CBC is publicly funded through a parliamentary appropriation, its editorial independence is cemented by law through the Broadcasting Act, the outlet said in a Monday statement.
quote:“We must protect Canadians against disinformation and manipulation by state media,” Poilievre wrote at the time.
After the label was instated, the politician responded: “Now people know that it is Trudeau propaganda, not news.” He then reasserted his promise to defund the CBC.
Komt Trump hier pas net achter?quote:
Dat staat er toch niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:39 schreef Rnie het volgende:
[..]
Komt Trump hier pas net achter?Musk heeft altijd al aangegeven dat hij voor Obama en laatsgenoemde Biden heeft gestemd.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:33 schreef YStec het volgende:
Net zoals bij de andere publieke omroepen staat geld ontvangen niet gelijk aan inleveren van "editorial independence".
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dus jij maakt een lijstje met NOS, RTL en AD en vraagt je af of Elon daarbij wil zetten hoeveel procent van hun budget van de overheid komt.
dat jij die 3 gelijkt stelt, geeft aan dat je nog geen begin van een idee hebt hoe onze media is ingericht.Graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat bepaald niet in absoluten he. Het kán dat geld ontvangen wel zorgt dat je minder onafhankelijk bent. Maar dat is niet altijd zo. Dat is wat het betekent als iemand zegt dat het een niet gelijkstaat aan het ander.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 19 april 2023 23:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hij praat bepaald niet in absoluten he.
Aan welke bedragen moeten we dan bij Microsoft denken? Het artikel rept over 42.000 als starttarief per maand. Ik neem aan dat het voor Microsoft toch een stuk hoger moet liggen om het daarom af te laten ketsen?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:49 schreef Tijn het volgende:
Blijkbaar heeft Microsoft een social media management tool voor adverteerders die Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter ondersteunt. Vanaf volgende week vervalt de support voor Twitter, vanwege de exorbitante API-kosten.
[ afbeelding ]
https://help.ads.microsoft.com/apex/index/3/en/60085
Mashable heeft er een artikel over: https://mashable.com/arti(...)advertising-platform
Ja, geen idee natuurlijk. Het standaard "large" pakket kost meer dan 2 ton per maand.quote:Op donderdag 20 april 2023 00:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aan welke bedragen moeten we dan bij Microsoft denken? Het artikel rept over 42.000 als starttarief per maand. Ik neem aan dat het voor Microsoft toch een stuk hoger moet liggen om het daarom af te laten ketsen?
quote:Op donderdag 20 april 2023 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, geen idee natuurlijk. Het standaard "large" pakket kost meer dan 2 ton per maand.
[ afbeelding ]
Maar met zo'n gigant als Microsoft zullen er wel maatwerkafspraken worden gemaakt, dus ja dan is het gissen. Miljoenen per maand lijkt me, als je de normale prijzen van Twitter ziet.
Vergelijk je een subsidie nu met een collecte?quote:Op woensdag 19 april 2023 23:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij praat bepaald niet in absoluten he. Het kán dat geld ontvangen wel zorgt dat je minder onafhankelijk bent. Maar dat is niet altijd zo. Dat is wat het betekent als iemand zegt dat het een niet gelijkstaat aan het ander.
Er zijn gewoon prima structuren te bedenken waar geld ontvangen niet gelijkstaat aan invloed. Of heb je altijd het idee dat als je bij een collecte wat geld in de bus doet je meteen wat in de melk te brokkelen hebt bij de betreffende organisatie?
tuurlijk. Iedereen weetdit, maar musk wil (onder invloed van SA of china?) van twitter een anti-liberaal propaganda machine maken. Dus dan moet je structuren die heel goed werken in het westen in wantrouwen brengen (beetje de redenaties als Poetin is voor rusland nog niet zo slecht, want zie toeslagen affaire in Nederland). dat doe je door westerse media gelijk te trekken met hoe media in dictaturen werken. Alles om het westen in discrediet te brengen.quote:Op woensdag 19 april 2023 23:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij praat bepaald niet in absoluten he. Het kán dat geld ontvangen wel zorgt dat je minder onafhankelijk bent. Maar dat is niet altijd zo. Dat is wat het betekent als iemand zegt dat het een niet gelijkstaat aan het ander.
Er zijn gewoon prima structuren te bedenken waar geld ontvangen niet gelijkstaat aan invloed. Of heb je altijd het idee dat als je bij een collecte wat geld in de bus doet je meteen wat in de melk te brokkelen hebt bij de betreffende organisatie?
Geen media meer, geen journalisten (tenzij op persoonlijke titel), geen bedrijven meer. Dat zou genot zijn, maar dan zal er wel helemaal niets meer aan te verdienen zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:47 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe meer media die twitter verlaten hoe beter
het zou voor mij het platform een stuk minder aantrekkelijk maken omdat ik twitter nu vooral gebruik om heel snel nieuws te kunnen zien en volgen.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen media meer, geen journalisten (tenzij op persoonlijke titel), geen bedrijven meer. Dat zou genot zijn, maar dan zal er wel helemaal niets meer aan te verdienen zijn.
Ja snap ik, zal ook nooit gebeuren gok ik zoquote:Op donderdag 20 april 2023 17:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
het zou voor mij het platform een stuk minder aantrekkelijk maken omdat ik twitter nu vooral gebruik om heel snel nieuws te kunnen zien en volgen.
420, gvd Elon.quote:Op donderdag 20 april 2023 00:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aan welke bedragen moeten we dan bij Microsoft denken? Het artikel rept over 42.000 als starttarief per maand. Ik neem aan dat het voor Microsoft toch een stuk hoger moet liggen om het daarom af te laten ketsen?
Tja, Twitter is een zinkend schip geworden. Het zal vast nog wel even blijven bestaan, maar ik zie het alleen maar verder wegzakken ipv opleven.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:00 schreef capricia het volgende:
Hij jaagt ook gewoon de content creators weg. Zonde.
Zoals ik al zei ik maak geen vergelijking ik kom met een voorbeeld waarvan ik dacht dat je het misschien zou snappen met je basisschool lees/denk niveau.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik iemand anders dus vraag hoe hij het zo zeker weet kom jij met een manke vergelijking die als een kut op Dirk slaat. Begrepen.
Zit je toevallig nog op school?
Dat is precies het probleem wat twitter zo bagger heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
het zou voor mij het platform een stuk minder aantrekkelijk maken omdat ik twitter nu vooral gebruik om heel snel nieuws te kunnen zien en volgen.
Niet iedereen.quote:
Waarschijnlijk denkt iemand als @Ernie dat het Stephen King is die daar liegt, niet Musk die debiele kinderachtige games speelt.quote:
het zou heel dom van musk zijn om alle vinkjes gelijk weg te doen, want dat is niet echt goede marketing. Al die accounts zullen wel boven aantal users zitten dat ze hem gratis krijgen?quote:Op donderdag 20 april 2023 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt iemand als @:Ernie dat het Stephen King is die daar liegt, niet Musk die debiele kinderachtige games speelt.
hij betaalt er 'persoonlijk' voor een aantal;quote:Op vrijdag 21 april 2023 00:51 schreef Kijkertje het volgende:
Zo te zien heeft Elon hem een vinkje cadeau gegeven:
[ twitter ]
Het moet behoorlijk pijnlijk zijn voor jou als persoonlijke woordvoerder van Musk hoe makkelijk jij in de maling wordt genomen toch?quote:
Waarom krijg je het gevoel dat ik dat ben?quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Het moet behoorlijk pijnlijk zijn voor jou als persoonlijke woordvoerder van Musk hoe makkelijk jij in de maling wordt genomen toch?
Omdat jij degene bent die hier voortdurend in een verdedigende kramp schiet wanneer er kritiek op Musk wordt geleverd. Ik ben niet zo actief in dit topic maar de paar keer dat ik langskom valt het me iedere keer op.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom krijg je het gevoel dat ik dat ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |