Waar precies? Kun je dat bericht quoten? Volgens mij zie je teksten die er niet zijn?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zegt de man die het broeikaseffect ontkent
Je zegt 5 minuten geleden nog: "CO2 heeft niks met milieu te maken CO2 is een onschadelijk geurloos kleurloos gas".quote:Op woensdag 12 april 2023 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar precies? Kun je dat bericht quoten? Volgens mij zie je teksten die er niet zijn?
Oh de pleuris qua demonstraties, tamelijk lafjes gedocumenteerde hetze rondom die aanklacht van Melzer: https://www.bnnvara.nl/jo(...)-bij-coronaprotestenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is dan belangrijk voor jou waar ze bewijsbaar geen aandacht aan besteden?
Je snapt het verschil tussen klimaat en milieu dus niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:38 schreef Tijn het volgende:
Je zegt 5 minuten geleden nog: "CO2 heeft niks met milieu te maken CO2 is een onschadelijk geurloos kleurloos gas".
Dus je ontkent klimaatverandering niet. Maar volgens jou heeft de opwarming van de aarde en de daaruitvolgende veranderingen voor het ecosysteem en biodiversiteit niks met het milieu te maken?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen klimaat en milieu dus niet.
Treurig maar niet verbazingwekkend.
CO2 gaat hoofdzakelijk over klimaat, waar men op doelt met milieu kun je beter strikt gescheiden houden omdat die zaken grotendeels geen reet met elkaar te maken hebben.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus je ontkent klimaatverandering niet. Maar volgens jou heeft de opwarming van de aarde en de daaruitvolgende veranderingen voor het ecosysteem en biodiversiteit niks met het milieu te maken?
Edgy hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:47 schreef Rnie het volgende:
Poetin is een held, Zelensky is een acteur.
Door een bepaald klimaat ontstaat een bepaald milieu. Oorzaak en gevolg dat dit een te moeilijk begrip is snap ik niet voor iemand die zoveel zelf onderzoek heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
CO2 gaat hoofdzakelijk over klimaat, waar men op doelt met milieu kun je beter strikt gescheiden houden omdat die zaken grotendeels geen reet met elkaar te maken hebben.
Twitter stevende af op een faillissement. De meeste adverteerders zijn terug. Twitter gaat dit jaar winst draaien.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoezo lult hij uit zijn nek dan? Welke claims worden in jouw optiek gemaakt die niet waar zijn dan?
Jammer dat je weer zo pessimistisch en bozig overkomt. Je zou ook blij kunnen zijn dat het labeltje omtrent de BBC nu accurater is dan voorheen. Iets minder extreemrechts ofzo.
Waarom dan? Omdat hij niet zoals jij alles wat er uit Elon's mond komt als gospel aanneemt?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:27 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Nee die interviewer zet zichzelf volledig voor lul, dat is iets anders.
Omdat de interviewer beweert dat hateful content is toegenomen maar als gevraagd wordt naar een voorbeeld weet ie niks. "Ja andere mensen hebben beweerd dat dat zo is"quote:Op woensdag 12 april 2023 14:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat hij niet zoals jij alles wat er uit Elon's mond komt als gospel aanneemt?
Is dit je eigen mening of loopt je die Ron flippo of die aaron na te lullen?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Twitter stevende af op een faillissement. De meeste adverteerders zijn terug. Twitter gaat dit jaar winst draaien.
Er zou nu minder misinformatie op Twitter zijn. Musk is nu geen CEO van Twitter maar een hond is dat. Om maar een paar dingen te noemen. Allemaal leugens, best veel als je bedenkt dat dit ongeveer het hele interview is als we de samenvattingen lezen.
Dat hij nu al terugkomt op het label van de BBC geeft weer eens aan dat er continue domme beslissingen worden genomen en doet niets aan de selectiviteit van opeens bij een paar organisaties hun funding erbij te zetten. Hij zet meer vraagtekens bij objectiviteit van journalisten dan willekeurige mensen.
[..]
Waarom dan? Omdat hij niet zoals jij alles wat er uit Elon's mond komt als gospel aanneemt?
Hij deed het vrijwillig zelf.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:42 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Wordt die BBC reporter een uur lang voor lul gezet?
Hoe weet je dat dit leugens van Musk zijn dan? Onderbouw dit eens met data. Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoe de vork echt in elkaar steekt. Ik hoor het graag, anders roeptoeter je maar wat in je eigen echokamer en verschaf je ons informatie die door jou feitelijk niet gecheckt kan worden. Je mag de klokkenluider artikeltjes met niet actuele info achterwegen laten, die kennen we ondertussen allemaal. Laten we eind maart als uitgangspunt nemen?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De meeste adverteerders zijn terug. Twitter gaat dit jaar winst draaien. Er zou nu minder misinformatie op Twitter zijn.
Wie zijn die mensen?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Is dit je eigen mening of loopt je die Ron flippo of die aaron na te lullen?
Ja dus? Wat heeft zon anecdote nou weer met het probleem te maken.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:41 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Omdat de interviewer beweert dat hateful content is toegenomen maar als gevraagd wordt naar een voorbeeld weet ie niks. "Ja andere mensen hebben beweerd dat dat zo is"
Hoe zou ik nou weer aan de eerstehands cijfers moeten komen. Het is Elons bedrijf, ik heb die cijfers uiteraard niet. Als zon uitspraak op waarheid berust waarom toont je held dat dan niet aan. Hij was toch zo van transparantie? Maar in jouw wereld moeten blijkbaar willekeurige internetters hun claims met keiharde data onderbouwen. Maar Muskgod komt bij jou weg met basisloze claims, zie je zelf de dubbele standaard niet..quote:Op woensdag 12 april 2023 15:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit leugens van Musk zijn dan? Onderbouw dit eens met data. Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoe de vork echt in elkaar steekt. Ik hoor het graag, anders roeptoeter je maar wat in je eigen echokamer en verschaf je ons informatie die door jou feitelijk niet gecheckt kan worden. Je mag de klokkenluider artikeltjes met niet actuele info achterwegen laten, die kennen we ondertussen allemaal. Laten we eind maart als uitgangspunt nemen?
Weet je wat pas eentonig is, jouw Twitter webhulp waar elke kritiek voortkomt uit haat. Haatspeechquote:Met jouw vermoeden in combinatie met je intrinsieke haat naar Musk en alles wat "rechts" is, trek je feitelijke conclusies voor jezelf. Zoals ik al maanden geleden hebt gezegd, deze cijfers zijn voor ons niet of nauwelijks meer na te gaan. Why bother om deze argumenten constant op te werpen in je haatspeech? Het begint gewoon eentonig te worden joh.
Welke kringen heb je het over? Dat Twitter met Musk een vrije val in waarde maakt is vrij waarschijnlijk ja. Ik zou niet weten waarom we daaraan moeten twijfelen. Je doet nogal veel aannames en slaat wild om je heen. Ga je ook zo tekeer in tweetjes naar Musk als hij NYT propaganda noemt?quote:Het meest grappige is nog wel dat Musk 2 weken terug aangaf dat Twitter 20 miljard waard zou zijn, dit KLAKKELOOS voor waarheid wordt aangenomen in die kringen.![]()
Nee hoor, komt dat zo over bij je?quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar Muskgod komt bij jou weg met basisloze claims,
Je mag de "ja maar jij" kaart wel trekken hoor. Had liever een antwoord gehad waarom je constant deze conclusies voor jezelf trekt. Ik stel alleen maar vragen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Weet je wat pas eentonig is, jouw
Nogmaals, hoe weet je dit zo zeker? Ben benieuwd naar de analyses en data.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat Twitter met Musk een vrije val in waarde maakt is vrij waarschijnlijk ja. Ik zou niet weten waarom we daaraan moeten twijfelen.
Tering jantje lekker selectief lezen goedzo, braaf. Stay stupid, whatever.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Door een bepaald klimaat ontstaat een bepaald milieu. Oorzaak en gevolg dat dit een te moeilijk begrip is snap ik niet voor iemand die zoveel zelf onderzoek heeft gedaan.
Dus je argumenten zijn blijkbaar op, of blijf je ontkennen dat uit een bepaald klimaat een bepaald milieu ontstaat.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tering jantje lekker selectief lezen goedzo, braaf. Stay stupid, whatever.
Hij heeft er 45 voor betaald en krijgt er nu nog 20 voor. Dat lijkt me geen waardestijging.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:17 schreef Rnie het volgende:
Nogmaals, hoe weet je dit zo zeker? Ben benieuwd naar de analyses en data.
Lees anders de comment waarop werd gereageerd en trek je conclusies.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:08 schreef Basp1 het volgende:
Dus je argumenten zijn blijkbaar op, of blijf je ontkennen dat uit een bepaald klimaat een bepaald milieu ontstaat.
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:08 schreef Basp1 het volgende:
Als voorbeeld heb ik in ieder geval nog nooit in een tropisch klimaat zone een arctisch milieu gezien. Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |