SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Vroeg me al af waar m'n panty gebleven is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Prima weer vandaag. Je waait uit je panty, verder zacht en zonnig.
Vanaf zondag wordt het al mooi zo te zienquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Zag ik nou goed in de 14daagse voorspelling dat we richting de 20+ gaan?
Heer-lijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanaf zondag wordt het al mooi zo te zien
Het gaat moeilijk, duurt lang, maar eindelijk lijkt het aangenamer te gaan worden. Zou tijd wordenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:51 schreef Haags het volgende:
Nou kijk eens aan, de twintigers komen weer. Eind oktober ergens zit je dan weer rond de 10 of zo.
Iedereen blij.
Let's go dertigers.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:51 schreef Haags het volgende:
Nou kijk eens aan, de twintigers komen weer. Eind oktober ergens zit je dan weer rond de 10 of zo.
Iedereen blij.
Rustââgh!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 07:48 schreef RamboDirk het volgende:
Rauw&Grauw - grimmig hollandsch weertje. Heerlijk![]()
Wel veel beter voor de natuur dit. Zodra we straks richting de 20 graden gaan gaat zal dat lekker knallen overal. Ik kijk er al naar uit, echt tijd voor mooi voorjaarsweer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het gaat moeilijk, duurt lang, maar eindelijk lijkt het aangenamer te gaan worden. Zou tijd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |