Ik hoop op een aantal miskopenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:54 schreef pullup het volgende:
Even bij gelezen over die nieuwe technisch directeur bij Ajax.
Ik weet het niet zo
Van een verzameling zaagt men plankenquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop op een aantal miskopen
Een topic.quote:
Nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Een topic.![]()
Heb hem al eerder kort gehad ooit
Is nog uit de serie die Ian Nick toen maakte voor allerlei BB SC usersquote:
Tof!quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Een topic.![]()
Heb hem al eerder kort gehad ooit
Goeiequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Is nog uit de serie die Ian Nick toen maakte voor allerlei BB SC users
Allemaal boze koppies gemaakt van de UIen. Die van mij kijkt toch al sjaggie dus dat was makkelijk
Haha die van jou was vriendelijk blijkbaarquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb er ook één uit die serie
[ afbeelding ]
Maar klopt nu ook niet meer.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Zouden we vandaag een testvlucht gaan zien?
Die snavel wilde niet op een chagrijnige stand blijkbaarquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die van jou was vriendelijk blijkbaar
Er is nog geen vergunning geloof ik?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Zouden we vandaag een testvlucht gaan zien?
Heel even danquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
OeiHij moet natuurlijk wel de lucht in
Ik was een paar dagen weg , heb niets meegekregen . Wel dese hele week road closuresquote:
Ja, het waren vooral de voeten.quote:
Heerlijk toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, het waren vooral de voeten.
Misschien doordat ik zo hard in plassen stampte
En handig, want ik had expres schoenen aan die vol modder zaten. Die zijn mooi een stuk schoner.quote:
Zag ergens dat er wel getest wordt maar geen vlucht. Volgens mij is het nu vooral wachten op de vergunning. Volgende week maandag werd ergens als mogelijkheid genoemd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen weg , heb niets meegekregen . Wel dese hele week road closures
gaat toch spannend worden
En leuk , ik doe dat altijd met mijn kleindochterquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En handig, want ik had expres schoenen aan die vol modder zaten. Die zijn mooi een stuk schoner.
Plassenstampen is nuttig
Grote kans dat het volgende week wordt, komt mij ook beter uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef engine het volgende:
[..]
Zag ergens dat er wel getest wordt maar geen vlucht. Volgens mij is het nu vooral wachten op de vergunning. Volgende week maandag werd ergens als mogelijkheid genoemd.
Deze week wel een wet dress rehearsal en waarschijnlijk volgende week vlucht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans dat het volgende week wordt, komt mij ook beter uit
WDR deze weekquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
Deze week wel een wet dress rehearsal en waarschijnlijk volgende week vlucht.
Na die twee jaar kan ik dat weekje ook nog wel wachten
Heb ik er niet voor nodigquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En leuk , ik doe dat altijd met mijn kleindochter
Okay volgens mij zeg ik dat ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik er niet voor nodig
Wel handig om wat ruimte te krijgen op straat
Jeejquote:
Een chagerijnige Deisyy ziet er nog steeds schattig uit, blijkbaarquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die van jou was vriendelijk blijkbaar
Het is echt wel een zeldzamequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Een chagerijnige Deisyy ziet er nog steeds schattig uit, blijkbaar
Goede vraag, ik ben ook benieuwdquote:
Wat weet je niet?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:54 schreef pullup het volgende:
Even bij gelezen over die nieuwe technisch directeur bij Ajax.
Ik weet het niet zo
Of dit een goed plan is deze Duitserquote:
Mjah, blijft afwachten.quote:
Wereld Druiven Race?quote:
Is dat een bestuurder?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, blijft afwachten.
Er zijn er toch wel een paar die ook nieuw zijn.
Ken jij Maurits Hendriks?
Weer Donderend Raketjequote:
Chef de mission voor de OS 2012 in Londen en 2016 in Rio was hij oa.quote:
Wegens Druppels Rechtdoorzeequote:
Gelukkig dan maarquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wellus, zenden gewoon uit
https://www.ardmediathek.de/wdr
Ja die ken ik inderdaad, zelfs best goed. Gaat die naar Ajax?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chef de mission voor de OS 2012 in Londen en 2016 in Rio was hij oa.
Wie Doet Raar?quote:
Niet gaat, zit al een tijdjequote:Op dinsdag 11 april 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ken ik inderdaad, zelfs best goed. Gaat die naar Ajax?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gaat, zit al een tijdje
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-stelt-maurits-hendriks-aan/
Hoor ik vaker ja, inhoudelijk goed,quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Vandaar dat het kut gaat
Is een behoorlijke drol van een vent
Dat dusquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor ik vaker ja, inhoudelijk goed,
verder lichtelijk minder
Wat Dansen Ratten?quote:
Niet chagrijnig te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Een chagerijnige Deisyy ziet er nog steeds schattig uit, blijkbaar
Wij Doen Raketjeskijkenquote:
Geef toe, die losersvlucht was vermakelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik heb ook Charles van Commenee en die Joop Alberda meegemaakt in die functie. Die mensen komen echt uit dezelfde mal![]()
Egotrippers pur sang
Ja maar ik kende dus een paar van die lui en dat gun je niemandquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef toe, die losersvlucht was vermakelijk.
Van buitenaf gezien dan
Wat D. Roeptquote:
T is een oud-hockeyer he, die denken andersquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar ik kende dus een paar van die lui en dat gun je niemand
Ja hockeyers gun ik een Mauritsquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een oud-hockeyer he, die denken anders
Mjah, aan de andere kant schijnt hij toch een hoop wel goed gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:31 schreef pullup het volgende:
Alleen al dat bedenken is diskwalificerend voor elke verdere functie ooit wat mij betreft
[ afbeelding ]
Het antwoord stond al in post 39quote:
Ondanks Maurits Marc, ondanksquote:
Challenge accepted.quote:
Wat is WDR dan?quote:
Hij was coach van het team, dus een coach voegt niets toe.quote:
Er wordt gezegd WDR gaat doorquote:
Nee je logica is niet op peil.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was coach van het team, dus een coach voegt niets toe.
Wil je dat zeggen?
Nietquote:
Niet nu meteen. Dat zou te opvallend zijn.quote:
Wel Degelijk Randomisedquote:
Wellicht kun jij dan beter uitleggen wat het betekentquote:
Een Duitse zenderquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht kun jij dan beter uitleggen wat het betekent
Pciesquote:
quote:
Ja Feyenoordquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:41 schreef engine het volgende:
Even een tactiek bedenken hoe deisyy chagrijnig te krijgen.
Wat bij mijn broertje heel goed werkte was zeiken op Feyenoord.
Heb je een favoriete voetbalclub @:deisyy ?
Waar die naam vandaan komt weet ik ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een Duitse zender
Ik was ook nooit op een natte jurk oefening uitgekomen
Doe eens niet zo gemeen tegen die jongen,quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja Feyenoord
Je kunt weer alles uit de kast halen dus
Ik ben opgegroeid op Rotterdam-Zuid, dus zou logischerwijze voor Feyenoord moeten zijn, ware het niet dat voetbal me weinig kan boeien.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:41 schreef engine het volgende:
Even een tactiek bedenken hoe deisyy chagrijnig te krijgen.
Wat bij mijn broertje heel goed werkte was zeiken op Feyenoord.
Heb je een favoriete voetbalclub @:deisyy ?
Let me helpquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid op Rotterdam-Zuid, dus zou logischerwijze voor Feyenoord moeten zijn, ware het niet dat voetbal me weinig kan boeien.
Je moet iets anders bedenken.
Je vergeet de pizza, failllll!quote:
Ik heb alleen natte sokken in de aanbieding vandaagquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Wet DRess
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Tomquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid op Rotterdam-Zuid, dus zou logischerwijze voor Feyenoord moeten zijn, ware het niet dat voetbal me weinig kan boeien.
Je moet iets anders bedenken.
Theaterwereld ben ik wel bekend mee.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:46 schreef engine het volgende:
Het is afgeleid van dress rehearsal uit de theaterwereld. Wet staat voor het tanken van brandstof in deze.
Ik sla overquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen natte sokken in de aanbieding vandaag
Oke, aangepast.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vergeet de pizza, failllll!
Ananas vind ik gewoon lekker
Te laat, ik lees nooit terugquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, aangepast.
Die bitterballen met ananas waren mwah.
Dress rehearsal dus alleen dan met een raketquote:
Raket met een raar hoedje op?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dress rehearsal dus alleen dan met een raket
Zo zou je het kunnen omschrijven jaquote:
Openluchttheaterquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:57 schreef drakin het volgende:
Dus een raket die starship heet in een theater
Dat noemen we hier Iepenloftspulquote:
Deze zin moet je niet te snel lezenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef pullup het volgende:
Dit is best wel een vage pagina aan het worden
Expresquote:
Nou ben ik de weg kwijtquote:
Ik ben er zelf over begonnen dus dat kon ik nog wel volgenquote:
Ik viel er middenin, dus had geen idee waar het overging, blijkbaar zat ik er ook naast met de WDRquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er zelf over begonnen dus dat kon ik nog wel volgen
Niet terug lezen en mijn paas vaasjes gemistquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik viel er middenin, dus had geen idee waar het overging, blijkbaar zat ik er ook naast met de WDR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En WDR is West Deutschen RundfunkIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet terug lezen en mijn paas vaasjes gemist
Mooie vaasjes, maar gaan ze weer in de kast omdat het geen Pasen meer is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En WDR is West Deutschen Rundfunk
En
quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee die blijven daar, mijn moeder is wat weg geverig maar ik ben niet zo van antieke zooi (bordjes,klokken of zilveren/koperen dingen) Die vaasjes vond ik wel altijd erg mooi. Dus die wonen nu bij mij.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie vaasjes, maar gaan ze weer in de kast omdat het geen Pasen meer is?
En
[..]
Maar dat is juist wel leuk dat je moeder dat nu aan je geeft, hoef je er ook niet om te vechten als ze er niet meer is. En voor jou moeder leuk om te weten dat ze bij jou wonenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die blijven daar, mijn moeder is wat weg geverig maar ik ben niet zo van antieke zooi (bordjes,klokken of zilveren/koperen dingen) Die vaasjes vond ik wel altijd erg mooi. Dus die wonen nu bij mij.
Ze waren van haar groot ouders. Stonden altijd op de kapstok ipv een plekje in de pronk kastquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is juist wel leuk dat je moeder dat nu aan je geeft, hoef je er ook niet om te vechten als ze er niet meer is. En voor jou moeder leuk om te weten dat ze bij jou wonen
Heb je eieren geraaptquote:
En gelukkig heb je geen katten die ze van de kast af kunnen mieterenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren van haar groot ouders. Stonden altijd op de kapstok ipv een plekje in de pronk kastIk pronk er wel mee
Lol Ik had er de puf niet voor. Hoeft de anonieme abo gever geen moeite te doenquote:
Voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol Ik had er de puf niet voor. Hoeft de anonieme abo gever geen moeite te doen
Fries voor Openluchttheaterquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet terug lezen en mijn paas vaasjes gemist
DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En WDR is West Deutschen Rundfunk![]()
Leuke vaasjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Neequote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
De Amsterdammerts de schoten op het IJ nog gehoord vanmiddag?
Dat is normaal geluid in Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werd toch met zwaar geschut geschoten
https://www.ad.nl/video/p(...)-af-op-het-ij-368958
Dit is zelfs voor daar grof geschutquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is normaal geluid in Amsterdam.
Ik heb er welgeteld 0 gevondenquote:
Ikke één.quote:
Neenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
De Amsterdammerts de schoten op het IJ nog gehoord vanmiddag?
Owquote:
waar heb je gezocht?quote:
In de topics waar ik normaal postquote:
Waarom zou je daar zoeken?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet hier: werkop in DIG / Windows XP Chrome, YouTube full screen werkt niet.
topics?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
In de topics waar ik normaal postHeb nog ongeveer 1 minuut gezocht elders
Ik zocht niet maar zat dat topic te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
FEE / [ACTIE] Paaseieren zoeken op het FOK! forum! Met leuke prijzen!
Hoeveel heb je er gevonden?quote:
Dat is dan wel weer jammer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werd toch met zwaar geschut geschoten
https://www.ad.nl/video/p(...)-af-op-het-ij-368958
Jij bent jarig? Felies!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
Wie jarig is trakteert!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je 5004e verjaardagquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ok gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je wordt hierop getrakteerd door een jarige?quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artisjokkenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:30 schreef drakin het volgende:
wat is dat gele links van de komkommer eigenlijk?
Echt?quote:
Voor virtuele koffie, thee en hapjes ben je welkom in DTSquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:30 schreef drakin het volgende:
wat is dat gele links van de komkommer eigenlijk?
jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt?
Die herkende ik niet
Wel eens gehad?
Ik zie elke keer Ian_nick met die avaquote:
Ja ik houd hem nog even dit topicquote:
Alweer?quote:
vies he?quote:
ok dan mag jij ze welquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb hem als dit in mijn fobo [ link | afbeelding ]
quote:
Ik wel vaker of mars ijsjes..quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al heb ik die nog nooit gehad volgens mij. Ik had wel een mini twixje eerder![]()
En noodles met eend
Ik heb die eigenlijk nog nooit gehad, maar ben ook niet zo'n ijs fan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel vaker of mars ijsjes..
Ook lekker net als mini kitkat
Niet geen waterijsjes of een lekker bak ijs?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die eigenlijk nog nooit gehad, maar ben ook niet zo'n ijs fan.
Heel af en toe fiets ik met mooi weer naar een dorpje 10 km verderop om een vers gemaakt ijsje te halen of langs de ijsboerderij te gaan voor een ijsje, maar dat is hooguit 3-4 per zomerquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet geen waterijsjes of een lekker bak ijs?
Ah dat kan ook, hier een plaats verder op ook een boerderij die ijs verkooptquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel af en toe fiets ik met mooi weer naar een dorpje 10 km verderop om een vers gemaakt ijsje te halen of langs de ijsboerderij te gaan voor een ijsje, maar dat is hooguit 3-4 per zomer
Dat proef je echt wel en vaak hebben ze ook nog van die lekkere smaakjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat kan ook, hier een plaats verder op ook een boerderij die ijs verkoopt
Is wel lekker vers gemaakt van verse melk
Echt wel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat proef je echt wel en vaak hebben ze ook nog van die lekkere smaakjes
Hier maar 1 smaakquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat proef je echt wel en vaak hebben ze ook nog van die lekkere smaakjes
Ik ook. Tenminste hier. In de tuin vond ik ze welquote:
Dat is omdat je ze ook zelf verstopt had.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook. Tenminste hier. In de tuin vond ik ze wel
Ik ook. Tenminste hier. In de tuin vond ik ze welquote:
Die had 1 van de boerinnen in BZVquote:
Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie jaren, ook namens SFquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Deisyy
Dank je welquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie jaren, ook namens SF
Ander soort ijs dusquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij onze ijsboerin 23 smakenhttps://www.deijsboerin.nl/ijssmaken
Kleinkinderen niks. Jammer danquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook. Tenminste hier. In de tuin vond ik ze wel
Dat is een gewaagde uitspraakquote:
Ga daar in het vervolg maar vanuitquote:
Zal volgende keer om denken als ik het woord Bolus postquote:
De jongste vond het zo gaaf, dat we dezelfde nog een x verstopt hebben en hup daar ging hij weerquote:
Zeeuwse bolus is zooo lekker.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:37 schreef Lovely het volgende:
Bolus smaakt lijkt mij wel lekker en babbelaar en bokkepoot![]()
Wel eens een gegeten alleen geen echte zeeuwsequote:
Haha had ie geluk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De jongste vond het zo gaaf, dat we dezelfde nog een x verstopt hebben en hup daar ging hij weer![]()
De oudste, bijna 16, hebben we er nog een x 5 verstopt. 10 minuten voor ¤10,-...
Gered door zijn kleine broertje, die verlulde er 2
Dan heb je er dus geen gegetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel eens een gegeten alleen geen echte zeeuwse![]()
Verschil is groot hoor met een echte zeeuwse bolus. Vaak zijn het vooral kaneelbommetjes als ze niet uit zeeland komen.quote:
Daarom staat er toch ook geen echte Zeeuwsequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verschil is groot hoor met een echte zeeuwse bolus. Vaak zijn het vooral kaneelbommetjes als ze niet uit zeeland komen.
Verschil met die van de AH is heel grootquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom staat er toch ook geen echte Zeeuwse
Maar die van AH zijn ook wel lekker
Zet het op mijn lijstjequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verschil met die van de AH is heel groot
Echte Zeeuwse moet je proberen als je de kans krijgt hoor
Doenquote:
Idd, ze kan beter naar Den Haag komen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen
Dagje weg van maken ofzo
Zou alleen Terneuzen overslaan, vraag maar aan Engine
Want daar is watquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze kan beter naar Den Haag komen.
Badeendje.quote:
Altijd voor de zeeuwse bolus gaan natuurlijkquote:
Komend weekend eerst maar eens echte Limburgse vlaai eten tijdens onze meetquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verschil met die van de AH is heel groot
Echte Zeeuwse moet je proberen als je de kans krijgt hoor
Mijn bakker is gewoon dicht dit weekendquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komend weekend eerst maar eens echte Limburgse vlaai eten tijdens onze meet
Smoesjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn bakker is gewoon dicht dit weekend
En damn daar hebben ze goede vlaai
Ze hadden vandaag al geen brood, de broodbakkers zijn beide ziek
Echt, mijn gevoel zegt dat zo duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, mijn gevoel zegt dat zo duidelijk
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je komende zaterdag maar niet dat het vrijdag is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is totaal geen probleem, ben toch standaard vrij op vrijdagquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je komende zaterdag maar niet dat het vrijdag is.
Maar wel onhandigquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:34 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Die van mij ook.
Eigenlijk positief dus..
Had nog brood voor ontbijt, nu is het opquote:
Een 1 persoonsvlaai als lunch, hoe groot is zoiets in jouw geval?quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had nog brood voor ontbijt, nu is het op
Lunch dus maar heel ongezond gedaan met een 1 persoons vlaai
Morgen maar eens kijken waar ik dan wel brood kan krijgen.
Is echt voor 1 persoon, zo worden ze ook verkocht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 1 persoonsvlaai als lunch, hoe groot is zoiets in jouw geval?
Nieuwsgierig Aagje als ik ben heb ik het inderdaad even gegoogeld, het is inderdaad een eenpersoonsmaatje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is echt voor 1 persoon, zo worden ze ook verkocht.
Ik zit dus geen hele vlaai weg te bunkeren neequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nieuwsgierig Aagje als ik ben heb ik het inderdaad even gegoogeld, het is inderdaad een eenpersoonsmaatje.
Moet je daar zeker ook nog met guldens betalen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit dus geen hele vlaai weg te bunkeren nee
Ze hebben niet eens een website waar ik ga
Alleen wat op instagram.
Dat net niet nee.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je daar zeker ook nog met guldens betalen.
Had gekund toch, het was natuurlijk wel voor de lunchquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit dus geen hele vlaai weg te bunkeren nee
Ze hebben niet eens een website waar ik ga
Alleen wat op instagram.
Ja dat zijn handige maatjes, zit daar ook spijs in?quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:25 schreef engine het volgende:
Zo kocht ik afgelopen weekend een mini stolletje. Twee. Maar stuk handiger als z'n groot ding in je eentje naar binnen werken.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zijn handige maatjes, zit daar ook spijs in?
Zelfs dan is een hele vlaai fors hequote:Op dinsdag 11 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had gekund toch, het was natuurlijk wel voor de lunch
Volgende keer ook eens proberen, met kerst zie ik ze ook, maar er gaat hier ook net zo makkelijk binnen een paar dagen een hele stol doorheenquote:
Mwahquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan is een hele vlaai fors he
quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zijn handige maatjes, zit daar ook spijs in?
Mwah? Gaat je heel zwaar tegenvallen om zo'n ding met de lunch weg te werken hoorquote:
Want 2 keer genotquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er twee gekocht had
Ja dat vond ik ook. Best een goed idee.quote:
Zondag en maandagquote:
Maar dan is op ook op, zo'n grote stol gaat ook wel op, maar is wel veul.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er twee gekocht had
Je moet wel een beetje aan de lijn denken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan is op ook op, zo'n grote stol gaat ook wel op, maar is wel veul.
Moet dat perse een rechte lijn zijn dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje aan de lijn denken.
Dat krijg ik alleen niet op denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan is op ook op, zo'n grote stol gaat ook wel op, maar is wel veul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |