Nee dat is Joostquote:
Je moet ook niet vergeten dat ze in een bepaalde gemoedstoestand is vertrokken waardoor je emotioneler naar elkaar reageert. Verder gun ik ze elkaar maar het is geen vaststaand feit dat ze over een jaartje nog samen zijn. Dat is aan hunzelf.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat we op de stream hebben kunnen zien
Oww, grappigquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is Joost
Die is anders geaard
Ik zei dat het voor nu wel goed zitquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat ze in een bepaalde gemoedstoestand is vertrokken waardoor je emotioneler naar elkaar reageert. Verder gun ik ze elkaar maar het is geen vaststaand feit dat ze over een jaartje nog samen zijn. Dat is aan hunzelf.
Jeff is een prima kerel hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat wederzijds is denk dat mama Kim en zus niet zo blij met hem zijn
Nee joh, die krijgen drie kinderen ne leven nog lang en gelukkig. Oww wacht, moest even de cosfansvanjefmodus even uitzettenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat ze in een bepaalde gemoedstoestand is vertrokken waardoor je emotioneler naar elkaar reageert. Verder gun ik ze elkaar maar het is geen vaststaand feit dat ze over een jaartje nog samen zijn. Dat is aan hunzelf.
Zolang hij zijn mond niet opentrekt is hij best te doen iddquote:
Okay , blijf je nog lang happen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, die krijgen drie kinderen ne leven nog lang en gelukkig. Oww wacht, moest even de cosfansvanjefmodus even uitzetten
Ik vind hem ook top (alleen) Maar geloof me als mijn dochter zo behandeld word door mijn schoonzoon is hij echt mijn!quote:
Ze heeft het over de muziek box mag hebben morgen voor het sporten. Kan mij niet voorstellen, dat ze zelf meedoet met sporten.quote:
lentekriebels bij de FEBO?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom switcht de stream elke keer naar mensen die elkaars hand vasthouden
Zolang je maar heel hard om zijn flauwe grappen lacht, hem niet dwars zit en van zijn sjek afblijftquote:
Vorige week bijna maar het mocht niet zo zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik dacht dat we deze fase al maanden geleden hadden afgesloten , niet dus
Zat een dag tussen geloof ik. Zal het morgen wel binnen komen.quote:
In die bubbel ontstaat blijkbaar al heel snel iets extreems want zie bijv. Mexx en Martin die met elkaar willen trouwen en nooit zoiets hebben gevoeld voor een man/vrouw. Of Rupi die nog nooit zo verliefd is geweest en helemaal idolaat is van 'zijn' Ima. Jeff heeft nog nooit zoveel van iemand (lees: een meisje) gehouden en plaatst Kim al naast z'n ouders en zusje. Jappie die z'n motorsport opzij wil zitten voor Wanda aangezien ie gevoelens heeft ontdekt die totaal nieuw voor hem zijn. En zo verder dus...quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, die krijgen drie kinderen ne leven nog lang en gelukkig. Oww wacht, moest even de cosfansvanjefmodus even uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |