Dat is niet mogelijk met wat we hier op aarde observeren. Zoals eerder omschreven, meet hoe hoog de poolster boven de horizon staat. Beweeg naar het zuiden net zo lang dat deze 1 graad dichter bij de horizon staat. Vermenigvuldig de afgelegde afstand met 360 en je hebt de omtrek van de aarde. Het is niet ingewikkelder dan dat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Die aarde is veeeeel groter..alles wat wij zien van de aarde, vanuit de ruimte zeg maar, is nep...Beeldjes manipuleren is cool denken ze daarboven
Die berekening klopt ook wel met het beeld wat wij van de aarde hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk met wat we hier op aarde observeren. Zoals eerder omschreven, meet hoe hoog de poolster boven de horizon staat. Beweeg naar het zuiden net zo lang dat deze 1 graad dichter bij de horizon staat. Vermenigvuldig de afgelegde afstand met 360 en je hebt de omtrek van de aarde. Het is niet ingewikkelder dan dat.
Johquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:20 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Die berekening klopt ook wel met het beeld wat wij van de aarde hebben
Net echt hequote:Op dinsdag 11 april 2023 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Johdat heet de realiteit waarin wij leven.
Ik begrijp wel dat als je niet gelooft dat we de ruimte in zijn geweest, dat er ook geen plek is voor een foto van de aarde vanuit de ruimte.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:16 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)w=1900&bih=887&dpr=1
En hoe ben jij er dan achter gekomen dat dit beeld wat wij van de Aarde hebben fout is? Het lijkt mij dat je dan juist vooral maar dingen moet aannemen als je niet meer op je eigen zintuigen en waarnemingen kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:20 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Die berekening klopt ook wel met het beeld wat wij van de aarde hebben
Maar er is meer, er is altijd meer
Klopt, daarom zie de link is het allemaal nepquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat als je niet gelooft dat we de ruimte in zijn geweest, dat er ook geen plek is voor een foto van de aarde vanuit de ruimte.
Ja prima hoor, jullie gaan mij echt niet overtuigen hoor.quote:Er is ook geen plek voor mensen die zeggen dat ze in de ruimte geweest zijn.
En er is dan ook geen plek voor verhalen over waarnemingen van het ISS.
Dat maakt het ingewikkeld om er dan een discussie over te voeren.
Ik probeer je juist niet te overtuigen, dat heeft geen zin.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Klopt, daarom zie de link is het allemaal nep
[..]
Ja prima hoor, jullie gaan mij echt niet overtuigen hoor.
Is oke toch?
Nee hoor, het is juist grensverleggend..Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, en vind het interessant genoeg om er meer over te wetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En hoe ben jij er dan achter gekomen dat dit beeld wat wij van de Aarde hebben fout is? Het lijkt mij dat je dan juist vooral maar dingen moet aannemen als je niet meer op je eigen zintuigen en waarnemingen kan vertrouwen.
Overtuigen hoeft ook niet nee. Ik zou het zelf wel graag beter willen begrijpen. Wat is zo sterk dat je simpele waarnemingen verwerpt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
[..]
Is oke toch?
Jullie kunnen gewoon verder discussiëren, ik lees gewoon mee, voor evt. iets news
Probeer het dan eens andersom: beargumenteer waarom het allemaal nep is, het niet klopt en waarom jij daarvan overtuigd bent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
[..]
Is oke toch?
Jullie kunnen gewoon verder discussiëren, ik lees gewoon mee, voor evt. iets news
Ik zei al eerder dat er iets voorbij vliegt wat waarschijnlijk AI is. Dat AI is veeeel verder dan ze ons wijsmaken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Maar ik vraag wel een verklaring voor een waarneming van iets in de lucht dat vanuit 3 landen tegelijk zichtbaar is, in 90 minuten om de wereld gaat en via 1 centrale website exact te voorspellen is waar het zichtbaar is. En dat gaat dan ook nog eens om iets dat je vanuit jouw community makkelijk zou kunnen organiseren, gewoon met het blote oog waarnemen.
Prima hoor, doe je goedquote:Ik laat je nadenken, dat is alles.
Zo goed?quote:ij bent de enige die jezelf kan overtuigen. Als je overtuigd bent, moet het antwoord op mijn vraag ook simpel zijn.
Juist als je geen helder antwoord hebt, twijfel ik aan jouw overuiging.
Daar ben ik al een tijdje mee bezig, lees eens terug.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Probeer het dan eens andersom: beargumenteer waarom het allemaal nep is, het niet klopt en waarom jij daarvan overtuigd bent.
Dat heb ik hierboven al gezegd. Als je de aarde foto ziet bij de link die ik plaatste kloppen de berekeningen welquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Overtuigen hoeft ook niet nee. Ik zou het zelf wel graag beter willen begrijpen. Wat is zo sterk dat je simpele waarnemingen verwerpt?
Je hebt geen foto nodig. Je kan gewoon ben beide benen op de grond naar boven kijken en gaan meten en de berekeningen maken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:44 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven al gezegd. Als je de aarde foto ziet bij de link die ik plaatste kloppen de berekeningen wel
Maar denk je ook echt na over waarom observaties niet stroken met het beeld wat jij van de Aarde hebt? En heb je ideeën waarom dit niet zo is?quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee hoor, het is juist grensverleggend..Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, en vind het interessant genoeg om er meer over te weten
Ik heb het vorige topic doorgenomen. Daarin staat niets anders van jouw kant dan "het is nep" en "we worden bespeeld". Moet ik verder terug?quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:43 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje mee bezig, lees eens terug.
Waarom zou ik. Allemaal afleidingquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je hebt geen foto nodig. Je kan gewoon ben beide benen op de grond naar boven kijken en gaan meten en de berekeningen maken.
Ja, ergens in 2003quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik heb het vorige topic doorgenomen. Daarin staat niets anders van jouw kant dan "het is nep" en "we worden bespeeld". Moet ik verder terug?
Het is nep voor de duizendste keer. Als jij denkt dat wat ze je wijsmaken klopt, dan moet je dat zelf weten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar denk je ook echt na over waarom observaties niet stroken met het beeld wat jij van de Aarde hebt? En heb je ideeën waarom dit niet zo is?
Jij hoeft het zelf niet te doen, maar je kan wel weten dat die berekeningen en waarnemingen kloppen, vervolgens mag je wel eens een argument geven waarom die berekeningen een ander beeld geven dan wat jij hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Allemaal afleiding
Maar WAT is er nep?quote:Op dinsdag 11 april 2023 00:52 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Het is nep voor de duizendste keer. Als jij denkt dat wat ze je wijsmaken klopt, dan moet je dat zelf weten.
Valt me op he..jullie spreken allemaal dezelfde (fakewetenschap) taal.. men weet niet anders..Heerlijk om dat zo te aanschouwenquote:Op dinsdag 11 april 2023 00:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij hoeft het zelf niet te doen, maar je kan wel weten dat die berekeningen en waarnemingen kloppen, vervolgens mag je wel eens een argument geven waarom die berekeningen een ander beeld geven dan wat jij hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |