abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208732867
Dit topic behandelt de BNW-stelling dat delen van of zelfs het complete ruimtevaartprogramma van de verschillende Space Agencies (met als leidende rol die van NASA) gefaked is/zijn.

Thema's
• werken raketten überhaupt in de ruimte?
• International Space Station (ISS) - baan om de Aarde wordt gesteld op ~410 km hoogte
• Hubble-telescoop
• de algemene geschiedenis van space fakery

Eigen BNW-space-topics
• Apollo Moon Hoax
• Mars Rovers
• hoe werkt GPS en hoe verhoudt zich dat tot de fakery in space?

De meningen over dit onderwerp zijn heel wijd verdeeld. Sommige mensen hebben alleen twijfels bij een specifieke missie of project. Anderen nemen weer de positie in dat raketten niet werken in een vacuüm, en het complete ruimtevaartprogramma dus nep is.
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:18:59 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208732868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:13 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Die aarde is veeeeel groter..alles wat wij zien van de aarde, vanuit de ruimte zeg maar, is nep...Beeldjes manipuleren is cool denken ze daarboven
Dat is niet mogelijk met wat we hier op aarde observeren. Zoals eerder omschreven, meet hoe hoog de poolster boven de horizon staat. Beweeg naar het zuiden net zo lang dat deze 1 graad dichter bij de horizon staat. Vermenigvuldig de afgelegde afstand met 360 en je hebt de omtrek van de aarde. Het is niet ingewikkelder dan dat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208732876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is niet mogelijk met wat we hier op aarde observeren. Zoals eerder omschreven, meet hoe hoog de poolster boven de horizon staat. Beweeg naar het zuiden net zo lang dat deze 1 graad dichter bij de horizon staat. Vermenigvuldig de afgelegde afstand met 360 en je hebt de omtrek van de aarde. Het is niet ingewikkelder dan dat.
Die berekening klopt ook wel met het beeld wat wij van de aarde hebben
Maar er is meer, er is altijd meer
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:20:52 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208732883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:20 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Joh :) dat heet de realiteit waarin wij leven.
Onikaan ni ov dovah
pi_208732889
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Joh :) dat heet de realiteit waarin wij leven.
Net echt he
pi_208732896
quote:
Ik begrijp wel dat als je niet gelooft dat we de ruimte in zijn geweest, dat er ook geen plek is voor een foto van de aarde vanuit de ruimte.

Er is ook geen plek voor mensen die zeggen dat ze in de ruimte geweest zijn.

En er is dan ook geen plek voor verhalen over waarnemingen van het ISS.

Dat maakt het ingewikkeld om er dan een discussie over te voeren.
pi_208732908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:20 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Maar er is meer, er is altijd meer
En hoe ben jij er dan achter gekomen dat dit beeld wat wij van de Aarde hebben fout is? Het lijkt mij dat je dan juist vooral maar dingen moet aannemen als je niet meer op je eigen zintuigen en waarnemingen kan vertrouwen.
Цой жив
pi_208732920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik begrijp wel dat als je niet gelooft dat we de ruimte in zijn geweest, dat er ook geen plek is voor een foto van de aarde vanuit de ruimte.
Klopt, daarom zie de link is het allemaal nep

quote:
Er is ook geen plek voor mensen die zeggen dat ze in de ruimte geweest zijn.

En er is dan ook geen plek voor verhalen over waarnemingen van het ISS.

Dat maakt het ingewikkeld om er dan een discussie over te voeren.
Ja prima hoor, jullie gaan mij echt niet overtuigen hoor.
Is oke toch?
Jullie kunnen gewoon verder discussiëren, ik lees gewoon mee, voor evt. iets news
pi_208732933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:26 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
[..]
Is oke toch?
Ik probeer je juist niet te overtuigen, dat heeft geen zin.

Maar ik vraag wel een verklaring voor een waarneming van iets in de lucht dat vanuit 3 landen tegelijk zichtbaar is, in 90 minuten om de wereld gaat en via 1 centrale website exact te voorspellen is waar het zichtbaar is. En dat gaat dan ook nog eens om iets dat je vanuit jouw community makkelijk zou kunnen organiseren, gewoon met het blote oog waarnemen.

Ik laat je nadenken, dat is alles.

Jij bent de enige die jezelf kan overtuigen. Als je overtuigd bent, moet het antwoord op mijn vraag ook simpel zijn.
Juist als je geen helder antwoord hebt, twijfel ik aan jouw overuiging.
pi_208732945
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:24 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
En hoe ben jij er dan achter gekomen dat dit beeld wat wij van de Aarde hebben fout is? Het lijkt mij dat je dan juist vooral maar dingen moet aannemen als je niet meer op je eigen zintuigen en waarnemingen kan vertrouwen.
Nee hoor, het is juist grensverleggend..Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, en vind het interessant genoeg om er meer over te weten
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:34:39 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208732952
quote:

[..]
[..]
Is oke toch?
Jullie kunnen gewoon verder discussiëren, ik lees gewoon mee, voor evt. iets news
Overtuigen hoeft ook niet nee. Ik zou het zelf wel graag beter willen begrijpen. Wat is zo sterk dat je simpele waarnemingen verwerpt?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:34:57 #12
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208732958
quote:

[..]
[..]
Is oke toch?
Probeer het dan eens andersom: beargumenteer waarom het allemaal nep is, het niet klopt en waarom jij daarvan overtuigd bent.
pi_208732974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

Maar ik vraag wel een verklaring voor een waarneming van iets in de lucht dat vanuit 3 landen tegelijk zichtbaar is, in 90 minuten om de wereld gaat en via 1 centrale website exact te voorspellen is waar het zichtbaar is. En dat gaat dan ook nog eens om iets dat je vanuit jouw community makkelijk zou kunnen organiseren, gewoon met het blote oog waarnemen.
Ik zei al eerder dat er iets voorbij vliegt wat waarschijnlijk AI is. Dat AI is veeeel verder dan ze ons wijsmaken.
Alle landen weten ervan, ze werken allemaal samen..bv .niks geen oorlog waar dan ook.De bevolking is de dupe. Het is een groot toneelspel wat ze ons voorschotelen.

quote:
Ik laat je nadenken, dat is alles.
Prima hoor, doe je goed

quote:
ij bent de enige die jezelf kan overtuigen. Als je overtuigd bent, moet het antwoord op mijn vraag ook simpel zijn.
Juist als je geen helder antwoord hebt, twijfel ik aan jouw overuiging.
Zo goed?
pi_208732978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:34 schreef Repentless het volgende:

[..]
Probeer het dan eens andersom: beargumenteer waarom het allemaal nep is, het niet klopt en waarom jij daarvan overtuigd bent.
Daar ben ik al een tijdje mee bezig, lees eens terug.
pi_208732981
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Overtuigen hoeft ook niet nee. Ik zou het zelf wel graag beter willen begrijpen. Wat is zo sterk dat je simpele waarnemingen verwerpt?
Dat heb ik hierboven al gezegd. Als je de aarde foto ziet bij de link die ik plaatste kloppen de berekeningen wel
pi_208732990
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:44 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Dat heb ik hierboven al gezegd. Als je de aarde foto ziet bij de link die ik plaatste kloppen de berekeningen wel
Je hebt geen foto nodig. Je kan gewoon ben beide benen op de grond naar boven kijken en gaan meten en de berekeningen maken.
Цой жив
pi_208732992
Wel eens van extra terrestrial gehoord..extra terra, ET bel naar huis enzo
Die lui zijn slim toch? ze zeggen het gewoon
pi_208732994
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Nee hoor, het is juist grensverleggend..Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, en vind het interessant genoeg om er meer over te weten
Maar denk je ook echt na over waarom observaties niet stroken met het beeld wat jij van de Aarde hebt? En heb je ideeën waarom dit niet zo is?
Цой жив
  dinsdag 11 april 2023 @ 00:49:59 #19
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208732995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:43 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Daar ben ik al een tijdje mee bezig, lees eens terug.
Ik heb het vorige topic doorgenomen. Daarin staat niets anders van jouw kant dan "het is nep" en "we worden bespeeld". Moet ik verder terug?
pi_208732997
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:47 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Je hebt geen foto nodig. Je kan gewoon ben beide benen op de grond naar boven kijken en gaan meten en de berekeningen maken.
Waarom zou ik. Allemaal afleiding
pi_208732998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik heb het vorige topic doorgenomen. Daarin staat niets anders van jouw kant dan "het is nep" en "we worden bespeeld". Moet ik verder terug?
Ja, ergens in 2003
pi_208733002
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar denk je ook echt na over waarom observaties niet stroken met het beeld wat jij van de Aarde hebt? En heb je ideeën waarom dit niet zo is?
Het is nep voor de duizendste keer. Als jij denkt dat wat ze je wijsmaken klopt, dan moet je dat zelf weten.
pi_208733004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:50 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Waarom zou ik. Allemaal afleiding
Jij hoeft het zelf niet te doen, maar je kan wel weten dat die berekeningen en waarnemingen kloppen, vervolgens mag je wel eens een argument geven waarom die berekeningen een ander beeld geven dan wat jij hebt.
Цой жив
pi_208733006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:52 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het is nep voor de duizendste keer. Als jij denkt dat wat ze je wijsmaken klopt, dan moet je dat zelf weten.
Maar WAT is er nep?
Цой жив
pi_208733011
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 00:53 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij hoeft het zelf niet te doen, maar je kan wel weten dat die berekeningen en waarnemingen kloppen, vervolgens mag je wel eens een argument geven waarom die berekeningen een ander beeld geven dan wat jij hebt.
Valt me op he..jullie spreken allemaal dezelfde (fakewetenschap) taal.. men weet niet anders..Heerlijk om dat zo te aanschouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')