Hier schrik ik van.quote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
@:sked kan je tt aanpassen naar "met een nieuwe TD".
Dankjewel
Hoef nou weer niet die kant op neequote:Op maandag 10 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook hetzelfde toen Rik van de Boog begon.
Als Dombo het goed vindtquote:Op maandag 10 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
@:sked kan je tt aanpassen naar "met een nieuwe TD".
Dankjewel
Ik wou het goedkeuren, maar nu je Sked een dommerd noemt ga ik hier over twijfelen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is toch het nieuws van de dag dommerd.
Vooral benieuwd hoe snel Valentijn zijn eerste kotscolumn schrijft over een buitenlandse indringer!quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef DeeBee het volgende:
Benieuwd wat die Mislintat met 40-45 miljoen euro kan doen op de transfermarkt deze zomer
De stamppotcultuur MOET bewaakt worden!quote:Op maandag 10 april 2023 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe snel Valentijn zijn eerste kotscolumn schrijft over een buitenlandse indringer!
Daarom zit schoffelaartje Lambiek in de RVC en ballen we nog steeds met Deefiequote:Op maandag 10 april 2023 21:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De stamppotcultuur MOET bewaakt worden!
Hollandsche school, dit dat. Stukje andijvie.
schwanzfoto klinkt al goed. Schniedelpolaroid was ook een goeie toen camera's in telefoons nog niet zon ding warenquote:Op maandag 10 april 2023 22:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Schwanzshot? Phallusfoto? Pimmelbild?
Hansie Hansiequote:Op dinsdag 11 april 2023 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd wie het eerste TV interview met Mislintat gaat houden. Wat mij betreft gelijk bij Studio Voetbal a.s. zondag maar niet bij dat marginale Rondo natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |