Dat is dan Zoe of Tiano.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet "degene die het meest uit de pot haalt staat bij mij op de eliminatie hoor...echt waar"
Wat je zegt valt feitelijk niet te ontkennenquote:Op maandag 10 april 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Marciano dus, 10k + tattoo-set.
Zoe op de 2e plek, ook 10k + makeup
Ja, consumentisme ten top. Blegh. Dat ze zelf dingen kopen nou ja, vooruit. Maar gewoon meuk die loods induwen?quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
Vreemd dat ze cadeaus geven waar degene niks aan heeft
Dat is een beetje het concept van bingo...quote:Op maandag 10 april 2023 18:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, consumentisme ten top. Blegh. Dat ze zelf dingen kopen nou ja, vooruit. Maar gewoon meuk die loods induwen?
Klopt, het is uit de tijd of gewoon lekker eten geven. Maar geen Chinese rommelquote:Op maandag 10 april 2023 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is een beetje het concept van bingo...
quote:Op maandag 10 april 2023 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Klopt, het is uit de tijd of gewoon lekker eten geven. Maar geen Chinese rommel
Het is ook maar net hoe je het berekent denk ik.quote:
En daar zijn ze nou niet zo goed inquote:Op maandag 10 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je het berekent denk ik.
Dat doen ze allemaal en iedereen. Dus dat vinden ze als groep blijkbaar prima.quote:Op maandag 10 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet, die zo graag sober wil, niets wil kopen, die moet je ook geen kleding meer lenen. Waarom op iedereen commentaar, maar wel in hun kleding willen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekoverleg stream 2 - 10 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |