Dat is ze de hele ochtend al. Met iedereen vriendjes, maar wanneer de kans zich voordoet, dan is een mes in de rug geen uitzonderingquote:
Dit Ze laten alles zien waar maar een beetje van te smullen is bij SBS...quote:Op maandag 10 april 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En daar gaan we dan maar vanuit. Geen beelden geen bewijs.
Eunice zei dat ze met JW had gezoendquote:Op maandag 10 april 2023 14:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ook die van buiten hebben JW en EUNICE toegegeven
Gezellig kleurtjequote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef engine het volgende:
Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Why are they cooking aan?
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit Ze laten alles zien waar maar een beetje van te smullen is bij SBS...
Dan kan ze beter bij zichzelf beginnen 😉quote:Op maandag 10 april 2023 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha wil ook psychologie gaan studeren
Het gedrag van Isaac richting Zoe kan ook niet want als je tijdens een droompresentatie handgebaren (I hartje Z) richting haar gaat lopen maken dan ben je gewoonweg een walgelijke vent die speelt met de gevoelens van een jong meisje. Verder is op de streams nog geen enkele keer te zien geweest dat iemand zoals Babs of Wendy Zoe zakelijk heeft toegesproken ipv al dat halve werk om haar daarna weer te voeden in al dat gedrag. En vanwege alle censuur ontgaat je dus een heleboel informatie.quote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet probeerde Zoe uit te leggen dat haar gedrag richting Isaac niet kan, maar ze doet er niets mee. Heeft geen zin, die eigenwijze troela neemt van niemand wat aan
Ja zo doet ze al tijden. Ooit krijgen ze haar door (hoop ik )quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ze de hele ochtend al. Met iedereen vriendjes, maar wanneer de kans zich voordoet, dan is een mes in de rug geen uitzondering
Dat jonge meisje, gedraagt zich als een vrouw van 35. Keur het gedrag van Isaac niet goed, maar om het op dat jonge meisje te gooien, gaat mij dan ook weer even te ver.quote:Op maandag 10 april 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gedrag van Isaac richting Zoe kan ook niet want als je tijdens een droompresentatie handgebaren (I hartje Z) richting haar gaat lopen maken dan ben je gewoonweg een walgelijke vent die speelt met de gevoelens van een jong meisje. Verder is op de streams nog geen enkele keer te zien geweest dat iemand zoals Babs of Wendy Zoe zakelijk heeft toegesproken ipv al dat halve werk om haar daarna weer te voeden in al dat gedrag. En vanwege alle censuur ontgaat je dus een heleboel informatie.
Nee sorry, ik ga deze discussie niet met je aan. Dat wordt dan de zoveelste ja/nee discussie in de COS waar het er eigenlijk op neerkomt dat een persoonlijke voorkeur de manier van situaties bekijken beïnvloedt.quote:Op maandag 10 april 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, laat ik het dan anders brengen. Marciano is fout geweest en had rood kunnen en misschien wel rood moeten hebben, hoe kijk je dan tegen al die situaties aan, wanneer Jeff weer eens verbaal tegen zijn medebewoners tekeer gaat/ging.? Keur je dat gedrag dan wel goed? Dan gaan we even een vergelijking aan.
Denk dat het merendeel haar al doorheeft gok ik zoquote:Op maandag 10 april 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo doet ze al tijden. Ooit krijgen ze haar door (hoop ik )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daarom laten ze Erik graag zien tijdens zijn dagelijkse neus-snacktime.quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit Ze laten alles zien waar maar een beetje van te smullen is bij SBS...
quote:Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef Flow3r het volgende:
Stream 2 is lekker rustig, wordt geen woord gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Babbel in een notendop eigenlijkquote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ze de hele ochtend al. Met iedereen vriendjes, maar wanneer de kans zich voordoet, dan is een mes in de rug geen uitzondering
Ik heb meerdere situaties op beeld gezien. Maar ow wacht, het is Jeffquote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga deze discussie niet met je aan. Dat wordt dan de zoveelste ja/nee discussie in de COS waar het er eigenlijk op neerkomt dat een persoonlijke voorkeur de manier van situaties bekijken beïnvloedt.
Deze situatie is op beeld vastgelegd, is ondersteund door de dingen die bewoners die erbij waren gezegd hebben, waar de betrokkenen zelf bevestigd hebben dat het gebeurd is.
Het lijkt mij het beste om het hierbij te laten en verder over de huidige streams te gaan (dit zeg ik niet om de pseudo mod uit te hangen hoor, maar ik wil het gezellig houden)
Erik hoeft kennelijk niet tegen zichzelf beschermd te wordenquote:Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, daarom laten ze Erik graag zien tijdens zijn dagelijkse neus-snacktime.
Maar dat is dan echt in beeld en zelfs dan valt commentaar erop in verkeerde aard.
hahahahaha net of er tenminste IETS in ligt.... wat een armoequote:Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Uien in de koelkast bewaren.
[ afbeelding ]
Isaac ja.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij heeft Isaac de paarsgekleurde hottub van Kenzy en Mirthe schoongemaakt (of was hij door hen schoongemaakt??)
is dat nou GIF groen??quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef engine het volgende:
Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Why are they cooking aan?
Ze gedraagt zich helemaal niet als een vrouw van 35 maar eerder als een tienerdochter die achter haar stiefvader aanzitquote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jonge meisje, gedraagt zich als een vrouw van 35. Keur het gedrag van Isaac niet goed, maar om het op dat jonge meisje te gooien, gaat mij dan ook weer even te ver.
bla bla bla...... Babette is net een geluidsfragment (wel een lang) dat constant herhaald wordt..... ze zou beter de groep eens verzamelen en in 1 keer haar hele verhaal doen..... dit wordt zo saaiiiiiiquote:
hahahahaha zoals Kenzy in de rondte hopste om van de vlieg af te komen, ik dacht minstens dat het een wesp was!!quote:
Dat laatste zie ik haar nog voor aan. Ik heb het al eens eerder geschreven hier, Kim Holland zou trots op haar zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich helemaal niet als een vrouw van 35 maar eerder als een tienerdochter die achter haar stiefvader aanzit
Kenzy sprong/hopste zelfs!! (en dat 'hopste' heeft niets met haar figuur te maken, is een uitdrukkingquote:
Het zou best kunnen smakenquote:Op maandag 10 april 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het zal wel weer 'gezond' zijn...... nou, mij niet bellen voor zo'n ding
Een gigantische miscalculatie om Babs te laten zitten en voor Berend te kiezen want speltechnisch is zij een hele gehaaide tante. Je kunt alle focus wel op de oersneaky Isaac leggen maar die twee vertonen behoorlijke overeenkomsten. Enerzijds zijn haar individuele gesprekken oprecht maar anderzijds weet ze zo een heleboel (te misbruiken) persoonlijke kennis te vergaren.quote:Op maandag 10 april 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette weer aan het roddelen in de kas. Vreselijke vrouw
quote:Op maandag 10 april 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar mijn honden wel als ze gras hebben gegeten
127 euro.quote:Op maandag 10 april 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat nu iedereen langs om te horen voor hoeveel geld ze 'persoonlijke doelen' hebben gekregen.
Kenzy houdt zich dom, ze weet echt niet meer wat die boeken gekost hebben, moet Babette maar op bol.com kijken...... uitgekookt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |