Maar ze zijn ook al op dumpert, telegraaf, powned. Zoveel mogelijk om zichzelf te promoten.quote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon lekker hier laten, hier wordt waarschijnlijk het meest opgehaald. Ik vind dit wel een mooie, typische Fok-bijdrage aan een betere wereld.
Dat is waar, maar zelfs de grootste weldoeners zijn niet van enige ijdelheid of eigenbelang verspeend, het belangrijkst is dat die mensen in Oekraine een aardigheidje ontvangen.quote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook al op dumpert, telegraaf, powned. Zoveel mogelijk om zichzelf te promoten.
Hulp bieden is natuurlijk prima, maar dat kan ook door je ''bedrijfsnaam'' wat minder in beeld te laten komen.
Franky en Coen hebben een heel YouTube kanaal waar je ziet waar het geld heen gaatquote:Op maandag 10 april 2023 13:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke, maar is alles geverifieerd?
Qua links en dergelijke voor donatie?
Er is geld nodig om zo'n actie vol te kunnen houden, dat doe je niet door op je zolderkamer te blijven zitten en te hopen dat mensen dan doneren.quote:Op maandag 10 april 2023 13:21 schreef PS. het volgende:
Franky en Coen, die vooral zoveel mogelijk bezig zijn zichzelf in beeld te krijgen, want wat is die aandacht toch heerlijk.
Je gaat bijna denken dat het om hunzelf te doen is... Oh wacht dat is het ook.
Wat is dit voor calvanistisch gezeur?quote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook al op dumpert, telegraaf, powned. Zoveel mogelijk om zichzelf te promoten.
Hulp bieden is natuurlijk prima, maar dat kan ook door je ''bedrijfsnaam'' wat minder in beeld te laten komen.
Denk je dat ze ooit gaan meeposten op het forumquote:Op maandag 10 april 2023 14:07 schreef Viv het volgende:
@:FrankyandCoen welkom hier, en veel succes nog!
Als ze inmiddels niet zijn weggejaagd door alle zure reacties misschien.quote:Op maandag 10 april 2023 14:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Denk je dat ze ooit gaan meeposten op het forum
Zuur, mad, woest, alles.quote:Op maandag 10 april 2023 14:21 schreef PS. het volgende:
[..]
En jij bent manager PR, je hebt nog een hele hoop te leren.
Jullie zijn helden! Donatie gedaanquote:Op maandag 10 april 2023 13:29 schreef FrankyandCoen het volgende:
Deze bijdrage van Franky & Coen op het Fok-forum heeft niet als doel om donaties te werven, maar veeleer om mensen te attenderen op onze livestream die elke maandag zal worden uitgezonden!
Ik zou het wel weten na het lezen van jouw reacties. Ga je schamen.quote:Op maandag 10 april 2023 14:21 schreef PS. het volgende:
Bedankt voor je reactie. We willen graag verduidelijken dat het doel van onze post was om jullie op de hoogte te brengen van onze reis en activiteiten in Oekraïne, en niet om te vragen om donaties. Natuurlijk zijn alle donaties welkom, maar dat was niet de focus van ons bericht. We vinden het belangrijk om onze ervaringen te delen en anderen te informeren over onze activiteiten. Bedankt voor je interesse en we hopen dat je onze inzet voor vrede en rechtvaardigheid steunt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef PS. het volgende:
Welja nog een topic, in het vorige topic waren jullie al zeer actief om vragen te beantwoorden, of mensen te bedanken voor de steun. Toen zij ik er al wat van, maar dat leverde alleen maar haat op op mijn adres.
Maar gewoon opnieuw beginnen, want Oekraïne en zo doet het goed om geld te scoren.
OOR / Bekende Frietbakkers Franky en Coen naar Oekraïne - Livestream
Goh gek hé.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef PS. het volgende: maar dat leverde alleen maar haat op op mijn adres.
Lol, laat die gek lullen. 't Is nogal wiedes dat je donaties nodig hebt om dit te kunnen blijven doen, en die krijg je niet als niemand weet dat je daar zit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:38 schreef FrankyandCoen het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. We willen graag verduidelijken dat het doel van onze post was om jullie op de hoogte te brengen van onze reis en activiteiten in Oekraïne, en niet om te vragen om donaties. Natuurlijk zijn alle donaties welkom, maar dat was niet de focus van ons bericht. We vinden het belangrijk om onze ervaringen te delen en anderen te informeren over onze activiteiten. Bedankt voor je interesse en we hopen dat je onze inzet voor vrede en rechtvaardigheid steunt.
https://www.frankyandcoen.nl/doneer-nuquote:Op zaterdag 22 april 2023 15:57 schreef Dusthor92 het volgende:
Tering wat hebben jullie ballen en een groot hart zeg.
Is er een manier om jullie te steunen dmv donaties of iets? Hebben jullie een website?
Terecht.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef PS. het volgende:
Welja nog een topic, in het vorige topic waren jullie al zeer actief om vragen te beantwoorden, of mensen te bedanken voor de steun. Toen zij ik er al wat van, maar dat leverde alleen maar haat op op mijn adres.
Maar gewoon opnieuw beginnen, want Oekraïne en zo doet het goed om geld te scoren.
OOR / Franky en Coen bakken friet in Oekraïne - Volg ze hier! #1
Misschien volgende keer geen patatje met azijn nemen, je klinkt erg zuur.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef PS. het volgende:
OOR / Franky en Coen bakken friet in Oekraïne - Volg ze hier! #1
Fantastisch werk weer hoor! Dankjulliewel!quote:Op maandag 24 april 2023 15:27 schreef FrankyandCoen het volgende:
Franky en Coen delen heerlijke friet en snacks uit in Krestysche
Bekijk de samenvatting van de dag hieronder
[ afbeelding ]
In Krestysche, op 30 km afstand van het dichtstbijzijnde front, was het een wonder dat deze plaats nog niet was bezet. Maar de Russen kwamen gevaarlijk dichtbij, tot op 4 km afstand. De meeste mensen waren doodsbang en 90% was gevlucht. Momenteel is 30% van de bevolking teruggekeerd.
We hebben meer dan 1100 porties friet gebakken en ongeveer 1250 snacks uitgedeeld.
[ afbeelding ]
We hebben gesproken met de inwoners die niet zijn gevlucht en zij vertelden ons hoe ze steeds angstiger werden naarmate de oorlogsgeluiden dichterbij kwamen en hoe verschrikkelijk bang ze waren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |