Zouden Flip en Vogelenzang nog steeds nachtmerries krijgen van de verkoudheid die ze de laatste 300 meter opgelopen hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 09:41 schreef franklop het volgende:
Afgelopen jaren toch een mooie koers geweest, met 2019 als enorm hoogtepunt. In ieder geval de laatste 3 km dan
Het zwaarste van de Gold Race is voor velen inderdaad het constante draaien en keren. Opvallend veel Spanjaarden kwamen vaak dronken in de bus aan na de koers. De Ronde leert ons echter wel redelijk dat Pogchamp daar niet heel veel moeite mee heeft.quote:Op maandag 10 april 2023 20:46 schreef Chiappucci het volgende:
Ben inderdaad erg benieuwd wat Pogacar hier al gaat laten zien. Intrinsiek zou hij 'makkelijk' moeten kunnen winnen, maar je ziet vaker dat renners eerst een aantal AGR's gereden moeten hebben voordat ze het parcours een beetje kennen en op de goede momenten vooraan zitten.
Sinds ze de Cauberg als slotbeklimming eruit hebben gehaald is AGR weer een leuke koers.quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
De laatste jaren was de laatste 50 kilometer toch vaak meer dan de moeite waard. Hopelijk zondag weer. Deelnemersveld valt wel een beetje tegen doordat de grote namen uit het Vlaamse voorjaar er wel klaar mee zijn. Ik vermoed dat Pogacar hier vooral weer op gang moet komen, maar het zal wel leuk zijn als hij meedoet in de finale.
Dan maar Evenepoel in?quote:
Paniek, paniek, paniek bij Pat danquote:
Ik vind dit inderdaad wel een vreemd gekozen stuk. Niet alleen voor de renners is het een heel saai stuk, maar het is ook een lang stuk over 1 van de grotere verbindingswegen in het zuiden. Niet ideaal voor de mensen die nog ergens met de auto naar toe zouden willen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook hier lijkt Leo even de weg kwijt.
Terwijl de Vaalserberg en het Vijlenerbos op een paar kilometer liggen gaat het parcours rechtsaf over de Rijksweg. We passeren plaatsjes als Wahlwiller, Partij en Gulpen. Leuk dat de AMSTEL gold race hier de brouwerij van GULPENER passeert.
Na Gulpen gaat het zelfs bergop. Over de Rijksweg 3000mtr aan 2,9%. Wielerflits geeft een lengte van 3000mtr, maar de laatste kilometer is nagenoeg vlak. In praktijk een niet bijster spectaculaire klim maar hier zal waarschijnlijk wel het nodige publiek staan. Vaag kan ik me nog herinneren dat hier ooit ergens de finish lag van een NK.
Thanks voor de beschrijvingen en plaatjes! Leuk om zo per segment wat informatie te krijgen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voorbeschouwing op het parcours deel 2. km 50 tot 100.
Persoonlijk zou ik ervoor gekozen hebben om na Sittard de windraak erin te zetten en dan wat klimmetjes rondom Oirsbeek/Puth meepakken en bv de kleekampsweg in Heerlen. Maar dat zijn relatief smalle klimmetjes waar je vroeg in de wedstrijd met een vrijwel compleet peloton overheen moet.quote:Op woensdag 12 april 2023 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit inderdaad wel een vreemd gekozen stuk. Niet alleen voor de renners is het een heel saai stuk, maar het is ook een lang stuk over 1 van de grotere verbindingswegen in het zuiden. Niet ideaal voor de mensen die nog ergens met de auto naar toe zouden willen.
Maar goed. Het voordeel is wel dat ik ze nu 4x in eigen dorp kan zien als ik wil.
In inderdaad, dat NK zal bijna 30 jaar geleden zijn. Finish lag voor de deur van de brouwerij.
Valkenburg is de mooiste plaats van Nederland, maar ik kan me voorstellen dat je tijdens de AGR even niet vrolijk wordt van de omgeving van de Cauberg met al die tokkies.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zomaar het idee dat Sjoerd geen fan is van Valkenburg
quote:Zondag is het (overwegend) bewolkt en er zijn tijdelijk buien of langere perioden met wat regen. Het wordt hooguit 13 graden bij een matige vrij koude wind uit NNW
Pogi ziet zijn kansen alleen maar stijgen.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er wordt regen voorspeld voor zondag.
https://www.1limburg.nl/weer
[..]
Hij staat al op 2.00 bij de bookmakers; dat is bizar laag voor een heuvelklassieker.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Pogi ziet zijn kansen alleen maar stijgen.
Helemaal voor dit parcours. Voor de Waalse Pijl zou ik het nog snappen, hier niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij staat al op 2.00 bij de bookmakers; dat is bizar laag voor een heuvelklassieker.
Terwijl de Waalse Pijl vandaag heeft aangekondigd dat Pogacar ook daar zal starten.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens WielerFlits laat Pogacar Waalse Pijl schieten... Lijkt me apart, er is geen concurrent voor hem op dit moment daar
Waalse Pijl is hij nooit echt heel goed geweest, dacht ik.. LBL dan eerder (al is daar de concurrentie wat groter)quote:Op donderdag 13 april 2023 20:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Helemaal voor dit parcours. Voor de Waalse Pijl zou ik het nog snappen, hier niet.
Vorig jaar deze week enkel plek 12 in WP, die ken flink wat puntjes toevoegen nu jaquote:Op donderdag 13 april 2023 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overwinning Pogacar zou wel erg mooi zijn voor zijn cq-ranking.
Ik bedoel het ook meer in de zin dat de Waalse Pijl toch een sprint op de Mur gaat worden. In de AGR hoef je niet de beste te zijn om te winnen.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waalse Pijl is hij nooit echt heel goed geweest, dacht ik.. LBL dan eerder (al is daar de concurrentie wat groter)
Oh, op die manier, dat klopt wel jaquote:Op donderdag 13 april 2023 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook meer in de zin dat de Waalse Pijl toch een sprint op de Mur gaat worden. In de AGR hoef je niet de beste te zijn om te winnen.
Prima zonnig dagje wel voor de verkenning.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gezien ik zometeen al in Zuid Limburg de parcoursverkenning van de renners ga bekijken (foto verslag volgt vanavond) , alvast het laatste deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Wat een gestuntel van die presentator, loopt voor geen meter deze show.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Om 18h30 is er een voorbeschouwing op L1.
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens WielerFlits laat Pogacar Waalse Pijl schieten... Lijkt me apart, er is geen concurrent voor hem op dit moment daar
Hij zoekt de grenzen opquote:Op zondag 16 april 2023 08:47 schreef Van_Poppel het volgende:
L1 is begonnen met de uitzending.
Rob Ruijgh verwacht wel wat van Pogacar.
Het Krot was nog cult. Nu blijven er echt alleen nog maar nitwits en debielen over bij de NOS.quote:Op zondag 16 april 2023 09:03 schreef Pino112 het volgende:
De laatste van Maduc
https://nos.nl/artikel/24(...)r-verhalen-vertellen
Gelukkig hebben we Danny Nelissen nog.quote:Op zondag 16 april 2023 09:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Het Krot was nog cult. Nu blijven er echt alleen nog maar nitwits en debielen over bij de NOS.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHerbertquote:Op zondag 16 april 2023 09:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Het Krot was nog cult. Nu blijven er echt alleen nog maar nitwits en debielen over bij de NOS.
https://l1.nl/live-l1-tv/quote:Op zondag 16 april 2023 09:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik kan de beelden van L1 via Youtube volgen. Alleen jammer dat ze geen geluid hebben aangezet.
Mart was weer aardig in vorm in dit stuk zeg!quote:Op zondag 16 april 2023 09:03 schreef Pino112 het volgende:
De laatste van Maduc
quote:Smeets: "In de Tour belde hij me vaak, Martijn, nadat ik al gestopt was. Wilde hij weten hoe ze klonken op de buis. Dan zei ik: slecht. Want dat vond ik dan. Ik was altijd duidelijk naar hem. En het boterde heel goed tussen ons. Zeker met Sol erbij. Een ideaal trio. Als we samen naar de Ronde van Spanje gingen, was het altijd fantastisch. We proefden wijnen, gingen goed eten. Ik trok ze dan een beetje uit het wielermilieu."
quote:"Hij kon ook nooit een wielrenner zien vallen, want dan raakte hij van slag. Ik niet. Als ik dat zie, dan valt er een wielrenner. Dan noem ik zijn naam en haal ik mijn schouders op. Hadden ze maar niet op die fiets moeten gaan zitten, denk ik dan. Maar hij kon dat nooit. Is altijd wielrenner gebleven."
Ik krijg hier toch heimwee van. Ondanks dat de cringe er soms flink inschoot (al was dit vooral Herbert) is de wetenschap van wat voor een mensonterende non-karakters hem en Dijkstra gaan opvolgen een droevig stemmende gedachte.quote:Op zondag 16 april 2023 09:03 schreef Pino112 het volgende:
De laatste van Maduc
En dat in de thuiskoers.quote:Op zondag 16 april 2023 10:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jumbo start hier wel de met zwakste opstelling van het seizoen in de WT denk ik.
En ook weer beginnen over die fotofinish.quote:Op zondag 16 april 2023 10:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arme Pidcock moet weer in het Nederlands aan de bak.
Bijna de helft nog (14/29). Daarnaast wil Jumbo als hoofdsponsor misschien wel wat zien vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 11:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Volgens mij komen er weinig renners van Jumbo nog uit Nederland
De helft is nog best veelquote:Op zondag 16 april 2023 11:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Volgens mij komen er weinig renners van Jumbo nog uit Nederland
Behalve Benwa zie ik geen concurrentie mogelijk voor Pogie-Boyquote:Op zondag 16 april 2023 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Healy gaat winnen vandaag.
Nog geen beelden?quote:Op zondag 16 april 2023 12:00 schreef wimderon het volgende:
Kopgroep met onder meer Brand, Fisher-Black, Labous en Vos vooruit.
Leuke rubriek was dat altijd, Rabo op eigen bodem.quote:Op zondag 16 april 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijna de helft nog (14/29). Daarnaast wil Jumbo als hoofdsponsor misschien wel wat zien vandaag.
Cauberg 2005, wat een prachtig beeld dat voor eeuwig in de herinnering zal blijven kleven.quote:Op zondag 16 april 2023 12:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuke rubriek was dat altijd, Rabo op eigen bodem.
Boogerd die de sprint aantrok voor Freire en dan elk jaar alleen Rebellin ofzo mee nam naar de finish.
Nee hoor net zo ver als in 2022 en 2019quote:Op zondag 16 april 2023 12:19 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie dat de Keutenberg bij de mannen nu op 28,8 km van de finish ligt.
Was dat niet 5 à 6 km verder de afgelopen jaren? En zo ja, waar zit hem die kortere afstand dan in?
Toen Marc Lotz bijna won, ongekende editie.quote:Op zondag 16 april 2023 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cauberg 2005, wat een prachtig beeld dat voor eeuwig in de herinnering zal blijven kleven.
Haha, Marc Lotz die daar Kroon in de prak rijdt om de een uur eerder al geloste Bettini te beschermen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen Marc Lotz bijna won, ongekende editie.
Oké, dan heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op zondag 16 april 2023 12:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nee hoor net zo ver als in 2022 en 2019
Di Luca was dat toen, Rebellin was enkel in het wonderjaar van die laatstequote:Op zondag 16 april 2023 12:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Boogerd die de sprint aantrok voor Freire en dan elk jaar alleen Rebellin ofzo mee nam naar de finish.
Er zat vorig jaar 5 kilometer extra tussen Bemelerberg en Geulhemmerberg.quote:Op zondag 16 april 2023 12:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik dat verkeerd onthouden
Oh toch wel? Dacht wel al zoiets gelezen te hebben. Maar ben benieuwd waar ze in zo'n klein gebied nog 5 km kunnen afsnijden.quote:Op zondag 16 april 2023 12:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zat vorig jaar 5 kilometer extra tussen Bemelerberg en Geulhemmerberg.
Nee hoor finale is identiek aan vorig jaarquote:Op zondag 16 april 2023 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh toch wel? Dacht wel al zoiets gelezen te hebben. Maar ben benieuwd waar ze in zo'n klein gebied nog 5 km kunnen afsnijden.
Gilbert heeft een paar wonderjaren gehad, maar ook een paar keer ontzettende mazzel qua deelnemersveld in een deel van zijn zeges zeg.quote:Op zondag 16 april 2023 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de slechtste top 10 in de historie van de Wereldbeker?
Of een Di Luca.quote:Op zondag 16 april 2023 12:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Welk punt wil je maken? Want Gasparotto was sowieso altijd bizar goed rond de AGR.quote:
Hier ben ik Gasparotto nog elke dag dankbaar voor.quote:
En in LBL hebben we enkel topwinnaars gehad met o.a. Iglinskiy en Jungelsquote:Op zondag 16 april 2023 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Welk punt wil je maken? Want Gasparotto was sowieso altijd bizar goed rond de AGR.
Denk dat je van Parijs-Roubaix ook dit soort lijstjes kunt posten. En dan nog vind ik deze top 10's nog niet eens zo heel slecht.
Elia Favilli werd die dag 12e, over vergeten namen gesproken.quote:Op zondag 16 april 2023 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier ben ik Gasparotto nog elke dag dankbaar voor.
Mijn haren, die ik niet heb, gaan rechtovereind staan. San Sebastian heeft ons een hoop ellende bezorgd.quote:Op zondag 16 april 2023 12:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft hij zichzelf niet laten filmen zoals bij de Belgian Cats en Bart Swings?quote:
Op zich wel beter dan vroeger die grote baan naar Valkenburg.quote:Op zondag 16 april 2023 13:10 schreef Chiappucci het volgende:
Moet nog steeds een beetje wennen aan die overdaad aan smalle weggetjes in de finalelus.
Ja eens, dat was voor aanvallers bijna altijd funest. Het is nu veel uitnodigender om op de Cauberg en Geulhemmerberg al te gaan.quote:Op zondag 16 april 2023 13:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op zich wel beter dan vroeger die grote baan naar Valkenburg.
Zuri valt reuze mee. In EPO jaren kon je vorm gewoon 12 maanden doortrekken.quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Van de HEW Classics of Zuri Metzgete moet ook een berg narigheid te vinden zijn.
Ze hadden volgens mij wel de Gulpenerberg omgedraaid, waardoor ze niet meer over de provinciale weg van Gulpen naar Wahwiller moeten voor de Kruisberg, maar (korter) binnendoor kunnen.quote:Op zondag 16 april 2023 12:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh toch wel? Dacht wel al zoiets gelezen te hebben. Maar ben benieuwd waar ze in zo'n klein gebied nog 5 km kunnen afsnijden.
Inderdaad, buiten de laatste jaren ook altijd een enorm sterk deelnemersveld gehad.quote:Op zondag 16 april 2023 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die top 10's van de AGR zijn toch altijd vrij sterk.
Ja klopt, toch nog een positief gevolg van NOS-gate. Mooi dat een nieuwe commentator de kans krijgt.quote:Op zondag 16 april 2023 13:12 schreef Remco het volgende:
Prettige stem heeft die eurosport man die nu bij de NOS commentaar geeft bij de NOS
Klopt, regelmatig jaren dat 'op papier' het sterkste deelnemersveld na de Tour en het WK in de AGR startte.quote:Op zondag 16 april 2023 13:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Inderdaad, buiten de laatste jaren ook altijd een enorm sterk deelnemersveld gehad.
Ah ja, klopt. Daar werd Van der Poel in 2019 teruggehaald na zijn vroege aanval op de Gulpenerberg. Wat dat betreft zijn ze qua parcours wel goed bezig de laatste jaren.quote:Op zondag 16 april 2023 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij wel de Gulpenerberg omgedraaid, waardoor ze niet meer over de provinciale weg van Gulpen naar Wahwiller moeten voor de Kruisberg, maar (korter) binnendoor kunnen.
In de Brabantse Pijl kwam ze nochtans tekort.quote:Op zondag 16 april 2023 13:20 schreef Faraday01 het volgende:
Jumbo had Fem van Empel hier wel op mogen stellen, veel meer interval dan dit wordt het niet.
Je hebt het gevoel dat hij met minuten kan winnen, maar als hij verstandig is gaat hij er niet te vroeg aam beginnen in verband met Huy en Luik.quote:
Niets mis met 3sdehand inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2023 13:12 schreef Remco het volgende:
Prettige stem heeft die eurosport man die nu bij de NOS commentaar geeft bij de NOS
Gaat ie nu toch Waalse Pijl doen?quote:Op zondag 16 april 2023 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt het gevoel dat hij met minuten kan winnen, maar als hij verstandig is gaat hij er niet te vroeg aam beginnen in verband met Huy en Luik.
Het zou wel leuk zijn als de semi-favorieten nu gaan anticiperen voor de Gulpenerberg-Kruisberg-Eyserbosweg-Fromberg-Keuteberg combinatie. Dat zien we normaliter niet in de Ardense klassiekers, maar wellicht moeten ze nu wel.quote:Op zondag 16 april 2023 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je hebt het gevoel dat hij met minuten kan winnen, maar als hij verstandig is gaat hij er niet te vroeg aam beginnen in verband met Huy en Luik.
Met flink wat pech toch?quote:Op zondag 16 april 2023 13:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de Brabantse Pijl kwam ze nochtans tekort.
Dergelijke kermiskoersen kan hij beter voor na de tour bewaren.quote:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand per jaar meerdere keren zo lang succesvol zou kunnen pieken.quote:Op zondag 16 april 2023 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pogchamp piekt niet. Die is altijd goed.quote:Op zondag 16 april 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand per jaar meerdere keren zo lang succesvol zou kunnen pieken.
Als het pieken is niet nee..quote:Op zondag 16 april 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand per jaar meerdere keren zo lang succesvol zou kunnen pieken.
Vergeet niet dat deze Pogi nog zonder hoogtestage is, dus de piek is dan ook minder extreem nu. Bizar hoog 'basis'niveau.quote:Op zondag 16 april 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gevraagd naar elke wijziging is volgens mij steevast zijn antwoord dat het vanaf de winter al zo gepland was.quote:Op zondag 16 april 2023 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, het wijzigt zowat elk uur
Je voorjaarsbasisniveau zal maar van het niveau van de piek van Matje en Wout zijn...quote:Op zondag 16 april 2023 13:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat deze Pogi nog zonder hoogtestage is, dus de piek is dan ook minder extreem nu. Bizar hoog 'basis'niveau.
Jup. Eerst lek en daarna achter valpartij. Vervolgens nooit meer teruggekomen dankzij allerlei BVtjes binnen Jumboquote:
Al is die andere weg niet veel smaller. Wel bochtiger. Zie mijn laatst geposte foto. AGR heeft sowieso ook niet meer heel veel klimmetjes die 2 of zelfs 3x gedaan worden. Dat is in Vlaanderen toch wat anders.quote:Op zondag 16 april 2023 13:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij wel de Gulpenerberg omgedraaid, waardoor ze niet meer over de provinciale weg van Gulpen naar Wahwiller moeten voor de Kruisberg, maar (korter) binnendoor kunnen.
Het blijft bijzonder hoeveel er Vlaanderen nog steeds zo over een criterium gesproken wordt.quote:Op zondag 16 april 2023 13:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Al is die andere weg niet veel smaller. Wel bochtiger. Zie mijn laatst geposte foto. AGR heeft sowieso ook niet meer heel veel klimmetjes die 2 of zelfs 3x gedaan worden. Dat is in Vlaanderen toch wat anders.
Ik denk dat Pogi nog 1 echt doel heeft dit voorjaar en dat is R.Ev wegrijden in Luik. Dan heeft hij alle grote mannen verslagen in het voorjaar.quote:Op zondag 16 april 2023 13:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je voorjaarsbasisniveau zal maar van het niveau van de piek van Matje en Wout zijn...
De Belgen waren zelf jaren aan het klagen dat de Amstel zoveel keren en draaien was en veel dezelfde hellingenquote:Op zondag 16 april 2023 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder hoeveel er Vlaanderen nog steeds zo over een criterium gesproken wordt.
Ik denk vooral vakjes afvinken. Luik heeft hij al.quote:Op zondag 16 april 2023 13:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pogi nog 1 echt doel heeft dit voorjaar en dat is R.Ev wegrijden in Luik. Dan heeft hij alle grote mannen verslagen in het voorjaar.
Vrouwenwielrennen. Als je goed ben kan je bijna alles.quote:Op zondag 16 april 2023 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Wiebes gaat toch weer goed mee voor een sprinter
200 rpm fietsenquote:Op zondag 16 april 2023 13:40 schreef Toby56 het volgende:
Geef dat mens een nieuwe fiets. Dondert niet of het even een 'foute' maat is.
Nou, de eigen oto was er gelukkig redelijk snel.quote:
Laten we het hopen want dan zien we hem binnenkort ook in Roubaixquote:Op zondag 16 april 2023 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk vooral vakjes afvinken. Luik heeft hij al.
Anders was hij ook niet in dit circus gestart denk ik.
"Kelly Sean"quote:Op zondag 16 april 2023 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Wiebes gaat toch weer goed mee voor een sprinter
Ik denk gewoon freelancer. Hij bleef ook dingen voor de EO doen toen hij bij Eurosport begon.quote:Op zondag 16 april 2023 13:37 schreef Dutch_view het volgende:
Andries dus duo baan bij NOS en Eurosport
Zou Danny in het kasteel van zijn wijlen oom zitten?
EO ja? Grappig, dat wist ik niet. Andries heeft wel een rustige zalvende EO stemquote:Op zondag 16 april 2023 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk gewoon freelancer. Hij bleef ook dingen voor de EO doen toen hij bij Eurosport begon.
Wielrennen is een... katholieke sport.quote:Op zondag 16 april 2023 13:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
EO ja? Grappig, dat wist ik niet. Andries heeft wel een rustige zalvende EO stem
UAE ziet het waarschijnlijk niet zitten om hem met 60km/h het Bos zien binnen te rijden. Daarvoor is de Tour nog te belangrijk.quote:Op zondag 16 april 2023 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laten we het hopen want dan zien we hem binnenkort ook in Roubaix
Denk dat hij eerst even Vingegaard op z'n plek wil zetten in juli en dan zie ik hem best voor Roubaix gaan ja (en MSR uiteraard tussendoor)quote:Op zondag 16 april 2023 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laten we het hopen want dan zien we hem binnenkort ook in Roubaix
Als ze dit jaar opgelet hebben, weten ze hoe dat risico te beperkenquote:Op zondag 16 april 2023 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
UAE ziet het waarschijnlijk niet zitten om hem met 60km/h het Bos zien binnen te rijden. Daarvoor is Tour nog te belangrijk.
Ik snap de fout wel, maar zo een intelligente frauw als de Klijne Kneet zout beter moeten weten.quote:Op zondag 16 april 2023 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij een aantal analisten wordt dat als cult gezien
Niet eerst nog ff jaartje Giro / Vuelta doen?quote:Op zondag 16 april 2023 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst even Vingegaard op z'n plek wil zetten in juli en dan zie ik hem best voor Roubaix gaan ja (en MSR uiteraard tussendoor)
Nederlands wielercommentaar zonder verhaspelingen is geen Nederlands wielercommentaar.quote:
Cul?quote:Op zondag 16 april 2023 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij een aantal analisten wordt dat als cult gezien
Ik hoor het, ook in mijn eigen omgeving, steeds vaker.quote:Op zondag 16 april 2023 13:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederlands wielercommentaar zonder verhaspelingen is geen Nederlands wielercommentaar.
Geen oortjes vandaag?quote:
Zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 16 april 2023 13:52 schreef Szura het volgende:
Deze vrouw staat niet heel scherp zo te zien
Ze zit er nog steeds, toch knapquote:Op zondag 16 april 2023 13:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niemand durft meer na de muntjes van Wiebes.
Als ik ooit een klassevolle merrie op de kop ga tikken, dan noem ik haar Demi.quote:Op zondag 16 april 2023 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik verwacht zo, traditiegetrouw, Demi en een paard in de achtervolging op Faulkner
Je hoeft Kopecky niet zo onderuit te halen hoor.quote:Op zondag 16 april 2023 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik verwacht zo, traditiegetrouw, Demi en een paard in de achtervolging op Faulkner
Zeker, een van de grootste eendagsvliegen ooit.quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Van de HEW Classics of Zuri Metzgete moet ook een berg narigheid te vinden zijn.
Zit ze nog steeds in die rechtse boomershow?quote:Op zondag 16 april 2023 13:56 schreef Toby56 het volgende:
Roxane houdt graag het heft in handen.
Lijkt me, voor de heren aldaar, een goede brug naar haar volgende optreden in VI.
Ik vermoed toch echt dat ze aldus geïnstrueerd is.quote:
Wonderjaartjequote:Op zondag 16 april 2023 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker, een van de grootste eendagsvliegen ooit.
[ afbeelding ]
Ze wordt dan wel raar geïnstrueerd als ze op dit soort momenten haar krachten vergooitquote:Op zondag 16 april 2023 13:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt dat ze aldus geïnstrueerd is.
Omdat ze door haar eigen ploeg niet als kanshebster wordt gezien.
Af en toe aan de bar.quote:Op zondag 16 april 2023 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit ze nog steeds in die rechtse boomershow?
Hier moet ik eens diep graven...quote:Op zondag 16 april 2023 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker, een van de grootste eendagsvliegen ooit.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 16 april 2023 13:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze wordt dan wel raar geïnstrueerd als ze op dit soort momenten haar krachten vergooit
Bijna net zo hallucinant ja, zeker omdat het tegen Gilbert500 was.quote:Op zondag 16 april 2023 14:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hier moet ik eens diep graven...
Deze kon ook wel tellen [ afbeelding ]
Inderdaad, daar hebben de gasten aan tafel eigenlijk nooit iets zinnigs in te brengenquote:Op zondag 16 april 2023 14:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Af en toe aan de bar.
Aan tafel had ze niet zo veel zinnigs in te brengen. En dat wil wat zeggen voor VI.
Als je teksten van Danny Stam hoort dan weet ie helemaal niets van wielrennen.quote:Op zondag 16 april 2023 14:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja.
Maar er is iets raars aan de hand met dameswielrennen, qua tactiek.
Ik had daar zojuist ook al iets over getijpt.
Ik heb regelmatig het idee dat zinvolle influisteringen door menig dame worden genegeerd. Of dat de heren in de auto's een beetje tactisch '2e garnituur' zijn. 1 van beide, of allebei, als het ware.
Nee, alleen Brand en Stultiens hebben er een tijdje voor gereden.quote:Op zondag 16 april 2023 14:02 schreef franklop het volgende:
Kijk nu pas, maar verder geen kopgroep hiervoor?
Tsja.quote:Op zondag 16 april 2023 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je teksten van Danny Stam hoort dan weet ie helemaal niets van wielrennen.
Kan geen afbeelding vinden van deze : Scheldeprijs + HEW-Cyclassics , z'n enige 2 overwinningen....quote:Op zondag 16 april 2023 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna net zo hallucinant ja, zeker omdat het tegen Gilbert500 was.
Andries mag Marijn de Vries wel een bedankje sturen.quote:Op zondag 16 april 2023 14:05 schreef Mani89 het volgende:
De promotie van Andries is erg verdiend. Zo niet, die van Kleikers. L1 tv was echt zijn niveau.
Ze rijdt nooit snugger. Nu ze niet meer een klasse beter is dan de rest, wordt het pijnlijk.quote:Op zondag 16 april 2023 14:08 schreef Faraday01 het volgende:
Van Vleuten rijdt niet snugger, laat SD het gewoon oplossen.
Van Vleuten is volgens mij erg snugger, maar wint niet altijd op snuggerheid.quote:Op zondag 16 april 2023 14:08 schreef Faraday01 het volgende:
Van Vleuten rijdt niet snugger, laat SD het gewoon oplossen.
Of Lippert moet wonderbenen hebbenquote:Op zondag 16 april 2023 14:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat Van Vleuten alles zelf dicht wil rijden.
Ik snap dat vaak niet.quote:
En dan al vechtend over streep?quote:Op zondag 16 april 2023 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laten we hopen dat Vollering en Kopecky met zijn tweeën wegrijden.
Exactquote:Op zondag 16 april 2023 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan al vechtend over streep?
Met Lars Boom als ploegleider bij SDWorks is het verbazingwekkend dat ze nog koersen winnenquote:Op zondag 16 april 2023 13:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geen oortjes vandaag?
(Eerlijk gezegd heb ik zelf geen idee... wel heb ik bij damesfietsen regelmatig het idee dat
a. de dames scheidt hebben aan zinvolle tactische aanwijzingen via de oortjes;
b. de (doorgaans) heren in de oto zelf ook geen tactische meesterbreinen zijn.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |