Babette durft Zoe blijkbaar niet zelf aan te spreken.quote:Op maandag 10 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs vertelde dat ze het achter al meerdere keren heeft aangegeven
Maar de FEBO doet daar niks mee
Ik vind Wendy altijd wel fair in bepaalde dingen en ik vind het wel iets voor haar om het op te lossen... Wendy is niet zo'n sjoemelaar als de rest...dan ben je ook een keer van dat gezeik af..quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen 1 manager heeft er wat mee gedaan
En nu mag wendy de shit oplossen
Het is ook niet echt fair
Ze schijnt al voor 20 euro snoep te hebben besteldquote:Op maandag 10 april 2023 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Wendy altijd wel fair in bepaalde dingen en ik vind het wel iets voor haar om het op te lossen... Wendy is niet zo'n sjoemelaar als de rest...dan ben je ook een keer van dat gezeik af..
Nee die maakt er meestel een soort bakvissen-giebel-en-geit-gesprekje van. Sommigen noemen dat 'levelen', ik noem dat in dit geval plaat voor de kop.quote:Op maandag 10 april 2023 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette durft Zoe blijkbaar niet zelf aan te spreken.
Ik vind Wendy altijd wel fair in bepaalde dingen en ik vind het wel iets voor haar om het op te lossen... Wendy is niet zo'n sjoemelaar als de rest...dan ben je ook een keer van dat gezeik af..quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen 1 manager heeft er wat mee gedaan
En nu mag wendy de shit oplossen
Het is ook niet echt fair
Die moedigen het waarschijnlijk nog aan ook..quote:Op maandag 10 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano en Kenzyquote:Op maandag 10 april 2023 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft Wendy dan aan de voorgaande managers te danken.
Nou toppie... dat is Wendy..quote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze schijnt al voor 20 euro snoep te hebben besteld
Voor deze week??
ze heeft 20 euro opzij gelegd daarvoorquote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor deze week??
Gespaard. En dan moet iedereen naar boven komen om hun eigen wensen kenbaar te maken.quote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor deze week??
Isaac lijkt mij toch mans genoeg om dit zelf te doen.quote:Op maandag 10 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is er niet gezegdquote:Op maandag 10 april 2023 11:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gespaard. En dan moet iedereen naar boven komen om hun eigen wensen kenbaar te maken.
Dat is het risico van manager worden er is al genoeg gemopperd over snoep, ze had het kunnen wetenquote:Op maandag 10 april 2023 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft Wendy dan aan de voorgaande managers te danken.
Plaat voor de kop en laf.quote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die maakt er meestel een soort bakvissen-giebel-en-geit-gesprekje van. Sommigen noemen dat 'levelen', ik noem dat in dit geval plaat voor de kop.
Let maar op wat er anders gebeurd: dat lust ik niet,zij heeft meer dan ik,ik wiel wortels.Ik mag geen chocolade,ik wil bolognese chips ....etc etc.quote:
Het lijkt mij ook geen lekker weertje om buiten te ontbijtenquote:Op maandag 10 april 2023 11:02 schreef Frummelie het volgende:
Er hangt een lekkere buien lucht... is toch onwijs fris buiten...brrr
Terwijl ze zelf steeds met Zoe mee zit te praten in het Ice gebeuren.quote:Op maandag 10 april 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac lijkt mij toch mans genoeg om dit zelf te doen.
Beetje raar dat Babette daar voor naar achter gaat
Zo ging dit eerder ook inderdaad. Sterker nog, Rupert liet Wanda iedereen langs gaan voor die wensen om het op het laatste moment te annuleren.quote:Op maandag 10 april 2023 11:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Let maar op wat er anders gebeurd: dat lust ik niet,zij heeft meer dan ik,ik wiel wortels.Ik mag geen chocolade,ik wil bolognese chips ....etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |