Het zijn echt een stel ransapen daar...quote:Op maandag 10 april 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Die melkopschuimer wordt ook goed schoongemaakt na gebruik....
Die geverfde eieren zeker, ik ga er vanuit dat ze geen choco eieren hebben...quote:
Die ligt inderdaad nog in d'r nest haar roes uit te slapen, die zal ook niet eens even meehelpen met het ontbijt.quote:Op maandag 10 april 2023 10:41 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor of zie Babbelette helemaal nog niet, Die zal ook wel een flinke kater hebbenn
die zit zonder schagquote:Op maandag 10 april 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt inderdaad nog in d'r nest haar roes uit te slapen, die zal ook niet eens even meehelpen met het ontbijt.
Jeff en tiano hadden er een gesprek over gisterenquote:Op maandag 10 april 2023 10:34 schreef Frummelie het volgende:
Isaac moet ook gewoon afstand nemen van dat kind, ze heeft allemaal waan ideeën..
waar helpt ze uberhaupt wel mee mee, ja kratjes bier en wijn leeg drinken en gister zag ik haar voor het eerst met een theedoek in de keuken staanquote:Op maandag 10 april 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt inderdaad nog in d'r nest haar roes uit te slapen, die zal ook niet eens even meehelpen met het ontbijt.
die gaat dat nooit snappenquote:Op maandag 10 april 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en tiano hadden er een gesprek over gisteren
Gewoon 1 rondje lopen en heel duidelijk zijn
Dat was wat zij vonden
Zo raar dat niemand eens tegen Zoe zegt hoe het zit, Isaac niet, haar besties Wendy en Babette niet, ze maakt zich compleet belachelijk.quote:Op maandag 10 april 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was wat zij vonden
wendy is niet neutraal in rokersgedoequote:Op maandag 10 april 2023 10:47 schreef Frummelie het volgende:
Ja Wendy je kan lullen wat je wil maar eerlijk is braaf die afspraak over het snoepgebeuren moet wel nagekomen worden..
Je blijft m'n toppertje maar toch...
Isaac gaat er ook te ver in mee..quote:Op maandag 10 april 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was wat zij vonden
Gelukkig ff nog rustquote:Op maandag 10 april 2023 10:41 schreef schizolientje het volgende:
Ik hoor of zie Babbelette helemaal nog niet, Die zal ook wel een flinke kater hebbenn
Babette probeert meestal haar neus te drukken als het haar beurt is.quote:Op maandag 10 april 2023 10:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
waar helpt ze uberhaupt wel mee mee, ja kratjes bier en wijn leeg drinken en gister zag ik haar voor het eerst met een theedoek in de keuken staan
Geen 1 manager heeft er wat mee gedaanquote:Op maandag 10 april 2023 10:47 schreef Frummelie het volgende:
Ja Wendy je kan lullen wat je wil maar eerlijk is braaf die afspraak over het snoepgebeuren moet wel nagekomen worden..
Je blijft m'n toppertje maar toch...
Babs vertelde dat ze het achter al meerdere keren heeft aangegevenquote:
Dat heeft Wendy dan aan de voorgaande managers te danken.quote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen 1 manager heeft er wat mee gedaan
En nu mag wendy de shit oplossen
Het is ook niet echt fair
Eerst vragen ze er een soort van om en dan schrikken ze ervanquote:Op maandag 10 april 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Stem klinkt door de speakers.
Sasha: GODVERDOMME, daar gingen bijna de mokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |