En als ze weg is zegt Babs, dat is maar beter ook. De heldin.quote:Op maandag 10 april 2023 12:13 schreef engine het volgende:
Kenzi is vandaag mensontwijkend want ze is niet aardig.
What's New?quote:Op maandag 10 april 2023 12:14 schreef IkFok het volgende:
Kenzi heeft niet goed geslapen ze voelt aan heel haar lichaam dat ze vandaag niet aardig is
Boodschappen ook.... ik zou zeggen doen.... ik wil die commotie wel eens zien...quote:
We hebben gister slaapstreams gehad met Kenzy, die toch echt lekker lag te knorrenquote:Op maandag 10 april 2023 12:14 schreef IkFok het volgende:
Kenzi heeft niet goed geslapen ze voelt aan heel haar lichaam dat ze vandaag niet aardig is
Hij mort uitkijken voor zijn eigen hart.quote:Op maandag 10 april 2023 12:16 schreef engine het volgende:
Marciano wil een prank doen maar checkt eerst even of het veilig is. Hij vraagt zich af of Janet misschien een hartaanval zou kunnen krijgen er door.
Als iemand met zijn ogen dicht in bed ligt wil niet zeggen dat iemand ook echt slaapt.quote:Op maandag 10 april 2023 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben gister slaapstreams gehad met Kenzy, die toch echt lekker lag te knorren
Boodschappen ook.... ik zou zeggen doen.... ik wil die commotie wel eens zien...quote:
Tuurlijk mag ze daar iets van zeggen... maar het is de manier waarop... ze moet eens ophouden met die snauwsmoel en dreigen dingen weg te gooien.. ze probeert daar iedereen te overtroeven moet ze eens mee op houden... lekker gaan klaverjassen zou ik zeggen..quote:Op maandag 10 april 2023 12:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze was daar aan het stofzuigen en ondertussen staat er 1 een gruispeuk te draaien. Mag ze daar iets van zeggen?
Klopt, maar je kan het wel zien aan de ademhalingquote:Op maandag 10 april 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als iemand met zijn ogen dicht in bed ligt wil niet zeggen dat iemand ook echt slaapt.
En goed getimed met de verhuizing van de tv uitzending naar 19.45uur vanaf vandaag. Goede marketing.quote:
Je weet dat ik het anders zie dus laten we deze overbodige discussie welles nietes maar stoppen.quote:Op maandag 10 april 2023 12:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Boodschappen ook.... ik zou zeggen doen.... ik wil die commotie wel eens zien...
[..]
Tuurlijk mag ze daar iets van zeggen... maar het is de manier waarop... ze moet eens ophouden met die snauwsmoel en dreigen dingen weg te gooien.. ze probeert daar iedereen te overtroeven moet ze eens mee op houden... lekker gaan klaverjassen zou ik zeggen..
Knap dat jij dat kan zien.quote:Op maandag 10 april 2023 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan het wel zien aan de ademhaling
Ga vanavond zeker kijken, mssn dat we alles te zien krijgen?quote:Op maandag 10 april 2023 12:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En goed getimed met de verhuizing van de tv uitzending naar 19.45uur vanaf vandaag. Goede marketing.
Jij begon met deze zinloze discussie, dus ga hem dan niet aan... ik heb mijn mening en dat mag.. en jij de jouwe..quote:Op maandag 10 april 2023 12:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je weet dat ik het anders zie dus laten we deze overbodige discussie welles nietes maar stoppen.
Ja daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 10 april 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ga vanavond zeker kijken, mssn dat we alles te zien krijgen?
En terwijl je dit tikt zie ik dit op de telegraafsite...quote:Op maandag 10 april 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano en Jeff gaan weer goed samen, ze trekken weer meer met elkaar op, vanaf de fotoshoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2023 12:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En terwijl je dit tikt zie ik dit op de telegraafsite...was al voorbij gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En terwijl je dit tikt zie ik dit op de telegraafsite...Idd al gezien, benieuwd naar de uitzending van vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
[..]
En terwijl je dit tikt zie ik dit op de telegraafsite...Goed voor de kijkcijfers, een prima DGK sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het geniepige lachje van JW.quote:Op maandag 10 april 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je zag wel de gezichten van de toekijkers, en die zagen er verschrikt uit met wat daar boven gebeurde.
Nou inderdaad, doe dat lekker buiten.quote:Op maandag 10 april 2023 12:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze was daar aan het stofzuigen en ondertussen staat er 1 een gruispeuk te draaien. Mag ze daar iets van zeggen?
Hij gaat toch een cabaretje doen eind April?quote:Op maandag 10 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er in zijn hoofd rondgaan? Die bedenkelijke blik
Ben benieuwd of ze, nu na het evenement, nog zo close blijft met Jappie. Want ze heeft Bern echt wel verwaarloost de laatste dagen. Gisteravond leek het ook net of ze Jappie zou gaan zoenen, toen ze elkaar een knuffel gaven voor het slapen. En Jappie mocht ook bij haar slapen als hij moeite had met slapen. Ook ging ze nog even bij Rupi onder de douche staan.Ik vind dit niet gezond. Ben benieuwd of Bern hiervan nog wat meekrijgt vandaag, en hoe hij erop gaat reageren.quote:Op maandag 10 april 2023 09:51 schreef pingu66 het volgende:
Sasha natuurlijk te moe om haar evenement,samen met Jappie,op te ruimen.
Arme Sasha wel de lusten niet de lasten.
Zou hij misschien nadenken over het gedrag van Sasha na dat gezuip elke keer... kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt.quote:Op maandag 10 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er in zijn hoofd rondgaan? Die bedenkelijke blik
Had je haar gisteravond moeten zien en horen met haar dronkenmanspraat en de hikquote:Op maandag 10 april 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe gaat er steeds vreselijker uitzien.
Hij mocht naar haar toe komen als hij niet kon slapen. Misschien wel om even te praten.quote:Op maandag 10 april 2023 12:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze, nu na het evenement, nog zo close blijft met Jappie. Want ze heeft Bern echt wel verwaarloost de laatste dagen. Gisteravond leek het ook net of ze Jappie zou gaan zoenen, toen ze elkaar een knuffel gaven voor het slapen. En Jappie mocht ook bij haar slapen als hij moeite had met slapen. Ik vind dit niet gezond. Ben benieuwd of Bern hiervan nog wat meekrijgt vandaag, en hoe hij erop gaat reageren.
Bern lag even bij haar, lag al op haar te wachten in haar bed. IS daarna weer naar zijn eigen bed gegaan. Wat de uitnodiging van Sasha betekende, weten we niet.quote:Op maandag 10 april 2023 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij mocht naar haar toe komen als hij niet kon slapen. Misschien wel om even te praten.
en ze lag gewoon bij Bern toch?
Volgens mij hebben Bern en Sas nog geen officiële relatie.quote:Op maandag 10 april 2023 12:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze, nu na het evenement, nog zo close blijft met Jappie. Want ze heeft Bern echt wel verwaarloost de laatste dagen. Gisteravond leek het ook net of ze Jappie zou gaan zoenen, toen ze elkaar een knuffel gaven voor het slapen. En Jappie mocht ook bij haar slapen als hij moeite had met slapen. Ook ging ze nog even bij Rupi onder de douche staan.Ik vind dit niet gezond. Ben benieuwd of Bern hiervan nog wat meekrijgt vandaag, en hoe hij erop gaat reageren.
de uitnodiging was dat hij naar haar toe mocht komen als hij niet kon slapen.quote:Op maandag 10 april 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern lag even bij haar, lag al op haar te wachten in haar bed. IS daarna weer naar zijn eigen bed gegaan. Wat de uitnodiging van Sasha betekende, weten we niet.
Hij is vorige keer nog heel aardig geweest, heeft toen wel op groen gestaan.quote:Op maandag 10 april 2023 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik gaat voor het roken absoluut op rood staan. Ik begrijp dat wel.
Die mening deel ik. Ze zijn creatief bezig geweest met het evenement. Ze kunnen het goed vinden samen, maar dat word dan meteen geassocieerd met een relatie.quote:Op maandag 10 april 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
de uitnodiging was dat hij naar haar toe mocht komen als hij niet kon slapen.
en om dat nu gelijk "niet gezond " te noemen, gaat mij wat ver. Ik zag twee mensen die een aantal dagen flink hebben samengewerkt aan een evenement, daarbij nog veel hebben gepraat over o.a. Wanda en gisteren evenement gedraaid.
maar dat is mijn mening.
Ik zou voor een verslaving ook op rood gaan staan.quote:Op maandag 10 april 2023 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is vorige keer nog heel aardig geweest, heeft toen wel op groen gestaan.
Dat geldt dan ook voor de snoepers en de alcoholdrinkers.quote:Op maandag 10 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou voor een verslaving ook op rood gaan staan.
Dus snoepen is een verslaving?quote:Op maandag 10 april 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor de snoepers en de alcoholdrinkers.
Het ging er om dat ze gisteravond elkaar vrij lang knuffelden en het er op leek, dat ze zouden gaan kussen. Meerderen hier hebben dat zo geïnterpreteerd, vandaar dat de uitnodiging van Sas een beetje vreemd overkwam en ze waren beide behoorlijk aangeschoten/ dronken. Sas is in haar Pyjama bij Ruppie onder die douche gaan staan.quote:Op maandag 10 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die mening deel ik. Ze zijn creatief bezig geweest met het evenement. Ze kunnen het goed vinden samen, maar dat word dan meteen geassocieerd met een relatie.
Xal best, maar de momenten dat ze niet be,ig waren, was ze ook weinig bij Bern te vinden. Alleen als ze weer eens sjagrijnig of gefrustreerd was. Ze komt weinig in een gezellige bui bij Bern zitten. Daar wordt Bern ook gefrustreerd van. Vele zeggen Bern trek Sas mee maar Sas trekt juist Bern mee in negatief/gefrustreerd gedrag.quote:Op maandag 10 april 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
de uitnodiging was dat hij naar haar toe mocht komen als hij niet kon slapen.
en om dat nu gelijk "niet gezond " te noemen, gaat mij wat ver. Ik zag twee mensen die een aantal dagen flink hebben samengewerkt aan een evenement, daarbij nog veel hebben gepraat over o.a. Wanda en gisteren evenement gedraaid.
maar dat is mijn mening.
Dit dusquote:Op maandag 10 april 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten het spel gewoon hard spelen, op rood gaan staan als het om tabak en drank gaat.
Bevalt het niet, dan ga je maar lekker naar huis.
nee, daar geldt dat niet voor.quote:Op maandag 10 april 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor de snoepers en de alcoholdrinkers.
Als de meerderheid drinkt en rookt dan zal dat een probleem blijven.quote:Op maandag 10 april 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten het spel gewoon hard spelen, op rood gaan staan als het om tabak en drank gaat.
Bevalt het niet, dan ga je maar lekker naar huis.
Ruppie is gay, die word daar niet warm of koud vanquote:Op maandag 10 april 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging er om dat ze gisteravond elkaar vrij lang knuffelden en het er op leek, dat ze zouden gaan kussen. Meerderen hier hebben dat zo geïnterpreteerd, vandaar dat de uitnodiging van Sas een beetje vreemd overkwam en ze waren beide behoorlijk aangeschoten/ dronken. Sas is in haar Pyjama bij Ruppie onder die douche gaan staan.
Heb dat filmpje eens bekeken maar het leek er toch echt op dat Jappie Sas onder de douche bij Rupie DUWDE.quote:Op maandag 10 april 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging er om dat ze gisteravond elkaar vrij lang knuffelden en het er op leek, dat ze zouden gaan kussen. Meerderen hier hebben dat zo geïnterpreteerd, vandaar dat de uitnodiging van Sas een beetje vreemd overkwam en ze waren beide behoorlijk aangeschoten/ dronken. Sas is in haar Pyjama bij Ruppie onder die douche gaan staan.
Helemaal eens.quote:Op maandag 10 april 2023 13:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Xal best, maar de momenten dat ze niet be,ig waren, was ze ook weinig bij Bern te vinden. Alleen als ze weer eens sjagrijnig of gefrustreerd was. Ze komt weinig in een gezellige bui bij Bern zitten. Daar wordt Bern ook gefrustreerd van. Vele zeggen Bern trek Sas mee maar Sas trekt juist Bern mee in negatief/gefrustreerd gedrag.
En ik blijf er bij dat ik het niet gezond vind hoe Sas Bern negeert als ze een evenement hebben. Hij is alleen goed als ze einde avond weer van die buien heeft.
Maar dat geldt niet voor de bewoners in de loods die om snoep vragen.quote:Op maandag 10 april 2023 13:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeker weten. Behoefte aan overdadig suikergebruik hoort ook tot de verslavingen.
Yeah, onderwerp vieze Erik is er weerquote:Op maandag 10 april 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik doet 3-4 maanden met 1 wc rol, was zijn kleding en ondergoed zelden. Die man moet dan toch wel stinken. Hoe zal zijn ondergoed er uit zien dan
Dit meen je echt? Dus snoepen is net zo erg dan roken en alcohol? Dat snoepen uiteindelijk niet goed is voor je tanden kan ik nog mee inkomen en dat teveel suikers ook niet echt bevorderlijk kan zijn, maar om heg onder de noemer verslaving te plaatsen vind ik nogal watquote:Op maandag 10 april 2023 13:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeker weten. Behoefte aan overdadig suikergebruik hoort ook tot de verslavingen.
Hij verteld het net toch zelf? Gaat gewoon over de streams hoor. Of moeten we het maar doodzwijgen?quote:Op maandag 10 april 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Yeah, onderwerp vieze Erik is er weer
![]()
Vooral in het begin waren er ook klachten omtrent zijn lichaamsgeur. Is nu een stuk verbeterd heb ik begrepen.quote:Op maandag 10 april 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik doet 3-4 maanden met 1 wc rol, was zijn kleding en ondergoed zelden. Die man moet dan toch wel stinken. Hoe zal zijn ondergoed er uit zien dan
Wat is daar het probleem van?quote:Op maandag 10 april 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2023 13:04 schreef spapaars het volgende:
Die Jeuk aan haar reet van Janet nu ook duidelijk waarom, met 1 rol wc-papier doet ze al 2 maanden.
Yupquote:Op maandag 10 april 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Yeah, onderwerp vieze Erik is er weer
![]()
Kan zijn dat een rookverslaving erger is.quote:Op maandag 10 april 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor de bewoners in de loods die om snoep vragen.
Lijkt mij dat die gewoon een tussendoortje willen, of wat chocola of een koekje, snoepje of dropje. Maar echt niet te vergelijken met de verslaving aan tabak van de rokers in de loods.
Dat de bewoners regelmatig klagen dat hij stinkt, maar is idd niet mijn probleem, ik hoef hem niet te ruikenquote:
A okay, net zoals Jeff een grootmuil is.quote:Op maandag 10 april 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het vies is
En mag ook benoemd worden
Sporten,gamen en seks kan ook een verslaving zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland is verslaafd
Waar maak je je dan druk om.quote:Op maandag 10 april 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat de bewoners regelmatig klagen dat hij stinkt, maar is idd niet mijn probleem, ik hoef hem niet te ruiken
Zeg ik, we zijn allemaal verslaafdquote:Op maandag 10 april 2023 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sporten,gamen en seks kan ook een verslaving zijn.
Waarom val je mij weer aan, als ik beschrijf wat er gezegd is door Erik en bewoners?quote:
Ik ken enkele mensen die niet zonder kunnen en erg saggerijnig worden door suikertekort. Misschien dat dat in de loods meevalt, maar door steeds dezelfde discussie daarover dacht ik dat er suikerverslaafden tussen zaten.quote:Op maandag 10 april 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit meen je echt? Dus snoepen is net zo erg dan roken en alcohol? Dat snoepen uiteindelijk niet goed is voor je tanden kan ik nog mee inkomen en dat teveel suikers ook niet echt bevorderlijk kan zijn, maar om heg onder de noemer verslaving te plaatsen vind ik nogal wat
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 10 april 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, net zoals Jeff een grootmuil is.
A okay, daar komen de persoonlijke aanvallen weer uit de kast.quote:Op maandag 10 april 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom val je mij weer aan, als ik beschrijf wat er gezegd is door Erik en bewoners?
Klopt, ik ben een voorbeeld van een zoutverslaafde ondanks dat dat minder extreem is dan een suikerbehoeftige.quote:
Nee, niet overdrijven nu. Bij normaal gebruik ben je geen verslaafde natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland is verslaafd
Verbazend idd.quote:Op maandag 10 april 2023 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Behoefte aan af en toe een snoepje vergelijken met een tabaksverslaving
Iedereen is verslaafd, niet afhaken nuquote:Op maandag 10 april 2023 13:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, niet overdrijven nu. Bij normaal gebruik ben je geen verslaafde natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |