quote:Op maandag 10 april 2023 13:04 schreef spapaars het volgende:
Die Jeuk aan haar reet van Janet nu ook duidelijk waarom, met 1 rol wc-papier doet ze al 2 maanden.
Dat het vies isquote:
Yupquote:Op maandag 10 april 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Yeah, onderwerp vieze Erik is er weer
![]()
Kan zijn dat een rookverslaving erger is.quote:Op maandag 10 april 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor de bewoners in de loods die om snoep vragen.
Lijkt mij dat die gewoon een tussendoortje willen, of wat chocola of een koekje, snoepje of dropje. Maar echt niet te vergelijken met de verslaving aan tabak van de rokers in de loods.
Dat de bewoners regelmatig klagen dat hij stinkt, maar is idd niet mijn probleem, ik hoef hem niet te ruikenquote:
A okay, net zoals Jeff een grootmuil is.quote:Op maandag 10 april 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat het vies is
En mag ook benoemd worden
Sporten,gamen en seks kan ook een verslaving zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland is verslaafd
Waar maak je je dan druk om.quote:Op maandag 10 april 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat de bewoners regelmatig klagen dat hij stinkt, maar is idd niet mijn probleem, ik hoef hem niet te ruiken
Zeg ik, we zijn allemaal verslaafdquote:Op maandag 10 april 2023 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sporten,gamen en seks kan ook een verslaving zijn.
Waarom val je mij weer aan, als ik beschrijf wat er gezegd is door Erik en bewoners?quote:
Ik ken enkele mensen die niet zonder kunnen en erg saggerijnig worden door suikertekort. Misschien dat dat in de loods meevalt, maar door steeds dezelfde discussie daarover dacht ik dat er suikerverslaafden tussen zaten.quote:Op maandag 10 april 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit meen je echt? Dus snoepen is net zo erg dan roken en alcohol? Dat snoepen uiteindelijk niet goed is voor je tanden kan ik nog mee inkomen en dat teveel suikers ook niet echt bevorderlijk kan zijn, maar om heg onder de noemer verslaving te plaatsen vind ik nogal wat
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 10 april 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, net zoals Jeff een grootmuil is.
A okay, daar komen de persoonlijke aanvallen weer uit de kast.quote:Op maandag 10 april 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom val je mij weer aan, als ik beschrijf wat er gezegd is door Erik en bewoners?
Klopt, ik ben een voorbeeld van een zoutverslaafde ondanks dat dat minder extreem is dan een suikerbehoeftige.quote:
Nee, niet overdrijven nu. Bij normaal gebruik ben je geen verslaafde natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland is verslaafd
Verbazend idd.quote:Op maandag 10 april 2023 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Behoefte aan af en toe een snoepje vergelijken met een tabaksverslaving
Iedereen is verslaafd, niet afhaken nuquote:Op maandag 10 april 2023 13:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, niet overdrijven nu. Bij normaal gebruik ben je geen verslaafde natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |