Stephenson wannabe?quote:Op donderdag 20 april 2023 08:33 schreef Hathor het volgende:
Dillon Brooks die probeert in Lebron's hoofd te kruipen.Ik heb weinig met de Lakers, maar ik hoop echt dat ze die wannabe Bad Boys eruit flikkeren.
Heeft het dan ook prima gedaan met de Kings, terechte keus lijkt me. Alleen jammer dat we nu na al die jaren weer te maken hebben met dat achterlijk volk met hun koeiebellen.quote:
Wat een onzin, Green stampt op de borstkas van Sabonis, Embiid doet zijn been omhoog omdat Claxton over hem heen stapte. Harden flagrant foul 2 was belachelijk, gelukkig wonnen de sixers.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:38 schreef 3rr0r het volgende:
Omdat Embiid MVP kandidaat is wordt hij niet eruit gegooid voor iemand trappen lijkt het. Meten met twee maten. En dit was nadat iemand over zijn benen heenstapt, niks aangeraakt, niks fysieks kwaadaardigs. Af en toe echte clowns daar bij de NBA.
Gelukkig hebben de Warriors gewonnen zodat die serie leuk blijft.
Jammer dat Leonard niet mee kon doen. Zo wordt het iets te makkelijk voor de Suns.
Is geen onzin. Dat jij het 'doet z'n been omhoog' noemt terwijl het overduidelijk een trap is die Claxton in z'n liesstreek treft en in z'n ballen had kunnen treffen geeft al aan dat je er niet eerlijk naar kijkt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:10 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat een onzin, Green stampt op de borstkas van Sabonis, Embiid doet zijn been omhoog omdat Claxton over hem heen stapte. Harden flagrant foul 2 was belachelijk, gelukkig wonnen de sixers.
Jammer geen sweep bij de Kings - Warriors, wat een verschrikkelijk team is dat geworden, ik was vroeger best fan van die Warriors maar sinds Kerr, Green en Klay echt een vervelend team geworden.
Een trap is met kracht, ik zie hier echt niet in wat jij er in ziet. Ik vond de Flagrant-1 gewoon terecht, was geen flagrant-2. Die van Green wel, die wordt aan zijn enkel vastgehouden (terechte technical foul voor Sabonis) maar komt met zoveel kracht omlaag en ook nog eens op zijn borst. Ik ben het wel met je eens dat als Embiid de ballen van Claxton had geraakt als eerste ipv de lies, dan was een flagrant-2 misschien wel gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is geen onzin. Dat jij het 'doet z'n been omhoog' noemt terwijl het overduidelijk een trap is die Claxton in z'n liesstreek treft en in z'n ballen had kunnen treffen geeft al aan dat je er niet eerlijk naar kijkt.
Green is vaak een idioot ja maar die werd nog vastgehouden bij z'n enkel toch. Kan je nog denken dat hij dacht dat Sabonis hem wilde laten vallen. Claxton deed Embiid fysiek niks aan. Als je ego gekrenkt is omdat iemand over je benen heenstapt als je daar voor hem op de grond ligt, en dan maar trap uitdeelt moet je gewoon ophoepelen.
Die gaan mokertjehard tanken zo . Anunoby , FVV en Siakam worden ook op de markt gezet.quote:
Hadden ze beter dit jaar kunnen doen, ging toch al nergens heen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan mokertjehard tanken zo . Anunoby , FVV en Siakam worden ook op de markt gezet.
Heel het jaar veel irritaties met elkaar . Weet nog wel dat gekke Masai Kuminga wilde en een zooitje picks voor alleen Anunoby die per se weg wilde daar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hadden ze beter dit jaar kunnen doen, ging toch al nergens heen.
Dat gaat nu niet anders zijn door die debiele Gobert trade. Iedere front office, en sowieso ook iedere fanbase, heeft een totaal onrealistisch verwachtingspatroon voor hun 'ster'spelers. Vraagprijs voor Anunoby en Siakam gaan ook weer 3 a 4 FRPs en een jonge speler oid zijn. Ieder rebuilding team wil de Jazz en Thunder zijn met een miljoen picks.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel het jaar veel irritaties met elkaar . Weet nog wel dat gekke Masai Kuminga wilde en een zooitje picks voor alleen Anunoby die per se weg wilde daar.
Flagrant 1 is meer voor als je als een idioot iemand onderuit schoffelt tijdens een basketball play. Als je iemand schopt wat niks met het spel te maken heeft is dat flagrant 2. Dat iemand anders een flagrant 2 kreeg door iets ergers te doen zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Een trap is met kracht, ik zie hier echt niet in wat jij er in ziet. Ik vond de Flagrant-1 gewoon terecht, was geen flagrant-2. Die van Green wel, die wordt aan zijn enkel vastgehouden (terechte technical foul voor Sabonis) maar komt met zoveel kracht omlaag en ook nog eens op zijn borst. Ik ben het wel met je eens dat als Embiid de ballen van Claxton had geraakt als eerste ipv de lies, dan was een flagrant-2 misschien wel gerechtvaardigd.
Maar die van Harden zijn we het toch wel over eens toch? was amper een foul laat staan een flagrant-2
Bij Perkins moet ik altijd denken aan Curry die hem bijna stond te teabaggen op de Cavs bankquote:
'You aint playing tonight?'quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Perkins moet ik altijd denken aan Curry die hem bijna stond te teabaggen op de Cavs bank
Ik denk dat ze diep van binnen het al opgegeven hebben. Zal Microsoft bolle zich toch moeten afvragen of het waard is om die 2 onbetrouwbare sterren te blijven betalen voor eigenlijk niks .quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je vandaag verliest kan je eigenlijk wel inpakken.
Vraag me af wat ze anders moeten? PG heeft nog wel wat trade value denk ik, maar Kahwi en z'n knie begint erg zorgelijk te worden. Picks hebben ze ook niet tot aan 2027 oid.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze diep van binnen het al opgegeven hebben. Zal Microsoft bolle zich toch moeten afvragen of het waard is om die 2 onbetrouwbare sterren te blijven betalen voor eigenlijk niks .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |