Die is echt niet goed in z’n kop. Komt ook al jaren weg met shit want CoMpETiTOr.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:00 schreef Hathor het volgende:
Hij grijpt hem bij zijn enkel, duidelijk te zien. Niet dat het goedpraat wat hij doet, maar als er dan toch straffen uitgedeeld moeten worden, dan Sabonis ook een T. Shaq zei later in een interview dat hij exact hetzelfde gedaan zou hebben als iemand hem bij zijn enkel zou pakken.
Neemt niet weg dat de Warriors gewoon kut blijven on the road, iedereen die dacht dat ze in de playoffs wel even de knop konden omzetten komt nu bedrogen uit. Curry en Green grossieren beiden in turnovers, plus het feit dat ze gewoon niet kunnen verdedigen, dit seizoen is wel voorbij lijkt me. Bovendien spelen de Kings gewoon goed, ze hebben overal een antwoord op.
Een T voor Sabonis zou ook terecht zijn, maar op iemand z’n borstkas stompen krijg je in het echte leven waarschijnlijk gewoon een celstraf of op z’n minst een taakstraf voor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:00 schreef Hathor het volgende:
Hij grijpt hem bij zijn enkel, duidelijk te zien. Niet dat het goedpraat wat hij doet, maar als er dan toch straffen uitgedeeld moeten worden, dan Sabonis ook een T. Shaq zei later in een interview dat hij exact hetzelfde gedaan zou hebben als iemand hem bij zijn enkel zou pakken.
Neemt niet weg dat de Warriors gewoon kut blijven on the road, iedereen die dacht dat ze in de playoffs wel even de knop konden omzetten komt nu bedrogen uit. Curry en Green grossieren beiden in turnovers, plus het feit dat ze gewoon niet kunnen verdedigen, dit seizoen is wel voorbij lijkt me. Bovendien spelen de Kings gewoon goed, ze hebben overal een antwoord op.
DilLoN BrOokS BrokE ThE CoDE mimimimiquote:Steve Kerr postgame on Draymond Green's stomp on Sabonis: "I didn't see the play live and then I didn't see the replay. [...] I was busy with uh, y'know, getting the team ready. One of the coaches told me [Draymond] might get ejected."
Tsja, het is en blijft een eikel. Ik hoop dat ze hem traden in het offseason, ik heb al berichten gelezen waarin hij openlijk zijn liefde verklaart aan Lebron, dus als het gaat gebeuren zie ik hem wel bij de Lakers eindigen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Een T voor Sabonis zou ook terecht zijn, maar op iemand z’n borstkas stompen krijg je in het echte leven waarschijnlijk gewoon een celstraf of op z’n minst een taakstraf voor.
BEZEMKASTEDquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Leuk dat ESPN Nederland alles uitzendt. MAAR, ze gooien het achtergrondgeluid echt naar een nul punt. Geen sfeer, gewoon een leeg blik met commentatoren nu.
Ik had hem overgeslagen maar heb nog wel het eind gezien, omdat er hier tussen 4.30 en 5.00 drie politiewagens met sirenes en zwaailichten door de straat aan het racen waren, gevolgd door twee ambulances, denk dat er hier verderop in de straat een lichtelijk familiedramaatje heeft plaatsgevonden. Was meteen klaarwakker, dus heb nog wel het laatste stuk meegekregen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:08 schreef 3rr0r het volgende:
Curry 3/13 drietjes schiet niet op. Hadden ze nog geluk dat de Kings ergens in de 20 procent drietjes schoot. Niet gezien verder of het wide open schoten waren of onder flink defensieve druk.
Thuis gaan ze wel winnen. Wordt spannend deze. Jammer dat door west coast het steeds zo laat in de nacht is.
Zondag spelen de Warriors 21:30 onze tijd dus ze gunnen ons ook wat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had hem overgeslagen maar heb nog wel het eind gezien, omdat er hier tussen 4.30 en 5.00 drie politiewagens met sirenes en zwaailichten door de straat aan het racen waren, gevolgd door twee ambulances, denk dat er hier verderop in de straat een lichtelijk familiedramaatje heeft plaatsgevonden. Was meteen klaarwakker, dus heb nog wel het laatste stuk meegekregen.
quote:Grizzlies power forward/center Jaren Jackson Jr. became the second-youngest Defensive Player of the Year in NBA history, the league announced Monday night.
Jackson finished ahead of the Milwaukee Bucks' Brook Lopez and the Cleveland Cavaliers' Evan Mobley, garnering 56 out of 100 first-place votes and 391 total points. Lopez came in second with 31 first-place votes and 309 points, while Mobley came in third with eight first-place votes and 101 points. The voting panel consisted of 100 sportswriters and broadcasters.
Sabonis heeft ook gewoon een T gekregen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Een T voor Sabonis zou ook terecht zijn, maar op iemand z’n borstkas stompen krijg je in het echte leven waarschijnlijk gewoon een celstraf of op z’n minst een taakstraf voor.
Nu Green, geheel terecht, een schorsing heeft gekregen zijn de tranen echt heel lekker om te lezen in de Warriors subredditquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Sabonis heeft ook gewoon een T gekregen.
Verder erg mooi dat die walgelijke Warriors weer verloren hebben. Misselijkmakend team met die Green en inderdaad ook Kerr als wanstaltig opperhoofd.
Eigenlijk zou het wel mooi zijn als die Green eens flink wordt geraakt door iemand. Uiteraard wel 'per ongeluk' zoals dat bij hem ook altijd het geval is.
Die vent gun je gewoon een pittige blessure.
Elke wedstrijd een feest daar . Alles is de schuld van de scheids en niemand daar durft toe te geven dat de Kings gewoon beter ballen . HoE kAn hEt nOu daT iEderEen 3 pUntErs sCoorT teGen oNsquote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nu Green, geheel terecht, een schorsing heeft gekregen zijn de tranen echt heel lekker om te lezen in de Warriors subreddit![]()
‘Warrior fans’ die net doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld was en dat Sabonis zich aanstelt etc. Dit alles terwijl Green inmiddels een hele waslijst aan discutable plays heeft opgebouwd in zijn carriere. Lachwekkend. Zijn dezelfde kneusjes die dalijk als ‘ChEF CuRRy’ niet meer zo goed is of met pensioen is weer een ‘die-hard’ Laker (of welk ander team dan ook goed is) fan zijn.
Schiet Curry zelf open drietjes mis of moet hij steeds circusschoten doen omdat ze op zijn lip zitten?quote:Op woensdag 19 april 2023 14:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elke wedstrijd een feest daar . Alles is de schuld van de scheids en niemand daar durft toe te geven dat de Kings gewoon beter ballen . HoE kAn hEt nOu daT iEderEen 3 pUntErs sCoorT teGen oNs
Ze zitten er kort op bij hem ja . Maar het is vooral het verschil tussen jong en heel hongerig en oud , alles gewonnen en vooral niet zo snel meer. Kings spelen in een moordend hoog tempo en dat kunnen ze gewoon niet niet meer bijbenen.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schiet Curry zelf open drietjes mis of moet hij steeds circusschoten doen omdat ze op zijn lip zitten?
Oké, ja dan moet je zelf het spel dood maken maar dan moet je niet eerst op achterstand komenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zitten er kort op bij hem ja . Maar het is vooral het verschil tussen jong en heel hongerig en oud , alles gewonnen en vooral niet zo snel meer. Kings spelen in een moordend hoog tempo en dat kunnen ze gewoon niet niet meer bijbenen.
Ja maar GSW kan niet zoals de Knicks of iets dergelijks spelen . Die willen ook snel gaan lolquote:Op woensdag 19 april 2023 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ja dan moet je zelf het spel dood maken maar dan moet je niet eerst op achterstand komen
Een echte kampioen kan zich aanpassen aan de situatiequote:Op woensdag 19 april 2023 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar GSW kan niet zoals de Knicks of iets dergelijks spelen . Die willen ook snel gaan lol
Gisteren ook even die subreddit bekeken.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nu Green, geheel terecht, een schorsing heeft gekregen zijn de tranen echt heel lekker om te lezen in de Warriors subreddit![]()
‘Warrior fans’ die net doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld was en dat Sabonis zich aanstelt etc. Dit alles terwijl Green inmiddels een hele waslijst aan discutable plays heeft opgebouwd in zijn carriere. Lachwekkend. Zijn dezelfde kneusjes die dalijk als ‘ChEF CuRRy’ niet meer zo goed is of met pensioen is weer een ‘die-hard’ Laker (of welk ander team dan ook goed is) fan zijn.
Is dat niet gewoon een stemming? Overigens wat mij betreft gewoon een prima speler die Young.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:58 schreef Hathor het volgende:
Geen idee of het echt is of een flauwe grap, maar ik lees net dat er in de VS een award is voor 'most overrated player' en die gaat dit jaar naar Trae Young. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar het zal je maar gebeuren zeg.
Dielon is een totale idioot, maar ik moest wel lachen toen ik las dat hij ‘liever tegen Miami of Cleveland LeBron zou spelen, dan was het tenminste wat lastiger om hem te verdedigen’quote:Op donderdag 20 april 2023 08:33 schreef Hathor het volgende:
Dillon Brooks die probeert in Lebron's hoofd te kruipen.Ik heb weinig met de Lakers, maar ik hoop echt dat ze die wannabe Bad Boys eruit flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |