Dit klinkt geil!quote:Op zondag 16 april 2023 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Keiharde block net (wel zo eentje die de tegenstander niet zag aankomen van achteren)
Over handen en vingers gesproken :quote:Op maandag 17 april 2023 00:34 schreef Hathor het volgende:
Net de herhaling terug gezien van die val van Morant, maar dat ziet er slecht uit hoe die vingers naar buiten toe bogen toen hij neerkwam. Lijkt me sterk dat hij er niet een of twee gebroken heeft.
Geen herres met Herro, helaas.quote:Op maandag 17 april 2023 01:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over handen en vingers gesproken :
[ twitter ]
Vergeet Herro niet.quote:Op maandag 17 april 2023 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Morant/Adams blessa, Giannis blessa.
De weg gaat langzaam aan weer open om een matige winnaar te krijgen.
quote:X-rays were negative, but Morant described his status for Wednesday's Game 2 as "in jeopardy." "I'm in a good bit of pain," Morant said after the 128-112 loss.
Paul George speelt niet deze serie tegen de Suns maar daarna misschien wel terug.quote:Bucks coach Mike Budenholzer said after the first-round matchup that Antetokounmpo had an X-ray that came back "clear."
Giannis er niet bij bij de Bucks lijkt me een veel groter gemis.quote:Op maandag 17 april 2023 14:13 schreef 3rr0r het volgende:
Jimmygod. Heat schoten weer eens wat meer als vanouds, beter zelfs. Herro was wel belangrijk voor ze. Jammer.
Ja voor deze serie zeker uiteraard. Doelde meer in het algemeen op de Heat hun playoff run. Ze kunnen echt veel beter spelen dan die 8ste plek waarmee ze uiteindelijk binnen zijn gekomen. Blessures en shooting slumps o.a. Dus ik verwachtte al wel dat ze in potentie het de Celtics of Bucks moeilijk konden gaan maken.quote:Op maandag 17 april 2023 14:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Giannis er niet bij bij de Bucks lijkt me een veel groter gemis.
Dan moet ie er wel heel veel raak schietenquote:Op maandag 17 april 2023 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Robinson moet zorgen dat zijn drietjes meer pijn doen bij de tegenstander dan zijn matige defense pijn voor de Heat.
Hehe, nou ja zoveel speeltijd zal hij alsnog niet krijgen. Als Love, Vincent, Struss en Martin drietjes raak schieten is hij ook niet zo belangrijk, slechts even als de rest van de forwards rust pakken.quote:Op maandag 17 april 2023 14:56 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dan moet ie er wel heel veel raak schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |