Ik heb hem gewoon op ESPN. Complete blow-outquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
LP naar de kloteHele wereld kan opeens Hawks Celtics niet zien/niet meer inloggen. Dan maar alternatieve stream.
Ja doet het nu weer. Twitter van over de hele wereld ging los.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon op ESPN. Complete blow-out
Warriors hadden de bonus met vrije worpen al 4 minuten in het vierde kwart.quote:Op zondag 16 april 2023 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ah zie net dat Wiggins een wide open 3 had nog en ook Curry. Wel leuk einde. Als de hele serie zo is dan wordt het mooi.
Haha, maar Klay en Steph hadden er wel een aantal mooie in zitten toen. Het trieste om te zien vind ik als ze Draymond helemaal vrij laten in de aanval en de rest extra flink dekken..zo van ga je gang maar, van jou vrezen we helemaal niks qua scoren.quote:Op zondag 16 april 2023 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Warriors hadden de bonus met vrije worpen al 4 minuten in het vierde kwart.
Dus wat doen ze : heel veel drietjes gooien ipv zichzelf naar de lijn forceren
Dat zeker maar het is wel weer een voorbeeld een uitduel die ze weggeven omdat ze domme beslissingen nemen met als voorbeeld denken dat ze de Rockets van 2018 zijn .quote:Op zondag 16 april 2023 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, maar Klay en Steph hadden er wel een aantal mooie in zitten toen. Het trieste om te zien vind ik als ze Draymond helemaal vrij laten in de aanval en de rest extra flink dekken..zo van ga je gang maar, van jou vrezen we helemaal niks qua scoren.
Omdat hij het doet is het speciaal?quote:Op zondag 16 april 2023 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Keiharde block net (wel zo eentje die de tegenstander niet zag aankomen van achteren)
Koninklijkquote:Op zondag 16 april 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat hij het doet is het speciaal?
quote:Op zondag 16 april 2023 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koning roids / huilie /hypocriet?
Heb je die man met z'n hondje scooby wel eens gezien?quote:Op zondag 16 april 2023 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Een wijf op een fiets en wat bordjes koppen. Stukje halftime aids.
Ja.quote:Op zondag 16 april 2023 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je die man met z'n hondje scooby wel eens gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |