Dat hij dat als teammaat zegt geeft ook wel aan dat het (mede) een instellings issue is en niet gewoon echt slechts pech en niet anders kunnen. Het voelt ook als in de steek gelaten worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Aan wie zou dit toch gericht zijn..
Zuidelijk eten daar is veel bbq en vlees dus misschien kan die maar beter naar New York gaan ofzo. ( Waar die eerst al heen wilde)quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat hij dat als teammaat zegt geeft ook wel aan dat het (mede) een instellings issue is en niet gewoon echt slechts pech en niet anders kunnen. Het voelt ook als in de steek gelaten worden natuurlijk.
Volgens mij zei hij zelf dat hij wilde blijven zoals hij was want dat was zijn kracht. Dus valt bewust niet wat af.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zuidelijk eten daar is veel bbq en vlees dus misschien kan die maar beter naar New York gaan ofzo. ( Waar die eerst al heen wilde)
Tenminste .. als het niet te laat is met zijn lichaam..
Dan zit die gewoon de Pelicans te naaien .quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij zelf dat hij wilde blijven zoals hij was want dat was zijn kracht. Dus valt bewust niet wat af.
Hoe ver van tevoren maakten ze het bekend? Anders flink vatbaar voor gedoe met gokken als je opeens zo massaal je beste spelers onttrekt aan de wedstrijd. Of zouden gokkantoren dit soort wedstrijden op het eind niet aanbieden omdat je nergens van op aan kunt of ze wel met hun normale opselling spelen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan zit die gewoon de Pelicans te naaien .
[ twitter ]
Jammer geen pick afgepakt.
Volgens mij zijn de Knicks harder aangepakt voor 'tampering' rondom het aantrekken van Brunson. Maar dit is inderdaad competitievervalsing om er maar even een Hollandse draai aan te geven. En die boete is voor iemand als Cuban nauurlijk een lachertje.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe ver van tevoren maakten ze het bekend? Anders flink vatbaar voor gedoe met gokken als je opeens zo massaal je beste spelers onttrekt aan de wedstrijd. Of zouden gokkantoren dit soort wedstrijden op het eind niet aanbieden omdat je nergens van op aan kunt of ze wel met hun normale opselling spelen?
Is maar niet naar Miami gekomen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 00:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Tragisch gehandicapte wereld . Zal wel hetzelfde volk zijn wat stond te juichen toen KD zijn achilles afscheurde
OKC heeft al veel beter gepresteerd dan iedereen voor mogelijk had gehouden dit seizoen, en met al die picks die ze de komende jaren nog te goed hebben moet het wel mogelijk zijn daar iets moois te bouwen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Nee dit was hem niet. Erg slechte wedstrijd, ook een beetje pech met veel dat in and out ging etc. Maar het was niet veel soeps.
Goed leer seizoen geweest hopelijk, met een beetje geluk ga je nog omhoog in de lottery.
19.00 onze tijd? Wie spelen er dan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
Vanavond barsten de play-offs vanaf 19:00 los
Jammer, 76'ers kan ik dan niet echt kijken, heb om 7 uur een Ulduar raid staan in WoW classic, ik had ook niet verwacht dat er al zo vroeg gespeeld zou worden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
76ers - Nets, en om 21.30 Celtics - Hawks, prima om voor het slapen gaan mee te pakken
Morgen is de eerste om 21.00u (Grizzlies - Lakers), dan weet je dat alvastquote:Op zaterdag 15 april 2023 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jammer, 76'ers kan ik dan niet echt kijken, heb om 7 uur een Ulduar raid staan in WoW classic, ik had ook niet verwacht dat er al zo vroeg gespeeld zou worden.
Das in ieder geval een betere tijd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Morgen is de eerste om 21.00u (Grizzlies - Lakers), dan weet je dat alvast
Niet verrassend natuurlijk, die hadden aan het begin van het seizoen ook niet verwacht met deze mix te zittenquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Je gaat het niet redden als Bridges je beste speler is
Gras is verder groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |