Sasha en Jappie hebben al eens samen geslapen en die slappe vaatdoek van een Bern staat het allemaal toequote:Op maandag 10 april 2023 00:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vond ook hoe ze vanavond met jasper omging not done zeker niet als je in een relatie zit en dan vragen of jasper komt slapen ik vind het respectloos of ze nu dronken is of niet zoiets doe je niet
Bern slaapt ook liever met Jeff of Rupiequote:Op maandag 10 april 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha en Jappie hebben al eens samen geslapen en die slappe vaatdoek van een Bern staat het allemaal toe
van de huishoud pot kopen, en niet meer overleggen en stellingen over het rookwaar, Iedereen voorheen kocht tabak per week en deze deel je dan, dit wil ze ook gaan doen, net als elke manager dit gedaan heeft.quote:
Bern zit in een spel. Dit zal hij in het gewone leven misschien niet toelaten.quote:Op maandag 10 april 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha en Jappie hebben al eens samen geslapen en die slappe vaatdoek van een Bern staat het allemaal toe
Toen was de situatie anders meer het dekken van Wanda ivm haar relatie maar dan nog respectloos en not done... vind het sowieso maar apart dat iedereen maar bij elkaar gaat liggenquote:Op maandag 10 april 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of hij gaat aan het voeteneind staan om te glurenquote:Op maandag 10 april 2023 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bern zit in een spel. Dit zal hij in het gewone leven misschien niet toelaten.
Haha jij bent slecht. Lol.quote:Op maandag 10 april 2023 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of hij gaat aan het voeteneind staan om te gluren
Make that the cat wisequote:Op maandag 10 april 2023 00:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toen was de situatie anders meer het dekken van Wanda ivm haar relatie
Volgens mij wist Bern dat ook pas de volgende ochtend waar ze het terloops vertelde, hij had dus geen keusquote:Op maandag 10 april 2023 00:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toen was de situatie anders meer het dekken van Wanda ivm haar relatie maar dan nog respectloos en not done... vind het sowieso maar apart dat iedereen maar bij elkaar gaat liggen
Hij weet dat nu toch niet? Van wanda haar instagram bericht?quote:Op maandag 10 april 2023 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie was dolblij toen ie hoorde dat het uit was met Ivor
Ja Japie was verliefd maar ik zie hem in een dronken bui nog wel zoenen met een ander in de loods. Emotioneel is hij niet zo sterk. Oh chips, fysiek ook al niet.quote:Op maandag 10 april 2023 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie was dolblij toen ie hoorde dat het uit was met Ivor
Klopt. Zoiets overleg je toch eerst naar mijn meningquote:Op maandag 10 april 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij wist Bern dat ook pas de volgende ochtend waar ze het terloops vertelde, hij had dus geen keus
Nee maar wel van de brief in de loodsquote:Op maandag 10 april 2023 00:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij weet dat nu toch niet? Van wanda haar instagram bericht?
U2quote:Op maandag 10 april 2023 00:52 schreef Silves het volgende:
Laterz... en iedereen een fijne 2de paasdag
Hij IS verliefd op Wanda maar wel eens met wat je zegt. Hij wil naar wanda dus misschien blijft hij ook niet lang meer... maar ja hij is wel onstabiel iddquote:Op maandag 10 april 2023 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja Japie was verliefd maar ik zie hem in een dronken bui nog wel zoenen met een ander in de loods. Emotioneel is hij niet zo sterk. Oh chips, fysiek ook al niet.
Op dit soort momenten zie je weer de contouren van de Jeff van weleer want toen was het een topgozer en lachte ik me zo krom als een hoepel. Al valt het me op dat ie best vaak in de verleden tijd praat en eigenlijk meer bezig is met 'Kim behouden' dan 'het spel winnen'. Overigens is het format dusdanig ruk en oneerlijk dat je niet eens een geschikte tactiek kunt bedenken.quote:Op maandag 10 april 2023 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff tekeer ging tegen Kim, draaide mijn maag om, plaatsvervangend pijn in mijn maag. Maar deze Jeff, vind ik echt leuk
Doe de groeten aan Je zusquote:Op maandag 10 april 2023 00:52 schreef Silves het volgende:
Laterz... en iedereen een fijne 2de paasdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooi verwoord, zo mee eens, en je ziet dat Jeff Kim wel heel erg mist ....quote:Op maandag 10 april 2023 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Na zo een dag als vandaag, mag van mij Jeffrey de grote pot winnen. Kei leuk voor hem en Kim. Jeffrey en Kim die samen buiten de loods mooie dingen kunnen opbouwen met behulp van het geld. Ja, die 2 gun ik het sowieso. En het blijft jammer dat Kim weg is. Ik was trouwens even van slag na de aflevering over het vertrek met Kim. Zo stom misschien. Maar 8 april was dan ook nog eens de sterfdag van mijn eigen papa. Ik heb tranen met tuiten gehuild tijdens die uitzending. Maar ik vermoed dat menigeen van de vaste streamers het niet droog heeft gehouden. Twee mooie mensen Kim en Jeffrey en geen gespeelde liefde voor elkaar.
Jeffrey en Kim die samen ruzie maken. Iedereen mag zijn eigen ideeën hebben natuurlijk maar ik vind dit wel een heel romantisch beeld van de situatie. Denk eigenlijk niet dat ze bij elkaar passen gezien de heftige ruzies (vergeten we schijnbaar heel makkelijk).quote:Op maandag 10 april 2023 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Na zo een dag als vandaag, mag van mij Jeffrey de grote pot winnen. Kei leuk voor hem en Kim. Jeffrey en Kim die samen buiten de loods mooie dingen kunnen opbouwen met behulp van het geld. Ja, die 2 gun ik het sowieso. En het blijft jammer dat Kim weg is. Ik was trouwens even van slag na de aflevering over het vertrek met Kim. Zo stom misschien. Maar 8 april was dan ook nog eens de sterfdag van mijn eigen papa. Ik heb tranen met tuiten gehuild tijdens die uitzending. Maar ik vermoed dat menigeen van de vaste streamers het niet droog heeft gehouden. Twee mooie mensen Kim en Jeffrey en geen gespeelde liefde voor elkaar.
Jeff is voor mij de laatste die de pot mag winnenquote:Op maandag 10 april 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Jeffrey en Kim die samen ruzie maken. Iedereen mag zijn eigen ideeën hebben natuurlijk maar ik vind dit wel een heel romantisch beeld van de situatie. Denk eigenlijk niet dat ze bij elkaar passen gezien de heftige ruzies (vergeten we schijnbaar heel makkelijk).
-knip-quote:Op maandag 10 april 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff is voor mij de laatste die de pot mag winnen
Wat doet hij buiten patat bakken eigenlijk daar?
Janet vind haar zelf niet echt een leuk mens, maar ze doet wel van alles is altijd met van alles bezig.
Eunice net zo, altijd bezig en nooit gedoe mee.
Het is maar goed dat dit spel niet door stemmen van de kijkers gewonnen wordt
Vond het een beetje vreemd gisteren hoe zij veranderd als ze bij Bern isquote:Op maandag 10 april 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
sas was zeker niet goed bezig gisteravond en toch houd ze op haar manier van bern , als hun tevreden zijn met wat ze nu hebben is hun zaak en niet die van ons
nee hoor, ze komen met hun kop op de streams / tv, dus is het onze Cos-zaak om ze af te branden of de hemel in te prijzenquote:Op maandag 10 april 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
sas was zeker niet goed bezig gisteravond en toch houd ze op haar manier van bern , als hun tevreden zijn met wat ze nu hebben is hun zaak en niet die van ons
jef is de laatste die voor mij mag winnen met zijn wisselend gedrag ben zijn driftbuien nog niet vergeten ,afgeven op bern dat die lui is hij doet toch nog wat meer dan jef zelf, zelf doet jef niks ja wat frituren dat is dan ook allesquote:
heb ik gemerkt ja , ok dat je sas niet moet hebben maar afzeiken ging mi iets te ver , zal wel aan mij liggen danquote:Op maandag 10 april 2023 07:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor, ze komen met hun kop op de streams / tv, dus is het onze Cos-zaak om ze af te branden of de hemel in te prijzen
Hij is soms niet goed bezig maar als hij tevreden is met wat hij doet is dat zijn zaak en niet van onsquote:Op maandag 10 april 2023 07:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef is de laatste die voor mij mag winnen met zijn wisselend gedrag ben zijn driftbuien nog niet vergeten ,afgeven op bern dat die lui is hij doet toch nog wat meer dan jef zelf, zelf doet jef niks ja wat frituren dat is dan ook alles
Ik vind het een opperkrengquote:Op maandag 10 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
heb ik gemerkt ja , ok dat je sas niet moet hebben maar afzeiken ging mi iets te ver , zal wel aan mij liggen danquote:[ afbeelding ] Op maandag 10 april 2023 07:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor, ze komen met hun kop op de streams / tv, dus is het onze Cos-zaak om ze af te branden of de hemel in te prijzen
De een zeikt Jeff af en de ander Sacha en weer een ander Babettequote:Op maandag 10 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb ik gemerkt ja , ok dat je sas niet moet hebben maar afzeiken ging mi iets te ver , zal wel aan mij liggen dan
dat u dat vind is uw mening , maar nogmaals sommige commenst waren echt gortig , oa sas hoort thuis in ggz instellingquote:
is ook zo , en doe dit ook wel eens ben ik eerlijk in , maar zeggen dat sas in gz instelling hoort , nou sorry hoorquote:Op maandag 10 april 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zeikt Jeff af en de ander Sacha en weer een ander Babette
Dat was niet mijn comment, wel de juiste persoon aanhalen hequote:Op maandag 10 april 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat u dat vind is uw mening , maar nogmaals sommige commenst waren echt gortig , oa sas hoort thuis in ggz instelling
Ieder zijn mening dat is ook van Esther gezegd en vast nog wel van meerquote:Op maandag 10 april 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
is ook zo , en doe dit ook wel eens ben ik eerlijk in , maar zeggen dat sas in gz instelling hoort , nou sorry hoor
Mensen zijn stil en komen de volgende dag met commentaar op usersquote:Op maandag 10 april 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening dat is ook van Esther gezegd en vast nog wel van meer
Commentaar op Users is niet de bedoeling, ieder zijn mening over een bewonerquote:Op maandag 10 april 2023 07:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mensen zijn stil en komen de volgende dag met commentaar op users![]()
Als ik typ dat Sas zich idioot gedraagt, is het een ander zijn goed recht om te typen dat Sas zich ontzettend leuk gedraagt, is maar hoe je het ziet en wat je zelf leuk vind
Ik denk dat het roken er wel weer door komt vandaagquote:Op maandag 10 april 2023 07:18 schreef Flow3r het volgende:
Tabak of snoep, is me om het even, als er maar leuke streams van komen
ik denk het ook, manager Wendy rookt zelf ookquote:Op maandag 10 april 2023 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het roken er wel weer door komt vandaag
Is iedere keer een hoop gedoe over maar er komt steeds shag
Ja en de felheid waarmee ze die stelling verdedigd.quote:Op maandag 10 april 2023 07:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik denk het ook, manager Wendy rookt zelf ook
Ik doe gewoon alledriequote:Op maandag 10 april 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een zeikt Jeff af en de ander Sacha en weer een ander Babette
Als ik de hele dag ga typen hoe leuk ik Mirthe vind is het ook weer niet goedquote:Op maandag 10 april 2023 07:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mensen zijn stil en komen de volgende dag met commentaar op users![]()
Als ik typ dat Sas zich idioot gedraagt, is het een ander zijn goed recht om te typen dat Sas zich ontzettend leuk gedraagt, is maar hoe je het ziet en wat je zelf leuk vind
Altijd baas boven baas natuurlijkquote:
Niet hoe leuk je haar vind, maar hoe leuk je haar vind dóen op de streams, wel Cossen hequote:Op maandag 10 april 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik de hele dag ga typen hoe leuk ik Mirthe vind is het ook weer niet goedmaar ik doe m'n best
Vind dat ook wel een leuk meisjequote:Op maandag 10 april 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik de hele dag ga typen hoe leuk ik Mirthe vind is het ook weer niet goedmaar ik doe m'n best
Ja gisteren hele dag druk en feestje. Vanochtend hebben ze paasontbijt maar verder denk ik een heel rustige dag.quote:Op maandag 10 april 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas natuurlijk
Voorlopig liggen ze allemaal nog lekker in dromenland
heb uw naam niet vernoemd toch , sorry als u dat zo ervaartquote:Op maandag 10 april 2023 07:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was niet mijn comment, wel de juiste persoon aanhalen he
En waarom post je niet alle positieve dingen die je ziet van Sas ? Geef een tegengeluid van wat je op de streams ziet ?
Ze slaapt prachtigquote:Op maandag 10 april 2023 07:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet hoe leuk je haar vind, maar hoe leuk je haar vind dóen op de streams, wel Cossen he
De rook stelling nog he hopelijk komt daar nog wat gedoe overquote:Op maandag 10 april 2023 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gisteren hele dag druk en feestje. Vanochtend hebben ze paasontbijt maar verder denk ik een heel rustige dag.
Ik ben geen u hoor,of je moet Belg zijnquote:Op maandag 10 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb uw naam niet vernoemd toch , sorry als u dat zo ervaart
quote:
quote:
klopt ik ben belg , woon al wel 10 jaar in nlquote:Op maandag 10 april 2023 07:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik ben geen u hoor,of je moet Belg zijn
Ergens snap ik het wel. Ze hebben dit zo uit de hand laten lopen dat er eigenlijk geen weg terug meer is.quote:Op maandag 10 april 2023 07:50 schreef cinsan het volgende:
over de stelling ivm met roken vind ik wendy ook niet neutraal , maar ja is ook een roker , en dan babs met is ook een jaar van mijn leven , of komt ze af met persoonlijke doelen
bep kan moeilijk zonder rookwaar , ze smmekte bijna bij tiano om schag , ik moet roken nu heb het echt nodig
ze kunnen ook nee zeggen tegen die stelling wat ik hoop , gaat leuke streams geven danquote:Op maandag 10 april 2023 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Ze hebben dit zo uit de hand laten lopen dat er eigenlijk geen weg terug meer is.
Dat kunnen ze zeker en dat hoop ik ookquote:Op maandag 10 april 2023 07:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kunnen ook nee zeggen tegen die stelling wat ik hoop , gaat leuke streams geven dan
klopt maar blijft zich herhalen om de zoveel tijd , als ze toch rookwaar kunnen kopen , zijn ze weer binnen mss 2 maanden wat hebben ze weer niks meerquote:Op maandag 10 april 2023 08:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeker en dat hoop ik ook![]()
Maar ergens vind ik het flauw om nu ineens heel principieel tegen een verslaving te zijn. Die stelling is niet anders als de vorige keer.
waarom is dat flauw?quote:Op maandag 10 april 2023 08:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeker en dat hoop ik ook![]()
Maar ergens vind ik het flauw om nu ineens heel principieel tegen een verslaving te zijn. Die stelling is niet anders als de vorige keer.
en het komt terug na tijdje want dan is alles op ,wat krijgen de roker in de plaats , oh ja snoep waar er nooit geld voor isquote:Op maandag 10 april 2023 08:10 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom is dat flauw?
Als ze het principieel zouden goedkeuren zou er geen stelling over hoeven te komen, dan werd het gewoon gekocht.
Het is aan de niet- rokers om op een gegeven moment te zeggen dat ze nu echt op rood gaan staan. Het kan ook hun prijzenpot zijn waarvan stelselmatig geld wordt gehaald waar maar een deel van de loods baat bij heeft.
En het verdwijnt ook gewoon, het is niet zo dat het dag in dag uit ook door de andere gebruikt kan worden, zoals bijv het biljart of het voetbalspel. Eenmaal weggepaft, en het komt nooit meer terug.
Dan moeten ze dat doen maar aan het idee is niks veranderd. Daar zijn ze vorige keren mee akkoord gegaan dus wat is er nu anders om dat niet te doen? Die verslaving is ook niet veranderd.quote:Op maandag 10 april 2023 08:10 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom is dat flauw?
Als ze het principieel zouden goedkeuren zou er geen stelling over hoeven te komen, dan werd het gewoon gekocht.
Het is aan de niet- rokers om op een gegeven moment te zeggen dat ze nu echt op rood gaan staan. Het kan ook hun prijzenpot zijn waarvan stelselmatig geld wordt gehaald waar maar een deel van de loods baat bij heeft.
En het verdwijnt ook gewoon, het is niet zo dat het dag in dag uit ook door de andere gebruikt kan worden, zoals bijv het biljart of het voetbalspel. Eenmaal weggepaft, en het komt nooit meer terug.
Samenstelling van de groep is sowieso veranderd.quote:Op maandag 10 april 2023 08:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat doen maar aan het idee is niks veranderd. Daar zijn ze vorige keren mee akkoord gegaan dus wat is er nu anders om dat niet te doen? Die verslaving is ook niet veranderd.
Wat Marciano gisteren zei klopt denk ik. Hoe dan ook gaat het besteld worden.
Bern die meer doet dan Jeffquote:Op maandag 10 april 2023 07:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef is de laatste die voor mij mag winnen met zijn wisselend gedrag ben zijn driftbuien nog niet vergeten ,afgeven op bern dat die lui is hij doet toch nog wat meer dan jef zelf, zelf doet jef niks ja wat frituren dat is dan ook alles
quote:Op maandag 10 april 2023 08:51 schreef Flow3r het volgende:
Arme Kenzy slaapt helemaal niet![]()
[ afbeelding ]
Er werd haast gesmeekt om Jeff te laten blijven, anders zouden de streams zo ontzettend saai worden enz.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 09:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Er werd haast gesmeekt om Jeff te laten blijven, anders zouden de streams zo ontzettend saai worden enz.
hij heeft sinds het vertrek van Kim niet veel meer gedaan, is een van de saaiste geworden daar in die loods.
Misschien stelde zijn aanwezigheid voor het vertrek van Kim ook al niet veel voor, behalve intimiderend en scheldend door de loods lopen.
Maar dat is mijn bescheiden mening over de bewoner Jeff
jef bedient de frituurpan 1 of 2 x per week , verder ziek ik hem weinig doen , oh ja als hij weer een kuur heeft iedereen uitschelden , zijn niet zijn mensen , en te pas en onpas laten horen hoe goed november was. jef is heel goed in grote bek opentrekken over anderequote:
Met mori lopen elke dagquote:Op maandag 10 april 2023 09:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef bedient de frituurpan 1 of 2 x per week , verder ziek ik hem weinig doen , oh ja als hij weer een kuur heeft iedereen uitschelden , zijn niet zijn mensen , en te pas en onpas laten horen hoe goed november was. jef is heel goed in grote bek opentrekken over andere
och dat lopen met morrie ja ok , noem ik niet werkenquote:Op maandag 10 april 2023 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met mori lopen elke dag
Beste evenement met Jappie
Vragen verzinnen voor een spelletje wel dusquote:Op maandag 10 april 2023 09:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
och dat lopen met morrie ja ok , noem ik niet werken
quote:Op maandag 10 april 2023 09:16 schreef Flow3r het volgende:
stekker van het biljart is kapot![]()
[ afbeelding ]
Zal wel last van zijn keel hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Zozo.... Jappie uit z'n bed gevallen...
Ooh die was zwaar bezopen zeker... triest.quote:Op maandag 10 april 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal wel last van zijn keel hebben
Met de hele tijd dat geschreeuw gisteren
Wandaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |