Ja dit dus he, ik durfde het niet te zeggen want gezeik met aannames en zo maar als meerdere mensen deze vibe kregen bij die beelden net, tja, iets met een eend en als het erop lijkt of zo.quote:Op zondag 9 april 2023 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het lijkt me sterk dat wij allemaal gek zijn en spoken zien
Babette die weer wat ouwe koeien uit de hottub trekt hoeft van mij ook niet zoquote:Op zondag 9 april 2023 23:01 schreef Pindaaatje het volgende:
Irritant dat ze de interessante gesprekken wederom wegdraaien…
heel de avond alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 april 2023 23:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heel de avond al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nu pas? Aanstellerig mensquote:Op zondag 9 april 2023 23:05 schreef schizolientje het volgende:
ik heb t niet niet eerder gehad maar Eunice begint me behoorlijk te irriteren met dat nagemaakte lachje wat ze doet
Zeker.. ja.. van twee kantjes proberen, Eunie gaat er continue prat op dat ze įlles experimenteert, en Miertje ligt tegenwoordig meer op Eunie dan op Kenziequote:
"Dit formaat ongeveer, zei Sasha net toen ze bij Rupi onder de douche vandaan kwam"quote:
JW mag dat niet van achterquote:Op zondag 9 april 2023 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Erik sloeg Mirthe op haar bil?
Mirthe lacht zich kapot, maar geen beeld
Kan Eunice morgen weer zeggen : niemand mag aan je komenquote:Op zondag 9 april 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano
sloeg hij op haar bil
jeff
ja
kijkend naar JW Eunice Erik en Mirthe
Eunice en Mirthe hadden bijna een aanklacht ingediend over Berend maar kort daarna werd ie geėlimineerdquote:Op zondag 9 april 2023 23:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan Eunice morgen weer zeggen : niemand mag aan je komen
en Mirthe : oh ja, ik moet voor mezelf opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |