Ze gaat steeds meer aan Showkuttengedrag doen ja.. toevallig pakt ze wel steeds het lesbogevoelige Miertje .. en dan roepen of JW het niet erg vind .. haar Gluipkutjes gedrag gaat wel steeds meer opvallenquote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice weer aan het stoeien/kleven met Mirthe..... steeds vaker doet ze dat, het lijkt wel of ze iedere gelegenheid aangrijpt, vanavond ook heel klef dansen....ben ik de enige die dit toch wel 'raar' vind????
quote:Op zondag 9 april 2023 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaat steeds meer aan Showkuttengedrag doen ja.. toevallig pakt ze wel steeds het lesbogevoelige Miertje .. en dan roepen of JW het niet erg vind .. haar Gluipkutjes gedrag gaat wel steeds meer opvallen
[ afbeelding ]
wat was dat dan met die kleding? Ze had een coltrui aan en een rokje.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is helemaal gek van Sasha..... zij lacht en kletst met iedereen, bij hem is ze 'het kleine meisje'.... dat zag je van de week met de kleding en het op schoot zitten..... zo gedraagt ze zich heel vaak.
Hij stelt zich richting haar behoorlijk Dominant op als ze weer eens gedronken heeft, zorgt op zijn manier goed voor haar, alleen roept het bij Sasha dan gelijk de houding van 'klein meisje' op, dat zielig is en vertroeteld moet worden.
Is ook heel erg ongezond en loopt totaal uit de hand maar dat roepen we allemaal al tig maandenquote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef Pindaaatje het volgende:
Babette zei dat ze al drie keer achter had gezeten om te praten over de Zoë-Isaac situatie, want hij heeft een vriendin.
Denk dat ze wilde dat ze met haar zouden praten. Maar ze doen er niks aan zei ze. Toen soundlock
stalker estherquote:Op zondag 9 april 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
K5 heeft gewoon totale schijt want die genoten ook van patiënt Esther
Zoe is een dronken del, en Isaac had geen behoefte aan een dronken delquote:Op zondag 9 april 2023 22:46 schreef woxxel het volgende:
Ik heb t gemist van. Wat isxer febeurd tussen zoe en isaak vanavond?
Dan blijf ik het toch gek vinden dat als Zoe weer met een 'Isaac zei/deed dit toen ik dat zei/deed' verhaal bij Babs komt dat zij daar in mee gaat. 'Oooh zei/deed die dat echt?' en dat soort reacties steeds in plaats van iets als 'Zoe fuck off, hij is bezet, tig jaar ouder en haal die fantasie uit je hoofd want er gaat niks van komen' reactie.quote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef Pindaaatje het volgende:
Babette zei dat ze al drie keer achter had gezeten om te praten over de Zoë-Isaac situatie, want hij heeft een vriendin.
Denk dat ze wilde dat ze met haar zouden praten. Maar ze doen er niks aan zei ze. Toen soundlock
misschien een FEBO dingetjequote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan blijf ik het toch gek vinden dat als Zoe weer met een 'Isaac zei/deed dit toen ik dat zei/deed' verhaal bij Babs komt dat zij daar in mee gaat. 'Oooh zei/deed die dat echt?' en dat soort reacties steeds in plaats van een iets als 'Zoe fuck off, hij is bezet, tig jaar ouder en haal die fantasie uit je hoofd want er gaat niks van komen' reactie.
Ik herken haar amper van toen ik het in het begin volgde. Ze lijkt wel meerdere persoonlijkheden te hebben.quote:
Engine zat daarquote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef greysbones het volgende:
is er iemand die dat geleuter van JW en Eunice aankan?
ow dat mag welquote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
regie volgt dat geschreeuw maar half
[ afbeelding ]
Is ie wel gewend en morgen laat ie zich weer gewoon afblaffenquote:
Dat lachen van Rupert is geweldig!!quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
regie volgt dat geschreeuw maar half
[ afbeelding ]
nee dan gaat Babbelette het weer hebben over cognitieve dissonantie en dat snapt Zoe niet en dan moet ze weer huilenquote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan blijf ik het toch gek vinden dat als Zoe weer met een 'Isaac zei/deed dit toen ik dat zei/deed' verhaal bij Babs komt dat zij daar in mee gaat. 'Oooh zei/deed die dat echt?' en dat soort reacties steeds in plaats van iets als 'Zoe fuck off, hij is bezet, tig jaar ouder en haal die fantasie uit je hoofd want er gaat niks van komen' reactie.
Zijn allebei dadelijk afgekoeld, mag ie nieuwe makenquote:Op zondag 9 april 2023 22:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Met een kruik en een kopje thee voor sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |