De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meerquote:Op zondag 9 april 2023 19:22 schreef roos94 het volgende:
Snap het gegeil op de be versie en de haat op nl niet zo
Ik haat de Nederlandse versie niet hoor. Ben alleen afgehaakt bij het laatste seizoen..quote:Op zondag 9 april 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meer
Maar gegeil op de Belgische snap ik wel hoor, bijna altijd een véél leukere groep, wellicht grotendeels omdat de deelnemers onbekende mensen zijn die niet denken dat ze wél heel bekend zijn en zich daar dan naar gedragen. Maar ook omdat de opdrachten vaak véél duidelijker in elkaar steken en uitgelegd worden, met wat graphics en alles, waardoor het hele gebeuren ook veel strakker oogt. En omdat de opdrachten zelf ook gewoon veel beter gebalanceerd zijn: niet altijd van dat alles-of-niets-geneuzel zoals in NL, waarmee ze de pot lekker goedkoop houden, maar meer opdrachten die ook gewoon realistisch te doen zijn, in elk geval deels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 april 2023 20:21 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lancelot is van Antwerpen, en alles rond antwerpen is parking zeggen zequote:Op zondag 9 april 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Enige waar ik niet zo veel mee heb is Lancelot overigens, hij komt een beetje...zurig en wat uit-de-hoogte-doend over, een beetje precies het (lekker bevooroordeelde, weet ik) beeld wat ik voor me heb bij een vastgoedmakelaar![]()
Net aflevering drie gekeken trouwens, mooi op tijd. Lancelot met z'n pislinke gedoe om z'n ei
Nogal jaquote:Op zondag 9 april 2023 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ruben begint wel een beetje een janker te worden.
Wel ironisch dat degene die zeurde over de sfeer, degene was die het bijna helemaal verpest.quote:
Ik vind de opdrachten bij de Vlaamse ook veel beter doordacht en er zit van alles omheen. Zoals vorig jaar met die cactussen en nu weer met die krant die ze ‘s ochtends krijgen, inclusief een filmpje hoe die bezorgd wordt. Bij de Nederlandse wordt die tijd gevuld met gejank van BN’ers en bondjes en whatever.quote:Op zondag 9 april 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De haat op de Nederlandse versie snap ik ook niet zo, ik vind het niet super, maar wel vermakelijk genoeg. En als ik het kut vind kijk ik niet meer
Maar gegeil op de Belgische snap ik wel hoor, bijna altijd een véél leukere groep, wellicht grotendeels omdat de deelnemers onbekende mensen zijn die niet denken dat ze wél heel bekend zijn en zich daar dan naar gedragen. Maar ook omdat de opdrachten vaak véél duidelijker in elkaar steken en uitgelegd worden, met wat graphics en alles, waardoor het hele gebeuren ook veel strakker oogt. En omdat de opdrachten zelf ook gewoon veel beter gebalanceerd zijn: niet altijd van dat alles-of-niets-geneuzel zoals in NL, waarmee ze de pot lekker goedkoop houden, maar meer opdrachten die ook gewoon realistisch te doen zijn, in elk geval deels.
En dan eerst ça va zeggen en daarna dat die geen Nederlands kanquote:Op zondag 9 april 2023 20:51 schreef Cee het volgende:
Kind krijgt een ros met de walkietalkie, ik moest hardop lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |