Hij is ontEstherdquote:Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat JiWi er een stuk relaxter en vrolijker uit ziet de laatste dagen.
Is wel makkelijk zeggen vanaf deze kant... als je daar staat is alles anders..quote:
OMG...quote:Op zondag 9 april 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
https://lovereality.nl/zi(...)ynP_YOGLuWLZ6TCAbbBM
Voor de liefhebbers van Berend
Grappig mens maar ze toont totaal geen inzet bij de opdrachten en dat vind ik dan toch behoorlijk egoistisch.quote:Op zondag 9 april 2023 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van Mori was het al zeker dat ze niet zou slagen, met oefenen wist ze bij wijze van spreken nog niet eens 1+1= op te lossen.
zoe ookquote:Op zondag 9 april 2023 13:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Grappig mens maar ze toont totaal geen inzet bij de opdrachten en dat vind ik dan toch behoorlijk egoistisch.
Nog niet..quote:
Ik hoop meequote:Op zondag 9 april 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze niet doorgaat en er flink wat tegenstand komt
Ik heb ook niet het idee dat de rokers een poging doen om dan iig minder te roken zodat er minder uit de pot hoeft.quote:Op zondag 9 april 2023 13:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat ze niet doorgaat en er flink wat tegenstand komt
Waarom zouden ze? Er komt zo makkelijk nieuwe shag dat ze niet bepaald zuinig hoeven te zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 13:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat de rokers een poging doen om dan iig minder te roken zodat er minder uit de pot hoeft.
Daarom hoop ik dat het nu een keer niet doorgaat.quote:Op zondag 9 april 2023 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Er komt zo makkelijk nieuwe shag dat ze niet bepaald zuinig hoeven te zijn.
En dan die rare spillenpootjes daaronder, best vreemde lichaamsbouw.quote:Op zondag 9 april 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Mister Narcissus is not amused Babbel moet de foto nemen
[ afbeelding ]
Ik vind het wel iets zieligs hebben, een kerel van 40 met een doodskop op de achterkant en Gamble op de voorkant met vleugeltjesquote:Op zondag 9 april 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Mister Narcissus is not amused Babbel moet de foto nemen
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar een lichaam vol vieze zwarte vlekkenquote:Op zondag 9 april 2023 14:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets zieligs hebben, een kerel van 40 met een doodskop op de achterkant en Gamble op de voorkant met vleugeltjes![]()
als ie ooit stopt met trainen is het een dun mannetje met een dikke buik, gelukkig dat ie een haartransplantatie gedaan heeft anders was ie nog kaal geweest ookquote:Op zondag 9 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een lichaam vol vieze zwarte vlekken
Symmetrisch trainen moet men óók leren, niet alleen grote groepen oppompenquote:Op zondag 9 april 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan die rare spillenpootjes daaronder, best vreemde lichaamsbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |