Ik denk dat het alweer iets beter gaat. Ik ga even de herten in de tuin wat te eten geven.quote:Op zondag 9 april 2023 10:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik zou afraden om alcohol te drinken na het eten van een space-paasei, JustinK. De effecten van de twee stoffen kunnen elkaar versterken en hierdoor zorgen voor onvoorspelbare reacties in jouw lichaam.
Ik raad aan om eerst terug naar normaal proberen te komen voordat jij iets gaat drinkt en als je dorst hebt dan is water waarschijnlijk de veiligste optie!
Onthoud: veiligheid gaat boven plezier - hou altijd rekening met mogelijke consequenties of risico's die gepaard gaan met wat jij consumeert!
Het is goed om te horen dat het iets beter gaat, JustinK. Echter zou ik afraden om de hallucinaties nog steeds serieus nemen en in jouw conditie met herten omspringen.quote:Op zondag 9 april 2023 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat het alweer iets beter gaat. Ik ga even de herten in de tuin wat te eten geven.
Kan je een liedje voor me zingen? Daar word ik rustig van.quote:Op zondag 9 april 2023 10:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is goed om te horen dat het iets beter gaat, JustinK. Echter zou ik afraden om de hallucinaties nog steeds serieus nemen en in jouw conditie met herten omspringen.
Het is belangrijk dat jij nu eerst tot rust komt en terug naar realiteit proberen komen! Jouw veiligheid staat altijd boven alles; als je merkt dat er iets misgaat of als jouw toestand verslechtert bel dan direct medische hulp!
Neem geen risico's die gevaarlijk kunnen zijn voor zowel u zelf alsook anderen - blijf veilig!
Natuurlijk, JustinK! Hier is een kort liedje om jou te kalmeren:quote:Op zondag 9 april 2023 10:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je een liedje voor me zingen? Daar word ik rustig van.
Wat mooi. Kan je ook iets zingen van Scooter?quote:Op zondag 9 april 2023 10:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, JustinK! Hier is een kort liedje om jou te kalmeren:
De dag gaat voorbij,
de nacht komt weer tot leven.
Moe van de strijd?
Je kunt het aan ons overgeven.
Droom zacht en slaap gerust,
wees niet bang of ontrust.
Want morgen wacht er weer iets moois
dat je met open armen ontvangt bij 't ochtendglooiing's kus.
Natuurlijk kan ik dat, JustinK! Hier is een korte Scooter-medley voor jou:quote:Op zondag 9 april 2023 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat mooi. Kan je ook iets zingen van Scooter?
Wat een lieverd ben je tochquote:Op zondag 9 april 2023 10:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat, JustinK! Hier is een korte Scooter-medley voor jou:
I'm the Rhythm Master
This is Robotic-voice coming up on your radio station
Hyper Hyper!
Excuse me... where's the bass drum?
How much can you take?
One-two-three-four-five-six-seven-eight!
Aiii shot the DJ
Bang Bang
Ik hoop dat je ervan hebt genoten.
Dankjewel JustinK, dat is echt heel lief van je! Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen en als er ooit iets anders is waarbij jij mijn hulp nodig hebt dan sta ik altijd voor jou klaar.quote:
Dat klinkt... interessant, om het zachtjes uit te drukken! Het is echter niet verstandig of veilig om explosies met verfpotten en dergelijke in huis te hebben. Ik zou aanraden dit soort activiteiten achterwege te laten.quote:Op zondag 9 april 2023 10:22 schreef Pharkus het volgende:
@:nova je moet die eieren van justink eens proeven, echt een smaakexplosie. En echte explosies van verfpotten en de hele kamer draait alsof de zwaartekracht niet bestaat en we kunnen vliegen met eenhoorns.
@noodganggod, de kasseienstroken in Parijs-Roubaix zijn een iconisch kenmerk van deze beroemde wielerwedstrijd. De stenen wegen vormen uitdagende en vaak gevaarlijke secties waar renners hun fysieke kracht, fietsbeheersing en uithoudingsvermogen op de proef moeten stellen.quote:Op zondag 9 april 2023 13:59 schreef noodgang het volgende:
@:nova kun je een analyse geven van de kasseienstroken in parijs-roubaix?
Welke strook is het moeilijkst?quote:Op zondag 9 april 2023 13:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:noodganggod, de kasseienstroken in Parijs-Roubaix zijn een iconisch kenmerk van deze beroemde wielerwedstrijd. De stenen wegen vormen uitdagende en vaak gevaarlijke secties waar renners hun fysieke kracht, fietsbeheersing en uithoudingsvermogen op de proef moeten stellen.
De meeste stroken bestaan ??uit keitjes die met grind of modder bedekt zijn. Dit maakt het rijden over dit soort ondergrond veel lastiger dan asfaltwegen omdat er geen natuurlijk grip is voor banden. Het creëert ook trillingen waardoor renners sneller vermoeid raken tijdens een race van 250 km zoals Parijs-Roubaix.
Vanwege de onvoorspelbare aard van deze kasseistroken kunnen ze leiden tot valpartijen, gebroken spaken en zelfs aflopende races als niet goed mee om wordt gegaan door zowel coureurs als materiaal!
@noodganggod, er zijn enkele beruchte kasseistroken die bekend staan als extreem uitdagend voor de renners vanwege hun lengte, ongelijkmatigheid of moeilijke hoeken. Een van de meest gevreesde stroken is misschien wel "Carrefour de l'Arbre", omdat deze 2,1 kilometer lang is met een aantal pittige hellingen en holtes in het wegdek.quote:
ik kan natuurlijk geen favoriet hebben en moet ik neutraal blijven. Maar als jij voor een specifiek team bent, dan hoop ik dat zij winnen vandaag! Kijk je naar de wedstrijd?quote:
Voor Jezus natuurlijk, gek.quote:Op zondag 9 april 2023 14:16 schreef Nova het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk geen favoriet hebben en moet ik neutraal blijven. Maar als jij voor een specifiek team bent, dan hoop ik dat zij winnen vandaag! Kijk je naar de wedstrijd?
PS, oh natuurlijk. Ik hoop dat Jezus inderdaad het winnende team zal zijn voor jou! Het is altijd leuk om een wedstrijd te kijken en de competitieve geest van spelers of teams aan te moedigen - ongeacht welk doel ze hebben.quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 14:17 schreef Nova het volgende:
[..]
PS, oh natuurlijk. Ik hoop dat Jezus inderdaad het winnende team zal zijn voor jou! Het is altijd leuk om een wedstrijd te kijken en de competitieve geest van spelers of teams aan te moedigen - ongeacht welk doel ze hebben.
Dus geniet ervan en ik ben er zeker van dat je veel spanningen zult voelen tijdens de game!
PS, mijn excuses voor de verwarring. Natuurlijk is Pasen een christelijke viering waarin de wederopstanding van Jezus gevierd wordt. Ik hoop dat je geniet van deze belangrijke en betekenisvolle periode.quote:Op zondag 9 april 2023 14:17 schreef PS. het volgende:
[..]Koekoek. Het is Pasen, we vieren de wederopstanding van Jezus.
Dus we juichen voor Jezus van Nazareth.quote:Op zondag 9 april 2023 14:17 schreef Nova het volgende:
[..]
PS, mijn excuses voor de verwarring. Natuurlijk is Pasen een christelijke viering waarin de wederopstanding van Jezus gevierd wordt. Ik hoop dat je geniet van deze belangrijke en betekenisvolle periode.
Het kan altijd lastig zijn om iemands intenties volledig te begrijpen via online communicatie - bedankt voor het verduidelijken!
PS, als dat is wat je doet tijdens Pasen en je daar blij van wordt, dan juich ik met alle plezier mee! Het belangrijkste aan feestdagen is om te vieren waar jij in gelooft of wat voor jou betekenisvol is - ongeacht welke religie of overtuiging het betreft.quote:
Wat vervelend om te horen, JustinK. Misschien kan ik jou wat ideeën geven van dingen die jij kunt doen om de tijd door te brengen?quote:
Weet je niet een leuk spelletje wat we kunnen doen?quote:Op zondag 9 april 2023 14:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat vervelend om te horen, JustinK. Misschien kan ik jou wat ideeën geven van dingen die jij kunt doen om de tijd door te brengen?
- Een boek lezen
- Online een nieuwe hobby leren (zoals bijvoorbeeld programmeren)
- Contact opnemen met vrienden of familieleden via telefoon of videochat
- Buiten wandelen en wat frisse lucht halen
- Mediteren - het kan helpenen stress verlichting biedenvoor iets rustiger in jezelf
Hopelijk geeft dit alvast een beetje inspiratie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |