Onze Caroline is sowieso de gebeten wolfquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:34 schreef svann het volgende:
Oeh, mooie Caroline-bash.
Vooral gezien de familiegeschiedenis van Zelensky dus.
Peter is wel fit voor z'n leeftijd.quote:
Volgens mij is de man er in hoedanigheid van een president van een in oorlog zijnd land dat graag nog meer wapens wil, niet als kleinzoon van een jood die is geporteerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:34 schreef svann het volgende:
Oeh, mooie Caroline-bash.
Vooral gezien de familiegeschiedenis van Zelensky dus.
Ik wel. Die Caroline van BBB is 1 grote marketingstunt, die nadat ze die tweet had verstuurd en half Nederland daarover zich heen kreeg, 's middags gauw een tweede versie verstuurde met allerlei damagecontrol.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef derLudolf het volgende:
Verder vind ik niet veel van de kwestie.
Uiteraard en bar noodzakelijk helaas.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:52 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij is de man er in hoedanigheid van een president van een in oorlog zijnd land dat graag nog meer wapens wil, niet als kleinzoon van een jood die is geporteerd.
Verder vind ik niet veel van de kwestie.
Peter Koelewijn, 82, was nog prima van stem en bewegingquote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Kom van dat veld af was het hoogtepunt deze aflevering, leuke vent
Huh? Ik neem aan dat dit een grappig bedoelde reactie is.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Het programma gaat bij mij van de kijklijst af.
Het is veel te negatief. Alleen maar zeiken en bashen, ik weet niet of dat altijd al zo was of me nu pas opvalt, maar ik trek het slecht.
Nee. Het is gewoon verworden tot afzeiktelevisie. Kijk vooral de aflevering nog eens en ga een turfje zetten bij elke grap ten koste van een ander.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Ik neem aan dat dit een grappig bedoelde reactie is.
Verworden?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Nee. Het is gewoon verworden tot afzeiktelevisie. Kijk vooral de aflevering nog eens en ga een turfje zetten bij elke grap ten koste van een ander.
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Verworden?
Het is vanaf het allereerste begin de opzet van dit programma geweest.
Of keek jij voor het eerst?
quote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Het programma gaat bij mij van de kijklijst af.
Het is veel te negatief. Alleen maar zeiken en bashen, ik weet niet of dat altijd al zo was of me nu pas opvalt, maar ik trek het slecht.
Je zit in mijn ogen gewoon te trollen met je afzeikteevee, elk kritisch programma is afzeikteevee. Het verschil is dat het ene programma veel meer humor heeft dan het andere. Zet het maar snel van jouw kijklijst af dan.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar als je goed kijkt is de 'selfie' met Obama gephotoshopt.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:13 schreef Szura het volgende:
Wel jammer dat ze niet het duurste Obama-pakket voor die mevrouw hadden geregeld, inclusief selfie
Werd er een Gordon-grapje gemaakt, dat je zo boos bent?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon verworden tot afzeiktelevisie. Kijk vooral de aflevering nog eens en ga een turfje zetten bij elke grap ten koste van een ander.
quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Werd er een Gordon-grapje gemaakt, dat je zo boos bent?
Goede aflevering weer. Met lof voor die ouwe Koelewijn zeg! Asjemenou! 82!![]()
Ik vermoed dat de ultra korte termijn waarop alles geregeld moest worden een beetje een probleem was. Dat soort dingen zijn vaak strak geregisseerd en gepland en daar kom je niet zomaar meer tussen op het laatste moment.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:13 schreef Szura het volgende:
Wel jammer dat ze niet het duurste Obama-pakket voor die mevrouw hadden geregeld, inclusief selfie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leuk voor ze en zeer verdiend!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |