Ook leuk dat ze nog de link konden leggen tussen Spakenburg en het paasvuur.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Knap hoe ze dat allemaal in een week tijd kunnen regelen
Dat vond ik ook ja, het item over Spakenburg duurde wat lang. En op zich hebben ze ook wel genoeg media-aandacht gehad toch?quote:Op zondag 9 april 2023 07:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Perfect moment om te beginnen na afgelopen politieke week en het ook mega goed in elkaar gezet. Rutte zal het vast grappig vinden maar zou zich eerder kapot moeten schamen...
Ik vond alleen de gesprekken met die voetballers ietsje te lang duren.... ik snap de intentie wel, juist om ze die aandacht te geven maar het haalde wel enorm de vaart uit het programma.
Verder top start van het seizoen...
Vond ik ook, überhaupt is er wat te vaak aandacht voor voetbal, vind ik dan.quote:Op zondag 9 april 2023 07:21 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vond alleen de gesprekken met die voetballers ietsje te lang duren.... ik snap de intentie wel, juist om ze die aandacht te geven maar het haalde wel enorm de vaart uit het programma.
LOL, het is teevee. Alles is daar niet spontaan, je legt zout op een slak. Ga op youtube kijken voor je zogenaamde spontane teevee.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef Remco het volgende:
Die gesprekjes vind ik sowieso vaak storend aan het programma(dat voor de rest inderdaad extreem goed in elkaar zit). In 9 van de 10 gevallen is het ook van te voren opgenomen zodat je eigenlijk naar een soort act zit te kijken er wordt een filmpje afgespeeld en ze stellen op het goede moment de juiste vragen. En dat het dan vaak aan het einde terugkomt zie je ondertussen al van mijlenver aankomen.
Volgens mij doen ze niet erg hun best je te bedotten hoor, en is dat ook de bedoeling niet per se.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef Remco het volgende:
Die gesprekjes vind ik sowieso vaak storend aan het programma(dat voor de rest inderdaad extreem goed in elkaar zit). In 9 van de 10 gevallen is het ook van te voren opgenomen zodat je eigenlijk naar een soort act zit te kijken er wordt een filmpje afgespeeld en ze stellen op het goede moment de juiste vragen. En dat het dan vaak aan het einde terugkomt zie je ondertussen al van mijlenver aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |