SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
En daar is nummer 4.quote:
Er blijft meer dan genoeg muziek over. Anders gaan we Melting wel helpen. Meer dan 60 jaar aan Top 40-hits. Moet goedkomen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph draait gewoon een kwartier van Meltings show naar de kleuten.
En dan gaat hij het vervangen met George Baker, wedden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Symph draait gewoon een kwartier van Meltings show naar de kleuten.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is nummer 4.
![]()
Zo heeft voorbereiden natuurlijk weinig zin.
Zo'n beetje alle muziek die ik had klaargezet voor vandaag staat nog ongedraaid in mijn mapjequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is nummer 4.
![]()
Ja, maar Melting moet het wel klaarzetten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er blijft meer dan genoeg muziek over. Anders gaan we Melting wel helpen. Meer dan 60 jaar aan Top 40-hits. Moet goedkomen.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan gaat hij het vervangen met George Baker, wedden?
Ik wist eigenlijk niet dat jij de show echt voorbereiddequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar is nummer 4.
![]()
de Alarmschijf van vijfquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Voxs het volgende:
Of gewoon nog een keer luisteren, dat is eigenlijk heel radioos. elk uur hetzelfde nr
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Voxs het volgende:
Of gewoon nog een keer luisteren, dat is eigenlijk heel radioos. elk uur hetzelfde nr
Sommige platen wel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat jij de show echt voorbereidde![]()
Je bent soms zo aangenaam verrast met wat je zelf draait.
eitjes mag ookquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Beetje reclame tussendoor kwakken voor kippenrestaurants en klaar.
Die had ik nog klaar staan voor afgelopen week maar paste niet echt bij de rest.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Woodpeckers from space was toch wel beter eigenlijk
Gooi het voor straf op random DJ dan en ga zelf lekker bier zitten lurken, dát zal ons leren!quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Sommige platen wel.
Kun je nagaan... misschien komen er nog wel platen in mijn map voorbij die Symph ook al gedraaid heeft.
Zal ik maar niet doen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gooi het voor straf op random DJ dan en ga zelf lekker bier zitten lurken, dát zal ons leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |