Jaaaaaaaaaaaaaaa😄😄😄😄😄quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik denk nu dat je gelijk hebt.
Rio is denk ik Valerio.quote:
Ik vond het deze keer best moeilijk moet ik zeggen. Vaak herken ik er wel meer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:39 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben hier echt slecht in.![]()
Altijd knap als ik één iemand weet.
Het korte antwoord is "nee".quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Is deze man van de Maxima serie die ene die de Hollander speelde in The Serpent?
Ik google het intussen ff.
Je bedoelt die in de serie Máxima Speelt? Hij speelde ook in Oorlogswinter.. Martijn Lakemeierquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:40 schreef Cirilico het volgende:
Is deze man van de Maxima serie die ene die de Hollander speelde in The Serpent?
Ik google het intussen ff.
Ohja, daar ken ik m van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt die in de serie Máxima Speelt? Hij speelde ook in Oorlogswinter.. Martijn Lakemeier
Dit zei ik ook net hier thuis, maar niet helemaal zeker. Martijn en Gijs had ik hier gelezen toen zag ik het ook haha. Gijs is wel een mooie vrouw trouwensquote:
Caroline Tensen had ik echt niet herkend.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:58 schreef Magica het volgende:
[..]
Dit zei ik ook net hier thuis, maar niet helemaal zeker. Martijn en Gijs had ik hier gelezen toen zag ik het ook haha. Gijs is wel een mooie vrouw trouwens![]()
Corry zag ik ook![]()
Caroline tensen dacht ik lone van Roosendaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |