Wie is het?quote:Op zondag 10 september 2023 00:49 schreef Nizno het volgende:
Niet RTL, maar de Belgische versie
en toch wil ik hem even delen
[ afbeelding ]
Dat is ook waarom ik de screenshot deeldequote:Op zondag 10 september 2023 23:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh wauw. Hij ziet er keurig uit als dame!
En Gerard niet vergeten. Hoewel die wel overduidelijk was trouwensquote:Op zondag 24 maart 2024 15:18 schreef casita het volgende:
Ja was erg leuk ! Jeroen Pauw 🤭 en Diederik Jekel 😁
Die heeft een andere bouw. Een vriend hier dacht aan die advocate die weleens aanschuift.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:10 schreef casita het volgende:
Michiel Vos, werd al geroepen die Amerika verslaggever van rtlboulevard met het logo op zijn rug. Denk dat het goed is. of te voor de hand liggend ?
Jaaaa die zag ik echt niet aankomenquote:
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef Magica het volgende:
Angela herkende ik niet, ze leek op mireille bekooy
Rob zag ik ook meteen. Bloemenvrouw weet ik echt niet. Ik ben er eigenlijk zeker van dat de bij Jurre isquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.![]()
Die wielrenner en Rob had ik totaal niet herkend.
Bij die 🐝 dacht ik aan een bioloog. Matyas of Floris?
En die met bloemen leek aanvankelijk op Gordon, maar is denk ik toch een vrouw. Karin Bloemen, Angela Groothuizen, Catherine Keyl?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:33 schreef Vicky het volgende:
Show Bee is Jurre Geluk
Toxic verwijst volgens mij naar steken en prikken en spuiten en slikken.
In de sprietjes zaten klavertjes 4
Blijkbaar heeft hij in musicals gespeeld en afgestudeerd aan Lucia Marthas, dat had ik ook even gemist. Wat supertof en natuurlijk enorm goed, denk dat niemand hem gaat radenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |