Wie is het?quote:Op zondag 10 september 2023 00:49 schreef Nizno het volgende:
Niet RTL, maar de Belgische versie
en toch wil ik hem even delen
[ afbeelding ]
Dat is ook waarom ik de screenshot deeldequote:Op zondag 10 september 2023 23:29 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh wauw. Hij ziet er keurig uit als dame!
En Gerard niet vergeten. Hoewel die wel overduidelijk was trouwensquote:Op zondag 24 maart 2024 15:18 schreef casita het volgende:
Ja was erg leuk ! Jeroen Pauw 🤭 en Diederik Jekel 😁
Die heeft een andere bouw. Een vriend hier dacht aan die advocate die weleens aanschuift.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:10 schreef casita het volgende:
Michiel Vos, werd al geroepen die Amerika verslaggever van rtlboulevard met het logo op zijn rug. Denk dat het goed is. of te voor de hand liggend ?
Jaaaa die zag ik echt niet aankomenquote:
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef Magica het volgende:
Angela herkende ik niet, ze leek op mireille bekooy
Rob zag ik ook meteen. Bloemenvrouw weet ik echt niet. Ik ben er eigenlijk zeker van dat de bij Jurre isquote:Op zondag 7 april 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel maar duurde even voor ik erop kon komen.![]()
Die wielrenner en Rob had ik totaal niet herkend.
Bij die 🐝 dacht ik aan een bioloog. Matyas of Floris?
En die met bloemen leek aanvankelijk op Gordon, maar is denk ik toch een vrouw. Karin Bloemen, Angela Groothuizen, Catherine Keyl?
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:33 schreef Vicky het volgende:
Show Bee is Jurre Geluk
Toxic verwijst volgens mij naar steken en prikken en spuiten en slikken.
In de sprietjes zaten klavertjes 4
Blijkbaar heeft hij in musicals gespeeld en afgestudeerd aan Lucia Marthas, dat had ik ook even gemist. Wat supertof en natuurlijk enorm goed, denk dat niemand hem gaat radenquote:
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Magica het volgende:
Olof![]()
Ik dacht ook tineke Schouten net als Ilse.
Die andere die door is geen idee..
Ik was naar die tattoo aan het zoeken maar kon niks vindebquote:Op zondag 14 april 2024 07:25 schreef douche-eendje het volgende:
Luna is Manuel vanderbos. De tattoo die doorscheen bij zijn arm was iets te duidelijk
Watvoor tattoo was dat?quote:Op zondag 14 april 2024 07:25 schreef douche-eendje het volgende:
Luna is Manuel vanderbos. De tattoo die doorscheen bij zijn arm was iets te duidelijk
Yes, die zag ik meteenquote:
Was ook zo te herkennen. De Drag uit de eerste show met dat rare mondje zag je ook gelijk dat het Ruben van de Meer is.quote:
Nu zie ik het ook! Die gele.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:20 schreef lojanda het volgende:
Ze laten net bij Boulevard een voorstukje zien wie er vanavond in het programma zit en je ziet gelijk al dat het Gijs Rademaker is. Ze zijn zo makkelijk te herkennen dit seizoen..
Ja je ziet het zo goed dat hij het isquote:
Die Amerikaanse is Nicky Nicole.. een Drag die al heel lang in Nederland woont.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Die Vanessa is wel echt typisch Belg. En die andere echt een Amerikaan (neem ik aan). Die twee stemmen minder vaak op de beste om de ander te gunnen.
Ohja, zo heet ze.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die Amerikaanse is Nicky Nicole.. een Drag die al heel lang in Nederland woont.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Is dit die krullenbol uit Divorce?
Maar wat heeft die met sigaretten te maken?
Ik denk nu dat je gelijk hebt.quote:
Deed vorig seizoen al mee volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:54 schreef lojanda het volgende:
Dit is volgens mij Jeroen Spitzenberg of hoe hij dan ook heet.
Dan kan het nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Deed vorig seizoen al mee volgens mij.
Klopt.. was het al weer vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/TybnHMVVsNs6LLm88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |