Wuhanvariant en Delta was vergelijkbaar met een zware griep. Omicron met een licht verkoudheidje.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hmmm dan ken ik wss toevalig veel mensen van die ene procent waarbij het allemaal wat zwaarder verliep...
Of...
Wat zeiden ze bij LAREB toen je dit meldde?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:43 schreef Moass het volgende:
Iemand had mijn portier bijrijderskant geraakt op parkeerplaats vaccinatie locatie
is goed hansquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wuhanvariant en Delta was vergelijkbaar met een zware griep. Omicron met een licht verkoudheidje.
Bewijs daarvoor? En dan geen quotes van mafklappers maar daadwerkelijke cijfers..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wuhanvariant en Delta was vergelijkbaar met een zware griep. Omicron met een licht verkoudheidje.
Volgens de complotgekkies zouden mensen als jij (en ik) allang dood moeten zijn. Dat wij niet nog steeds posten bewijst hun domheidquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:36 schreef bijdehand het volgende:
Nergens last van gehad, ben echt blij dat ik de vaccinatie gehad hebhopelijk ben ik niet de enige ik voel me TOP!
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Voor kerngezonde jonge mensen is corona niet meer dan een snotneus en een hoestje in 99% van de gevallen.
Ah een persoonlijke anekdote. Ik ken iemand die iemand kent die zegt dat jij liegt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hmmm dan ken ik wss toevalig veel mensen van die ene procent waarbij het allemaal wat zwaarder verliep...
Of...
Ken jij mensen die in 2023 zijn overleden aan coronagriep?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker niet.
Voor een groot deel klopt dit, maar niet voor 99% hoor.
Laatste coronatesten bij de GGD afgenomen: ‘Het virus wordt gezien als griep’quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bewijs daarvoor? En dan geen quotes van mafklappers maar daadwerkelijke cijfers..
Je hebt al meer bewezen dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is, nu weer...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:34 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ah een persoonlijke anekdote. Ik ken iemand die iemand kent die zegt dat jij liegt.
En wat zegt dat over de kans dat ook Omicron flink kan thuishouden; ook bij jonge en gezonde mensen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Laatste coronatesten bij de GGD afgenomen: ‘Het virus wordt gezien als griep’
https://www.rtvnoord.nl/n(...)rdt-gezien-als-griep
Nee, maar ik ken wel veel mensen die in de afgelopen jaren behoorlijk ziek zijn geworden van corona. Ook hele fitte mensen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ken jij mensen die in 2023 zijn overleden aan coronagriep?
Het word beschouwt als een griepje en dat was het al.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je hebt al meer bewezen dat begrijpend lezen niet je sterkste kant is, nu weer...
[..]
En wat zegt dat over de kans dat ook Omicron flink kan thuishouden; ook bij jonge en gezonde mensen..
Toevallig gemist dat het OV in Londen zo'n beetje plat ging om dat veel machinisten niet konden werken door een Omicron infectie?
Ook een griepje kan goed huishouden bij jonge en gezonde mensen.. Dus het nu zien als een griepje betekend niet dat 99% van de jonge en gezonde mensen er niet heel ziek van worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het word beschouwt als een griepje en dat was het al.
Daarnaast moest je met een verkoudheidje thuisblijven. Dus ja, dan moeten er veel mensen thuisblijven. In een griepseizoen hebben veel mensen een verkoudheidje. Of het nou Omicron is of rhino of andere coronavirussen.
De fiets heeft een stuur.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bescherming tegen een virus vergelijkbaar met influenza.
Het vaccin doet dus meer kwaad dan goed. Corona is idd niet meer dan een normale griep.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ook een griepje kan goed huishouden bij jonge en gezonde mensen.. Dus het nu zien als een griepje betekend niet dat 99% van de jonge en gezonde mensen er niet heel ziek van worden.
jij leeft echt in een aparte wereld. Komt echt geen zinnig woord uit manquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het vaccin doet dus meer kwaad dan goed. Corona is idd niet meer dan een normale griep.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Laatste coronatesten bij de GGD afgenomen: ‘Het virus wordt gezien als griep’
https://www.rtvnoord.nl/n(...)rdt-gezien-als-griep
quote:Nieuwe covid-variant verspreidt zich snel
Een nieuwe coronavariant verspreidt zich snel over de wereld. Variant XBB 1.16 zorgt voor een stijging in het aantal infecties, maar lijkt vooralsnog niet te zorgen voor meer ernstig zieken. Wel zijn er zorgen over de mogelijke toename van mensen met post-covid, zegt viroloog Marion Koopmans.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)riant-xb116-arcturus
Zullen we jou maar voor de kosten op laten draaien van de mensen met long covid? Het zullen er maar een paar zijn volgens jou, dus dat kan je makkelijk behappen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het word beschouwt als een griepje en dat was het al.
Daarnaast moest je met een verkoudheidje thuisblijven. Dus ja, dan moeten er veel mensen thuisblijven. In een griepseizoen hebben veel mensen een verkoudheidje. Of het nou Omicron is of rhino of andere coronavirussen.
Ik ken helemaal niemand die overleden is in 2023. En nu?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ken jij mensen die in 2023 zijn overleden aan coronagriep?
Aangezien hij al 100% door de staat wordt onderhouden lijkt me dat een slecht idee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zullen we jou maar voor de kosten op laten draaien van de mensen met long covid? Het zullen er maar een paar zijn volgens jou, dus dat kan je makkelijk behappen.
Korten op zijn uitkeringquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:31 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Aangezien hij al 100% door de staat wordt onderhouden lijkt me dat een slecht idee.
Hoeveel draadjes zitten er bij jou boven los?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het vaccin doet dus meer kwaad dan goed. Corona is idd niet meer dan een normale griep.
Tijd voor een alcoholklokje en kledingwinkels sluiten.quote:
Long covid is een mentale ziekte.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zullen we jou maar voor de kosten op laten draaien van de mensen met long covid? Het zullen er maar een paar zijn volgens jou, dus dat kan je makkelijk behappen.
Heb jij dat?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Long covid is een mentale ziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |