Kanker is zo'n beetje de enige doodsoorzaak die niet is toegenomen afgelopen jaar. Aandoeningen aan de ademhalingsorganen, hart-en vaat-ziekten, psychische oorzaken zijn allemaal wel toegenomen, nieuwvormingen niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
Waar mensen naar moeten kijken is kanker, het vaccin werkte namelijk als een accelerator voor deze nare ziekte.
Best zorgwekkend dat er veel aandoeningen zijn toegenomen in het afgelopen jaar.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kanker is zo'n beetje de enige doodsoorzaak die niet is toegenomen afgelopen jaar. Aandoeningen aan de ademhalingsorganen, hart-en vaat-ziekten, psychische oorzaken zijn allemaal wel toegenomen, nieuwvormingen niet.
https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2023/17/in-2022-veel-minder-mensen-aan-covid-19-overleden-dan-in-2020-en-2021
En wat concludeer je daaruit?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Best zorgwekkend dat er veel aandoeningen zijn toegenomen in het afgelopen jaar.
Dat er snel onafhankelijk onderzoek zou moeten komen.quote:
ok hansquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat er snel onafhankelijk onderzoek zou moeten komen.
Spannend hoor.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vorige week was er weer lichte oversterfte.
Vorige week was het ook mooi weer.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vorige week was er weer lichte oversterfte.
Het is vrij zorgwekkend dat er al ruim een jaar grote oversterfte is zonder verklaarbare oorzaak.quote:
slapeloze nachtenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is vrij zorgwekkend dat er al ruim een jaar grote oversterfte is zonder verklaarbare oorzaak.
Ik ben al een jaar in paniek rondjes aan het rennen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is vrij zorgwekkend dat er al ruim een jaar grote oversterfte is zonder verklaarbare oorzaak.
Dat wordt al veelvuldig gedaan, maar dat is voor jou zeker niet onafhankelijk genoeg. Pas als Jensen of Thierry een onderzoek citeert is het voor jou een onafhankelijk onderzoek.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat er snel onafhankelijk onderzoek zou moeten komen.
Onafhankelijk non-state-affiliated onderzoek is er nog niet gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat wordt al veelvuldig gedaan, maar dat is voor jou zeker niet onafhankelijk genoeg. Pas als Jensen of Thierry een onderzoek citeert is het voor jou een onafhankelijk onderzoek.
Moeten ze maar een anti hittestress spuitje nemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:33 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Aanstaand weekend 28 graden, oversterfte verwacht
Snel, bel de ruimtemannetjes.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onafhankelijk non-state-affiliated onderzoek is er nog niet gedaan.
Jensen vaccineert zichzelf dagelijks met hamburgers en patat. Wat een vetklep. Toonbeeld van een gezonde vent. En dan weet je dus ook hoe het in de bovenkamer zit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat wordt al veelvuldig gedaan, maar dat is voor jou zeker niet onafhankelijk genoeg. Pas als Jensen of Thierry een onderzoek citeert is het voor jou een onafhankelijk onderzoek.
Waarom heb ik je dit in 2019 niet zien posten eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onafhankelijk non-state-affiliated onderzoek is er nog niet gedaan.
1) Ik was toen nog niet wakker.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:24 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom heb ik je dit in 2019 niet zien posten eigenlijk?
Je piept wel anders als je familie of vrienden met ernstige vaccinatieschade te maken krijgen.quote:
Tot zover ken ik meer mensen met long covid en eigenlijk helemaal niemand met vaccinatie schade..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je familie of vrienden met ernstige vaccinatieschade te maken krijgen.
Ik ken daarintegen niemand met ernstige en/of langdurige coronaverschijnselen in mijn omgeving (ik heb 3 weken lastgehad van het virus waarmee ik diegene was in de omgeving met de meest langdurige klachten). Ik ken wel meerdere mensen met milde vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tot zover ken ik meer mensen met long covid en eigenlijk helemaal niemand met vaccinatie schade..
N=1 maar toch.
Mijn familie en vrienden hebben geluk, ik ben namelijk gevaccineerd. En we weten ondertussen dat enkel rondom ongevaccineerde mensen iedereen ernstige vaccinatieschade heeft (ongevaccineerden shedden een giftige stof denk ik).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je familie of vrienden met ernstige vaccinatieschade te maken krijgen.
Net als iedereen die gevaccineerd is eigenlijk. Daarom is het zo gevaarlijk om in de omgeving van ongevaccineerden te komen. Die shedden iets waardoor wij gevaccineerden gevaar lopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Tot zover ken ik meer mensen met long covid en eigenlijk helemaal niemand met vaccinatie schade..
N=1 maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |