Wat een arrogantie. Of jij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Niet goed blijkbaar.
Je zit nog in je patroon van ontkenning.
Nee hoor duidelijkheid.quote:
Ik ook, maar ik trek een andere conclusie. Ik heb ook goed geargumenteerde bronnen en informatie tot mij gedaan. Prima toch, meningsverschil?quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee hoor duidelijkheid.
Ik sta open voor vele goed geargumenteerde bronnen en informatie.
Jij blijkbaar niet.
Maar die waren in ieder geval niet op het gebied van de Nederlandsche taal.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:19 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik trek een andere conclusie. Ik heb ook goed geargumenteerde bronnen en informatie tot mij gedaan. Prima toch, meningsverschil?
https://hiddebouwmeester.(...)e-tegen-intimidatie/quote:De dag begon vol hoop toen de president van Oekraïne, Zelensky, ons land bezocht tijdens de herdenking van de doden. Maar het is verontrustend dat juist Rusland hem beschuldigt van nazisme, gezien zijn familiegeschiedenis (Zelensky verloor verschillende familieleden tijdens de holocaust en is de kleinzoon van een holocaust- overlevende). Dit toont aan dat de strijd tegen fascisme nog lang niet voorbij is en we moeten alert blijven. Deze alarmerende gedachte werd nog eens versterkt toen ik na het plaatsen van een tweet over Zelensky een verontrustend filmpje toegestuurd kreeg. In dit filmpje werd me medegedeeld dat ik op een ‘lijstje’ sta.
Duidelijk gevalletje PTSS..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Bluesdude het volgende:
Silvio Jensen, intimiderend, onveilig, toxisch, schijnbaar pro-Poetin..... dat moet een geloofsgenoot zijn van Baudet.
Zijn haat was gericht op Hidde Bouwmeester
[..]
https://hiddebouwmeester.(...)e-tegen-intimidatie/
Dat je dit een interview noemt…quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
En hij wordt vol vuur bijgevallen door degene die het interview afneemt.
Ik vind zijn waandenkbeelden wel gevaarlijke vormen aannemen.
Die twee yogavrouwen zitten niet in de tweede kamer. Dat vind ik nogal een verschil, en de reden waarom zijn uitspraken wat mij betreft dus gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:42 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat je dit een interview noemt…
Zoals elk alternatief ‘nieuwskanaal’ is ook dit eenzijdig. Of het nu twee yogavrouwen zijn over de werking van zilverwater, of een Tweede Kamerlid tussen zijn vrienden.
Populisten zeggen niet wat mensen denken, maar wat de onderbuik wil horen.
Gaat me ook om de eenzijdigheid. Legio niet-journalisten aan het woord op het web.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die twee yogavrouwen zitten niet in de tweede kamer. Dat vind ik nogal een verschil, en de reden waarom zijn uitspraken wat mij betreft dus gevaarlijk zijn.
Vergissing van Troelstraquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
een van de kids van Baudet:
[ twitter ]
Racist of dombo? Wellicht beiden ?
Zijn er meer van zulke kids in de familie van B.?
https://www.ad.nl/politiek/al-100-000-nederlanders-geloven-in-kwaadaardige-elite-complot-en-dat-aantal-neemt-verder-toequote:In de coronaperiode won de complottheorie terrein: het coronavirus zou bewust zijn ontwikkeld en verspreid, door een kwaadaardige groep leiders die in de schaduw de touwtjes in handen zou hebben, met als doel om via de wetenschap, de media en grote bedrijven totale wereldcontrole te vergaren. Het World Economic Forum van Klaus Schwab wordt in dat verband vaak genoemd, ook door Forum voor Democratie van Thierry Baudet.
Je vergeet soms dat ze er zijn als je niet op internet zit. Laatst nog een gesprek gehoord in de bus tussen een blanke oudere buschauffeur en een zwarte vrouwelijke passagier van een jaar of 40. Ze waren het roerend eens met elkaar dat educatie over seks op school een vorm van pedofilie is en dat de overheid vol zit met pedofielen die elkaar de hand boven het hoofd houden. Bizar om in het wild ineens zo'n gesprek te horen.quote:
En als je dan bezwaren opwerpt tegen dat zogenaamd briljante plan ben je plots een oorlogshitser. Vind het heel bizar om te zien dat figuren die overduidelijk Rusland steunen - en met name Zelensky verafshuwen - het lef hebben om 'vrede' te prediken. Hoe werkt je brein dan, vraag ik mij af.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je vergeet soms dat ze er zijn als je niet op internet zit. Laatst nog een gesprek gehoord in de bus tussen een blanke oudere buschauffeur en een zwarte vrouwelijke passagier van een jaar of 40. Ze waren het roerend eens met elkaar dat educatie over seks op school een vorm van pedofilie is en dat de overheid vol zit met pedofielen die elkaar de hand boven het hoofd houden. Bizar om in het wild ineens zo'n gesprek te horen.
Of laatst ook een bekende van me die vond dat zowel Poetin als Zelensky moesten stoppen met vechten, en het territorium moeten verdelen zoals het nu is. Dat soort mensen bestaan gewoon echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |