Ah net te laatquote:
Okquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:45 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom even tussendoor stiekem mijn ego opkrikken.
Woordle 658 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜🟨🟨🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 454 4/6
⬜🟩⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Leuk dat je je oude UI weer hebtquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:45 schreef Speedfight het volgende:
Ik kom even tussendoor stiekem mijn ego opkrikken.
Woordle 658 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜🟨🟨🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 454 4/6
⬜🟩⬜⬜🟨⬜
⬜🟩🟨⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Thanks! Hij werd door menig mens gemist. Ik vind jouw UI die je nu hebt t minst sexy van de 3quote:
Maar ik heb er vier.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:47 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Thanks! Hij werd door menig mens gemist. Ik vind jouw UI die je nu hebt t minst sexy van de 3
Vier??? Deze, de man die knipoogt, de voetballer die opzij kijkt en..?quote:
Deze.quote:Op zaterdag 8 april 2023 13:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vier??? Deze, de man die knipoogt, de voetballer die opzij kijkt en..?
Ohja! Hahahaquote:
Zou even controleren of je lenzen nog wel werkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 13:50 schreef Speedfight het volgende:
Ik dacht lange tijd dat de 3 anderen dan de roze fietser dezelfde persoon waren
@-river- hij doet t weer.quote:
Omdat hij al mod was.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom misgun jij de ontgroening hee van Rwoud hee
quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie hier een vijfjarige in discussie gaan met een FA...
Nope.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is er geen topic voor 'the old firm' Celtic- Rangers?
Ahh oke, ik vroeg mij al af of dat dan daar gedaan werd maar wilde niet off-topic gaan daar.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Nope.
Het Schotse voetbal wordt meestal besproken in het Premier League-topic.
Het Schotse voetbal is op FOK! dusdanig klein dat dit al een tijdje de beste oplossing lijkt.quote:Op zaterdag 8 april 2023 14:24 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ahh oke, ik vroeg mij al af of dat dan daar gedaan werd maar wilde niet off-topic gaan daar.
Ja ik verwacht ook eigenlijk niet dat er enige interesse is buiten de wedstrijden tussen Celtic en Rangersquote:Op zaterdag 8 april 2023 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het Schotse voetbal is op FOK! dusdanig klein dat dit al een tijdje de beste oplossing lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |