Volgens mij zijn er een paar die denken dat ze zelf alle foto's krijgen, maar dat er 3 officieel uitgezocht worden (of zoiets), hoorde er net toespelingen op gemaakt worden door Mirthe en Kinzyquote:
En die worden gebruikt voor de kalender of iets anders?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar die denken dat ze zelf alle foto's krijgen, maar dat er 3 officieel uitgezocht worden (of zoiets), hoorde er net toespelingen op gemaakt worden door Mirthe en Kinzy
Ook omdat ze pas tegen het einde de som laten zien, ze zijn bang dat we het voorzeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
En iedereen rommelt weer verder. Weinig boeiends deze opdracht.
Nooit van gehoord, wat zit daar in?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:09 schreef engine het volgende:
Waarom is Kenzi eigenlijk heksensoep aan het maken?
quote:
Goeie vraag, zou het niet weten.. misschien nog voor fotoshoot?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel het paarse water in de hottubWat moet ze ermee?
Bereidingswijzequote:
ze zijn samen op de foto geweest en dat sjaggie ga beetje wel ,verder zeg ik er niks meer over , heb er mijn mening overquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:10 schreef Daana316 het volgende:
Las dat Sas weer shaggie is. Is ze al alleen of samen met Bern op de foto geweest?, zal een leuke foto worden😡😡.
Ze kan vandaag natuurlijk ook minder tijd met Jappie doorbrengen, misschien daarom zo shaggie. Bern moet zijn mond hier ook maar eens over open doen tegen haar. Sas en Jap lijken wel lijm, sinds Wanda weg is. Ze gaf wel eerder aan Jappie een beetje te willen steunen en op te vangen, maar ze verpest haar eigen relatie hiermee.
Veel zeggen er wel, ze is met Jap of de anderen gezelliger dan met Bern, maar ik heb het gevoel dat ze Bern juist alleen maar opzoekt als ze shaggie is, en daar wordt Bern ook niet vrolijker van.
Heb momenteel geen live, maar dat Sas weer lekker shaggie is wordt hier geschreven door streamers, dus ga ik daar van uit Sas kennende.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zijn samen op de foto geweest en dat sjaggie ga beetje wel ,verder zeg ik er niks meer over , heb er mijn mening over
Gespierde spijkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Ga ik straks even terug kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien op tv komt nu de brief voor Wanda
Dat valt voor mij onder make upquote:
Denkt hij nu sexy te zijn met zijn blote gespierde spijker lijfjequote:
Ben benieuwd of we zo nog zien of iemand haar nog ophaalt.quote:
Denk eerder iets voor mannen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denkt nu nu sexy te zijn met zijn blote gespierde spijker lijfje
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus??? wow, ik had toch wel iemand voor haar verwacht... niet Ivor, maar haar thuisfront
Ivor was toch al geen fan van Talpa denk ik dus die gaat daar niet aan meewerken. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik niet
als er niet was om haar op te halen zegt al genoeg , dan nog met taxi heel stuk naar huis en dan vreet je ook aan haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik niet
Niet in beeld, of een taxi of familie we weten het niet, ze zal niet lopend naar huis zijn gegaan.quote:
Dat zei ik al misschien wel buitenbeeld. Maandag de boze Marciano op tvquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet in beeld, of een taxi of familie we weten het niet, ze zal niet lopend naar huis zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |