abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208688197
De agent doet het wel netjes hoor. Ben er zelf niet mee eens. Op een droge snelweg kun je savonds laat met gemak zo hard, ik vind dat zelf niet gevaarlijk. Maar de agent probeert het in ieder geval nog even uit te leggen.

Maar als dat beetje te hard rijden zo levensgevaarlijk is, waarom rijden ze dan met meer dan 250 km/h er achteraan?

De agenten denken vaak superieur te kunnen rijden en dat is natuurlijk flauwekul. Dat is net zo gevaarlijk en met zo'n idiote snelheid over de 250 km/h vind ik dat zeker wel een gevaar op de weg.
pi_208688212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat mag wmb dus echt veel sneller. Beter nog, auto in beslag nemen. Kijken hoe stoer je nog bent als je met 40 km/u te hard je auto en je rijbewijs kwijt bent.
Gewoon auto standaard 3 maanden aan de ketting leggen bij herhaling. Verzekeraar inlichten voor een hogere premie ivm groter risico op ongevallen.

Prima om de verkeersaso's aan te pakken als ze zich keer op keer niet weten te gedragen.
pi_208688224
Over wie gaat dit?
Vakman pur sang
pi_208688406
https://www.youtube.com/@EnzoKnol

Enzo Knol is een famous you tuber.

ik wist niet dat hij nog steeds actief is maar dankzij dit akkefietje weet iedereen hem weer te vinden.
Alle media schreven over hem, dus het doet hem goed.

Publiciteitsstunt?
  donderdag 6 april 2023 @ 22:48:48 #55
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_208688460
Zonde dat ze niet tegen een viaduct geklapt zijn.

Zou weer wat onschuldige slachtoffers in de toekomst schelen namelijk.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 6 april 2023 @ 22:49:55 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208688467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef ZanneG het volgende:
https://www.youtube.com/@:EnzoKnol

Enzo Knol is een famous you tuber.

ik wist niet dat hij nog steeds actief is maar dankzij dit akkefietje weet iedereen hem weer te vinden.
Alle media schreven over hem, dus het doet hem goed.

Publiciteitsstunt?
Blijkbaar 2,7 mln abonnees en 250K+ views per dagelijks filmpje, daar kun je echt wel behoorlijk van leven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 6 april 2023 @ 22:56:08 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208688530
Die gozer is mij te blij en te druk ik klik altijd weg als hij in beeld komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 april 2023 @ 23:09:02 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208688632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Blijkbaar 2,7 mln abonnees en 250K+ views per dagelijks filmpje, daar kun je echt wel behoorlijk van leven.
Met zijn 2,7 miljoen abonnees heeft hij ook een voorbeeldfunctie. Dat zou wat mij betreft heel zwaar mee moeten wegen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 6 april 2023 @ 23:27:51 #59
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208688735
Voor zover ik kan vinden, bestaat het overgrote deel van Knols kijkers/doelgroep uit kinderen van 12 jaar en jonger. Dat snap ik ook wel, want een jongvolwassene/volwassene zal weinig interessants uit zijn vlogs halen.

Dat is ook prima, alle credits dat je een product weet te maken dat een enorme hoeveelheid kinderen aanspreekt waardoor je bakken met geld weet te verdienen. Gelijk heeft hij. Op dit punt in zijn carrière zou hij zich wat mij betreft echter wel moeten afvragen of dit nu de content is die hij zijn jeugdige kijkers wil voorschotelen.

Prima dat je Lambo's en Porsches hebt, een hoop geld verdient en dat laat zien. Maar wanneer je daarmee onverantwoordelijk gedrag gaat vertonen zoals veel te hard rijden in Nederland en wanneer je daarop aangesproken wordt een beetje verongelijkt en bijdehand gaat doen jegens de politie en dat allemaal in je vlogs verwerkt, geef je daarmee wat mij betreft een slecht voorbeeld aan je volgers die nog lang niet volwassen zijn. Je weet inmiddels waar je publiek voornamelijk uit bestaat en dat zijn geen volwassenen.
pi_208688793
quote:
84s.gif Op donderdag 6 april 2023 23:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Met zijn 2,7 miljoen abonnees heeft hij ook een voorbeeldfunctie. Dat zou wat mij betreft heel zwaar mee moeten wegen.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:21 schreef DZK het volgende:
De agent doet het wel netjes hoor. Ben er zelf niet mee eens. Op een droge snelweg kun je savonds laat met gemak zo hard, ik vind dat zelf niet gevaarlijk. Maar de agent probeert het in ieder geval nog even uit te leggen.

Maar als dat beetje te hard rijden zo levensgevaarlijk is, waarom rijden ze dan met meer dan 250 km/h er achteraan?

De agenten denken vaak superieur te kunnen rijden en dat is natuurlijk flauwekul. Dat is net zo gevaarlijk en met zo'n idiote snelheid over de 250 km/h vind ik dat zeker wel een gevaar op de weg.
Dat meisje ziet er niet erg intelligent uit. Vraag me af of ze weet wat ze moet doen bij aquaplaning met die snelheid.
  donderdag 6 april 2023 @ 23:50:51 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208688832
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
[ twitter ]
Haags quasi-intellectuel?

Haha
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_208688842
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:48 schreef MichaelScott het volgende:
Zonde dat ze niet tegen een viaduct geklapt zijn.

Zou weer wat onschuldige slachtoffers in de toekomst schelen namelijk.
Is toch zonde van die porsche?
  donderdag 6 april 2023 @ 23:55:11 #63
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_208688852
Het is en blijft ook een hersenloos figuur
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 7 april 2023 @ 01:10:07 #64
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_208689156
quote:

[..]
[ twitter ]
Getriggerd door wie-roepers :')

Dan ben je pas echt een kneus.
Searchers after horror haunt strange, far places.
  vrijdag 7 april 2023 @ 01:13:33 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208689168
Pray for Enzo
Ik ben inmiddels overleden
pi_208689198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 23:27 schreef Repentless het volgende:
Voor zover ik kan vinden, bestaat het overgrote deel van Knols kijkers/doelgroep uit kinderen van 12 jaar en jonger. Dat snap ik ook wel, want een jongvolwassene/volwassene zal weinig interessants uit zijn vlogs halen.

Dat is ook prima, alle credits dat je een product weet te maken dat een enorme hoeveelheid kinderen aanspreekt waardoor je bakken met geld weet te verdienen. Gelijk heeft hij. Op dit punt in zijn carrière zou hij zich wat mij betreft echter wel moeten afvragen of dit nu de content is die hij zijn jeugdige kijkers wil voorschotelen.

Prima dat je Lambo's en Porsches hebt, een hoop geld verdient en dat laat zien. Maar wanneer je daarmee onverantwoordelijk gedrag gaat vertonen zoals veel te hard rijden in Nederland en wanneer je daarop aangesproken wordt een beetje verongelijkt en bijdehand gaat doen jegens de politie en dat allemaal in je vlogs verwerkt, geef je daarmee wat mij betreft een slecht voorbeeld aan je volgers die nog lang niet volwassen zijn. Je weet inmiddels waar je publiek voornamelijk uit bestaat en dat zijn geen volwassenen.
Dit dus ja.
"Pools are perfect for holding water"
  Redactie Sport vrijdag 7 april 2023 @ 07:36:38 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208689594
quote:

[..]
[ twitter ]
Schimmelpenis slaat wel de plank mis door te doen alsof Monica wel Wie? zou mogen roepen omdat ze rijk is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208689803
Dat vloggers en influencers kkr mongolen zijn die helemaal vol van zichzelf zijn was al duidelijk. Wat verwacht je ook van mensen die hun geld verdienen en aandacht zoeken met het filmen van hun eigen rotkop en zichzelf de shit vinden omdat er een paar miljoen kindertjes naar hun shitzooi kijken.
  vrijdag 7 april 2023 @ 08:33:48 #69
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208689874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:

Dat meisje ziet er niet erg intelligent uit. Vraag me af of ze weet wat ze moet doen bij aquaplaning met die snelheid.
Dit laten we over aan de expert van dat ongeluk van onlangs, onze eigen @Tengano . Kom er maar in kerel.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208689894
Enzo en z'n vriendin hebben samen waarschijnlijk net aan een IQ van 100, dus dit gedrag zal niemand moeten verbazen
pi_208689934
Die Knol krijgt wat mij betreft teveel aandacht. En mensen die net doen alsof 30 km/u te hard (na correctie) op een lege snelweg levensgevaarlijk is, die overdrijven een beetje. Het mag niet. Maar verder….
pi_208690025
Toen ik het artikel las dacht ik.. het waren de verkeerde Porsche-rijders die onlangs crashten in Duitsland. Als deze twee proleten zichzelf hadden doodgereden, was dat iets minder vreselijk.
pi_208690034
hoe de agent het gesprek begint alleen al. Hij kreeg niet eens de kans om te zeggen dat ie aant filmen is. Wat gewoon mag trouwens op de openbare weg
pi_208690157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 21:39 schreef Bocaj het volgende:
De vriendin gaf aan dat er inderdaad te hard gereden is.
Dat zien ze ook wel in.
Enzo vond alleen dat de politie wat botjes en belerend aan het optreden was.
Maarja, daar zijn ze ook wel een beetje voor aangesteld. (Mensen corrigeren op hun gedrag.)
Goed, betalen maar weer en door.
Als je als een kleuter met een klein pikkie 170km rijdt, dan moeten ze ook wel een beetje bot en belerend reageren. Zo doe je tegen kinderen immers. Laten inzien dat ze fout zitten en een gevaar op de weg zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 7 april 2023 @ 09:12:47 #75
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_208690209
Enzo is niet 100% net als zijn vader.
Hij leeft in een bubbel door zijn camera.
Hij staat boven iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')