Gewoon auto standaard 3 maanden aan de ketting leggen bij herhaling. Verzekeraar inlichten voor een hogere premie ivm groter risico op ongevallen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag wmb dus echt veel sneller. Beter nog, auto in beslag nemen. Kijken hoe stoer je nog bent als je met 40 km/u te hard je auto en je rijbewijs kwijt bent.
Blijkbaar 2,7 mln abonnees en 250K+ views per dagelijks filmpje, daar kun je echt wel behoorlijk van leven.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef ZanneG het volgende:
https://www.youtube.com/@:EnzoKnol
Enzo Knol is een famous you tuber.
ik wist niet dat hij nog steeds actief is maar dankzij dit akkefietje weet iedereen hem weer te vinden.
Alle media schreven over hem, dus het doet hem goed.
Publiciteitsstunt?
Met zijn 2,7 miljoen abonnees heeft hij ook een voorbeeldfunctie. Dat zou wat mij betreft heel zwaar mee moeten wegen.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blijkbaar 2,7 mln abonnees en 250K+ views per dagelijks filmpje, daar kun je echt wel behoorlijk van leven.
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met zijn 2,7 miljoen abonnees heeft hij ook een voorbeeldfunctie. Dat zou wat mij betreft heel zwaar mee moeten wegen.
Dat meisje ziet er niet erg intelligent uit. Vraag me af of ze weet wat ze moet doen bij aquaplaning met die snelheid.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:21 schreef DZK het volgende:
De agent doet het wel netjes hoor. Ben er zelf niet mee eens. Op een droge snelweg kun je savonds laat met gemak zo hard, ik vind dat zelf niet gevaarlijk. Maar de agent probeert het in ieder geval nog even uit te leggen.
Maar als dat beetje te hard rijden zo levensgevaarlijk is, waarom rijden ze dan met meer dan 250 km/h er achteraan?
De agenten denken vaak superieur te kunnen rijden en dat is natuurlijk flauwekul. Dat is net zo gevaarlijk en met zo'n idiote snelheid over de 250 km/h vind ik dat zeker wel een gevaar op de weg.
Haags quasi-intellectuel?quote:
Is toch zonde van die porsche?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:48 schreef MichaelScott het volgende:
Zonde dat ze niet tegen een viaduct geklapt zijn.
Zou weer wat onschuldige slachtoffers in de toekomst schelen namelijk.
Getriggerd door wie-roepersquote:
Dit dus ja.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:27 schreef Repentless het volgende:
Voor zover ik kan vinden, bestaat het overgrote deel van Knols kijkers/doelgroep uit kinderen van 12 jaar en jonger. Dat snap ik ook wel, want een jongvolwassene/volwassene zal weinig interessants uit zijn vlogs halen.
Dat is ook prima, alle credits dat je een product weet te maken dat een enorme hoeveelheid kinderen aanspreekt waardoor je bakken met geld weet te verdienen. Gelijk heeft hij. Op dit punt in zijn carrière zou hij zich wat mij betreft echter wel moeten afvragen of dit nu de content is die hij zijn jeugdige kijkers wil voorschotelen.
Prima dat je Lambo's en Porsches hebt, een hoop geld verdient en dat laat zien. Maar wanneer je daarmee onverantwoordelijk gedrag gaat vertonen zoals veel te hard rijden in Nederland en wanneer je daarop aangesproken wordt een beetje verongelijkt en bijdehand gaat doen jegens de politie en dat allemaal in je vlogs verwerkt, geef je daarmee wat mij betreft een slecht voorbeeld aan je volgers die nog lang niet volwassen zijn. Je weet inmiddels waar je publiek voornamelijk uit bestaat en dat zijn geen volwassenen.
Schimmelpenis slaat wel de plank mis door te doen alsof Monica wel Wie? zou mogen roepen omdat ze rijk is.quote:
Dit laten we over aan de expert van dat ongeluk van onlangs, onze eigen @Tengano . Kom er maar in kerel.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat meisje ziet er niet erg intelligent uit. Vraag me af of ze weet wat ze moet doen bij aquaplaning met die snelheid.
Als je als een kleuter met een klein pikkie 170km rijdt, dan moeten ze ook wel een beetje bot en belerend reageren. Zo doe je tegen kinderen immers. Laten inzien dat ze fout zitten en een gevaar op de weg zijn.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:39 schreef Bocaj het volgende:
De vriendin gaf aan dat er inderdaad te hard gereden is.
Dat zien ze ook wel in.
Enzo vond alleen dat de politie wat botjes en belerend aan het optreden was.
Maarja, daar zijn ze ook wel een beetje voor aangesteld. (Mensen corrigeren op hun gedrag.)
Goed, betalen maar weer en door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |