Ja dat is zijn werk, zijn dag filmen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik nog wel het gekste vind is dat die droeftoeter dit filmpje zelf gepost heeft.
Doen ze altijd. "Stel je voor dat je een klapband krijgt" of "er zou maar een auto met pech midden op de rijbaan staan" en dat soort onrealistische scenario's. En dan natuurlijk heel streng toespreken waarbij jij je heel slecht en schuldig moet voelen. Ze kunnen nooit gewoon die bon in je hand duwen en verder gaan.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:22 schreef PS. het volgende:
die agent maar er zelf een heel groot circus van
hang jezelf gewoon op als je een kick wil, breng anderen daarmee niet in gevaar.quote:Knol, die al eerder filmde hoe de politie hem staande hield, zou zo weer 170 rijden. Want met een Porsche is dat volgens hem ‘niet hard’. Het risico op een boete hoort er voor hem bij en het zou pas verkeerd zijn als je dit doet in een woonwijk, betoogt hij
Zijn vriendin reedquote:Op donderdag 6 april 2023 20:24 schreef Aberkullie het volgende:
Filmpje niet gekeken maar;
[..]
hang jezelf gewoon op als je een kick wil, breng anderen daarmee niet in gevaar.
Dit heb ik gewoon meegemaakt hoor.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
"er zou maar een auto met pech midden op de rijbaan staan"
Oh ja kan ook best gebeuren, maar ook met 130 voel je dat wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit heb ik gewoon meegemaakt hoor.
Iemand met pech stond midden op de weg stil op een buitenring waar je 100km mag. Geen vluchtstrook. Zag daar hoe een auto daar bijna tegenop knalde, ging op het laatste moment met een bocht er omheen.
Van iedereen die zo gestoord is om 200+ te pieken zou ik het niet erg vinden als ze zich om een boom vouwen. Lopen wij tenminste geen gevaar meer.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik was al halverwege het artikel tot ik realiseerde dat ik het niet HOEFDE te lezen. Maar goed ik gun Enzo ook geen enkeltje Petrus dus beter let ie in het vervolg op wat zijn vriendin allemaal doet achter het stuur van een bak met zoveel knolpower.
Beetje lullig voor die hulpverleners die er dan met een bezempje naartoe moeten. Maar ik denk ook wel dat ze 200+ hebben gepiekt. Maar in zo'n auto merk je daar niks van. En dus ben je het rijbewijs kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van iedereen die zo gestoord is om 200+ te pieken zou ik het niet erg vinden als ze zich om een boom vouwen. Lopen wij tenminste geen gevaar meer.
Dat mag wmb dus echt veel sneller. Beter nog, auto in beslag nemen. Kijken hoe stoer je nog bent als je met 40 km/u te hard je auto en je rijbewijs kwijt bent.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje lullig voor die hulpverleners die er dan met een bezempje naartoe moeten. Maar ik denk ook wel dat ze 200+ hebben gepiekt. Maar in zo'n auto merk je daar niks van. En dus ben je het rijbewijs kwijt.
Toen ik vanochtend een filmpje voorbij zag komen zag ik er allemaal begripvolle kinders op reageren die Enzo's attitude helemaal terecht vonden. Dat vond ik nog wel het ergste.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik nog wel het gekste vind is dat die droeftoeter dit filmpje zelf gepost heeft.
Deze gaat op een tegeltje en bij iemand die ik ken in de brievenbusquote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef TheJanitor het volgende:
Iemand die denkt belangrijk te zijn gedraagt zich als iemand die DENKT belangrijk te zijn.
Veel sneller rijbewijs en auto kwijt. Daar pak je iedereen keihard mee, hoeveel geld je ook hebtquote:Op donderdag 6 april 2023 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
Boetes zouden net als in Scandinavie inkomensafhankelijk dienen te zijn. Enzo is net als alle andere patsvloggers een notoire hardrijder die anderen daarmee in gevaar brengt. Een boete van 260¤ is voor deze mensen een lachtertje. Het zou 26.000¤ moeten zijn.
quote:
Zit Sander hier nou gewoon zijn eigen lezerspubliek te schofferen?quote:
Een rijke lul met een grote mond en een klein piemeltje, knuffelt graag met links om vervolgens met zijn corpsvrienden hartelijk te lachen dat hij weer geld heeft verdient aan naïeve kutjes.quote:
Ow jazeker doet hij dat.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:30 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Zit Sander hier nou gewoon zijn eigen lezerspubliek te schofferen?
Mja, maar 'Wie?' is wel grappig.quote:
Maar zelfs dan kan je ervoor kiezen het feestje hiervoor wel te posten en deze flater niet zeg maar.quote:
Als ik met 170 ingehaald wordt, dan bel ik niet de politie. Dat zou namelijk vaak bellen worden. Ze hadden volgens die agent al meerdere meldingen binnengekregen over een auto zoals die van hun dus die 200+ zullen ze wel een tijdje hebben vastgehouden. Wat die slachtofferrol des te triester maakt.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:45 schreef timmmmm het volgende:
En straks net als Vloet krokodillentranen janken.
Ze moeten mensen eerder hun rijbewijs afpakken. 170 kmu als hoogste snelheid kunnen meten, maar veel hogere pieksnelheden. Dan ben je gewoon een debiel.
En ja, ik gok dat als de politie tegen iedereen waarbij ze 250 moeten rijden om ze bij te houden zegt dat dit asociaal en onverantwoordelijk is.
Treurig dat dit nou een idool is geweest voor een generatie.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend een filmpje voorbij zag komen zag ik er allemaal begripvolle kinders op reageren die Enzo's attitude helemaal terecht vonden. Dat vond ik nog wel het ergste.
Alles voor de kijkcijfers he?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:33 schreef YStec het volgende:
Ik snap dit soort personen dus niet.
Zeg gewoon 'oh, okay, sorry, je hebt gelijk' en klaar.
Maar nee, zeg vooral dat de politie jaloers is op je Porsche en je daarom bent gepakt..
Zie nu pas mijn typfout.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:04 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Deze gaat op een tegeltje en bij iemand die ik ken in de brievenbus
[ afbeelding ]
Laat de bomen met rustquote:Op donderdag 6 april 2023 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van iedereen die zo gestoord is om 200+ te pieken zou ik het niet erg vinden als ze zich om een boom vouwen. Lopen wij tenminste geen gevaar meer.
Hoezo maakt die agent er een circus van?quote:Op donderdag 6 april 2023 20:22 schreef PS. het volgende:
Video al 10x voorbij zien komen. Hij zegt helemaal nergens meer recht te hebben, bovendien reed zijn vriendin.
En ze geven gewoon toe dat ze 170 reden waarom 130 is toegestaan. No big deal normaal (geef gewoon een boete), maar die agent maar er zelf een heel groot circus van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |