abonnement Unibet Coolblue
pi_208683675




_O_
  donderdag 6 april 2023 @ 16:48:39 #2
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_208683681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waar denk je dat in hemelsnaam aan te merken? Ik woon in Rotterdam, maak elke dag Feyenoordsupporters mee, ben er zelf een. In het stadion, rondom het stadion en daarbuiten, er zijn er zat die het allemaal wel geinig vinden. Beetje gaslekgeluiden maken of Hamas roepen. Eerste minuut ook met dat vuurwerk, heel veel mensen gingen in het stadion mee zitten doen met 'en wie niet springt...' echt massaal. Ja, dat gaat dan de hele wereld over, kinderen zitten te kijken, terwijl we inmiddels wel weten dat dit een no-go is.

Maar nee, ik ben 'slecht geïnformeerd'. Het is maar waar je de focus op legt in deze discussie. Ik ben het ontiegelijk zat day Feyenoord constant negatief in het nieuws komt door wangedrag van supporters. Ik geloof niet dat Slot op deze manier nog graag een seizoen blijft, want voor dat je het weet word je uitgesloten van Europees voetbal en is al het werk voor niets geweest. Maar nee, het blijf vooral staren op 'het is duidelijk dat je nooit in de Kuip komt'.....hééél belangrijk.
Ik baal er net zo goed als jij van hoor, zo niet meer, ik ben verschrikkelijk ziedend op die supporters die dergelijk vuurwerk afsteken en denken dat het allemaal om hen draait. Ik ben ook ziedend op de gasten die hamas-leuzen uitdraaien, met name die DJ. Op gasten die spullen gooien op het veld. Op de spelers gisteren die het slechte voorbeeld gaven door ongelooflijk te zuigen. Op de excessieve politie-inzet die werkelijk waar niks bijdraagt en de boel enkel onrustiger/onveiliger maakt. Op beleidsmakers die in plaats van het tuig wat zich misdraagt de reflex hebben om de fatsoenlijke supporters te bestraffen.

Ik heb zelden zo veel frustraties gehad als gisteren. Maar dat maakt de problematiek zo complex.
Makkelijk tweede.
pi_208683718
de fipo gemist.
  donderdag 6 april 2023 @ 16:53:31 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208683722
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik baal er net zo goed als jij van hoor, zo niet meer, ik ben verschrikkelijk ziedend op die supporters die dergelijk vuurwerk afsteken en denken dat het allemaal om hen draait. Ik ben ook ziedend op de gasten die hamas-leuzen uitdraaien, met name die DJ. Op gasten die spullen gooien op het veld. Op de spelers gisteren die het slechte voorbeeld gaven door ongelooflijk te zuigen. Op de excessieve politie-inzet die werkelijk waar niks bijdraagt en de boel enkel onrustiger/onveiliger maakt. Op beleidsmakers die in plaats van het tuig wat zich misdraagt de reflex hebben om de fatsoenlijke supporters te bestraffen.

Ik heb zelden zo veel frustraties gehad als gisteren. Maar dat maakt de problematiek zo complex.
Dat relativeren werkt vaak niet zo goed. Je moet gewoon blijven schreeuwen om hardere straffen, voetbalwet, meldingsplicht, Engeland! Doet het beter in de onderbuik en het maakt dan niet uit als we over 5 jaar exact dezelfde discussie nog aan het voeren zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208683729
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 15:56 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Schiedam mag nog meedoen met de 010-020 vete toch? In Spijkenisse of Brielle wordt het (nog) triester.
Vlaardingen mag ook meedoen want is ook 010.
pi_208683741
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Vlaardingen mag ook meedoen want is ook 010.
I know 8-)
#12 is not for sale!
pi_208683753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik baal er net zo goed als jij van hoor, zo niet meer, ik ben verschrikkelijk ziedend op die supporters die dergelijk vuurwerk afsteken en denken dat het allemaal om hen draait. Ik ben ook ziedend op de gasten die hamas-leuzen uitdraaien, met name die DJ. Op gasten die spullen gooien op het veld. Op de spelers gisteren die het slechte voorbeeld gaven door ongelooflijk te zuigen. Op de excessieve politie-inzet die werkelijk waar niks bijdraagt en de boel enkel onrustiger/onveiliger maakt. Op beleidsmakers die in plaats van het tuig wat zich misdraagt de reflex hebben om de fatsoenlijke supporters te bestraffen.

Ik heb zelden zo veel frustraties gehad als gisteren. Maar dat maakt de problematiek zo complex.
Deze problematiek is niet op te lossen, beter maar accepteren dat het erbij hoort
Gisteren noemde ik al Feyenoord - Sporting in 2005. Precies zo'n tergend vervelende tegenstander en een kutwedstrijd. Spelers van Sporting werden bekogeld met aanstekers en Feyenoord kreeg een aardige straf.
Is er in 18 jaar tijd iets veranderd? Nee. Dus tsja.. geef het op.. de groep die dit gedrag normaal vindt is te groot kennelijk.
  donderdag 6 april 2023 @ 17:01:46 #8
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_208683786
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Vlaardingen mag ook meedoen want is ook 010.
Vlaardingengod _O_
pi_208683787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Deze problematiek is niet op te lossen, beter maar accepteren dat het erbij hoort
Gisteren noemde ik al Feyenoord - Sporting in 2005. Precies zo'n tergend vervelende tegenstander en een kutwedstrijd. Spelers van Sporting werden bekogeld met aanstekers en Feyenoord kreeg een aardige straf.
Is er in 18 jaar tijd iets veranderd? Nee. Dus tsja.. geef het op.. de groep die dit gedrag normaal vindt is te groot kennelijk.
Ik hoopte na die eerste regel dat je sarcastisch was.
  donderdag 6 april 2023 @ 17:03:03 #10
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208683808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Deze problematiek is niet op te lossen, beter maar accepteren dat het erbij hoort
Gisteren noemde ik al Feyenoord - Sporting in 2005. Precies zo'n tergend vervelende tegenstander en een kutwedstrijd. Spelers van Sporting werden bekogeld met aanstekers en Feyenoord kreeg een aardige straf.
Is er in 18 jaar tijd iets veranderd? Nee. Dus tsja.. geef het op.. de groep die dit gedrag normaal vindt is te groot kennelijk.
Ik ben een beetje bang dat het alleen maar erger wordt en je straks permanent netten rondom het veld hebt. Ik ken geen Europese club waar dat het geval is en dat zou enorm negatief afstralen op het imago van de club.

Je zal toch iets moeten doen om dat te voorkomen.
pi_208683813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Deze problematiek is niet op te lossen, beter maar accepteren dat het erbij hoort
Gisteren noemde ik al Feyenoord - Sporting in 2005. Precies zo'n tergend vervelende tegenstander en een kutwedstrijd. Spelers van Sporting werden bekogeld met aanstekers en Feyenoord kreeg een aardige straf.
Is er in 18 jaar tijd iets veranderd? Nee. Dus tsja.. geef het op.. de groep die dit gedrag normaal vindt is te groot kennelijk.
Ik ben het er mee eens dat het nooit helemaal te verbannen zal zijn. Maar toch zal je als club alles in het werk moeten zetten om te deëscaleren, en daar is wel voldoende ruimte voor.
#12 is not for sale!
  donderdag 6 april 2023 @ 17:04:32 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208683828
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik hoopte na die eerste regel dat je sarcastisch was.
Lijkt me een vrij terechte conclusie, dit soort praktijken zal je altijd blijven houden en gaan inmiddels al bijna een eeuw terug. Het moet alleen wel naar een situatie waar het excessen zijn, waar ik met name de laatste pakweg 5-10 jaar merk dat het gooien van rotzooi op het veld bijvoorbeeld vrij standaard lijkt te worden in nagenoeg elk stadion in Nederland en heel erg vaak bij Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208683838
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik hoopte na die eerste regel dat je sarcastisch was.
Nee zeker niet. Ik zou het zonde vinden van mijn energie om te streven naar een 'oplossing'.. die is er in al die jaren niet gekomen dus waarom nu wel. En een voetbalwet is geen nieuwe uitvinding, maar is in Nederland kennelijk lastig te realiseren.
Wat moet je dan nog? Zij dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was. Zo gaat het altijd.
  donderdag 6 april 2023 @ 17:05:30 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208683843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik ben een beetje bang dat het alleen maar erger wordt en je straks permanent netten rondom het veld hebt. Ik ken geen Europese club waar dat het geval is en dat zou enorm negatief afstralen op het imago van de club.

Je zal toch iets moeten doen om dat te voorkomen.
Bij Marseille hebben ze stewards met een net die dan meelopen met de speler die moest ingooien.

Dat lijkt me een legendarische baan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208683853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik ben een beetje bang dat het alleen maar erger wordt en je straks permanent netten rondom het veld hebt. Ik ken geen Europese club waar dat het geval is en dat zou enorm negatief afstralen op het imago van de club.

Je zal toch iets moeten doen om dat te voorkomen.

de boel normaliseren
  donderdag 6 april 2023 @ 17:06:53 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208683857
quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Bij Marseille hebben ze stewards met een net die dan meelopen met de speler die moest ingooien.

Dat lijkt me een legendarische baan
Ook gezien bij Lens inderdaad, pragmatische oplossing ^O^
  donderdag 6 april 2023 @ 17:07:19 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208683864
quote:
6s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]
de boel normaliseren
Dat is een eng woord in Nederland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208683889
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik ben een beetje bang dat het alleen maar erger wordt en je straks permanent netten rondom het veld hebt. Ik ken geen Europese club waar dat het geval is en dat zou enorm negatief afstralen op het imago van de club.

Je zal toch iets moeten doen om dat te voorkomen.
1 troost, negatiever kan het niet worden. Jullie havenarbeidertjes hebben al met stip het meest trieste, verrotste en lelijkste stadion van Nederland. En dat wordt dan bevolkt door debiele tokkies:

080427_272_anp_img-270408-026.onlineBild.jpg
  donderdag 6 april 2023 @ 17:12:12 #19
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208683902
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is een eng woord in Nederland.
Sowieso is dat een lange termijn proces, het zal eerst een paar keer fout gaan en dan moet je de reflex om alles terug te draaien onderdrukken. Gezien de ontwikkelingen van de laatste tijd kan je dat uit je hoofd zetten :')

En het werkt alleen als je de mensen met verkeerde intenties weet te weren of goed aanpakt als ze toch iets flikken.
  donderdag 6 april 2023 @ 17:12:45 #20
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_208683905
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 16:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat relativeren werkt vaak niet zo goed. Je moet gewoon blijven schreeuwen om hardere straffen, voetbalwet, meldingsplicht, Engeland! Doet het beter in de onderbuik en het maakt dan niet uit als we over 5 jaar exact dezelfde discussie nog aan het voeren zijn
Das nu sowieso wel de ziekte van de Nederlandse politiek, iedere nuance of relativering bestempelen als ‘goedpraten van het probleem’ en zelf niet verder komen dan oneliners als ‘keihard aanpakken’ en ‘anders maar helemaal verbieden’.
Makkelijk tweede.
  donderdag 6 april 2023 @ 17:19:29 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208683963
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Das nu sowieso wel de ziekte van de Nederlandse politiek, iedere nuance of relativering bestempelen als ‘goedpraten van het probleem’ en zelf niet verder komen dan oneliners als ‘keihard aanpakken’ en ‘anders maar helemaal verbieden’.
Dat. Gewoon alles tot in den treuren verbieden of nog verder beperken en er dan achterkomen dat mensen zich doorgaans nog meer als debielen gaan gedragen als je ze zo behandeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208683998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Das nu sowieso wel de ziekte van de Nederlandse politiek, iedere nuance of relativering bestempelen als ‘goedpraten van het probleem’ en zelf niet verder komen dan oneliners als ‘keihard aanpakken’ en ‘anders maar helemaal verbieden’.
Yup, we zijn geschokt, we keuren het af, we gaan in gesprek etc. Hoor ik al 40 jaar, helpt geen zak.
Het is koud, het is guur....
pi_208684249
Ze hebben al 25 mongolen geïdentificeerd. _O_
Het is koud, het is guur....
pi_208684307
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze hebben al 25 mongolen geïdentificeerd. _O_
Die zitten de volgende thuiswedstrijd gewoon weer in het stadion hoor.

Stadionverboden zijn momenteel een farce.
  donderdag 6 april 2023 @ 17:54:58 #25
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208684312
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze hebben al 25 mongolen geïdentificeerd. _O_
Ik zag alleen witte mensen bij dat vak. lijkt me trouwens sterk dat Feyenoord bij de Mongoolse bevolking populair is, laat staan 25 in De Kuip. In Mongolië is voetbal niet zo erg populair. Althans, ik heb er gisteren niet een gespot.

Ter illustratie: er zijn in Nederland 500 Mongoolse Nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')